rubriik "rumal küsimus"
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
Siis tulebki siniseid küsida
https://www.bing.com/images/search?view ... t=0&sim=11
https://www.bing.com/images/search?view ... t=0&sim=11
BMW without faults is not BMW
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: rubriik "rumal küsimus"
Need on välimuse jaoks täitsa okeid pirnid, kasutan neid udukates päeval xenoni säästmiseks. Ilus valge valgus, silma järgi äkki kusagil 5000K ümber, 6000K led on natuke valgem. Pimedas näitab kauguse mõttes vähem kui tavalise pirniga, aga minu jaoks udukas polegi millegi valgustamise jaoks.
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 24.12.2021 17:52 18
- Peamine sõiduk: E60
- Asukoht: Tln
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui tihti üldse keegi on xenon pirne vahetanud, et mingi säästmise jutt pädeks? Jutt siis oem toodetest, mitte aliexpress sitast.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Xenon lamp nn kulub/jääb vanaks. Paar aastat kasutatud vs uus on juba suur valgustugevuse vahe sees. Läbi need tõesti väga kiirelt ei kipu minema.
TEL 57703395
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 24.12.2021 17:52 18
- Peamine sõiduk: E60
- Asukoht: Tln
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kuluvad pirnid ikka kõigis autodes, mitte ainult BMWdes Sa ütled, et ostad Lexusele/Volvole uue pirni ja põleb täpselt sama eredalt kuni ükspäev sureb?
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: rubriik "rumal küsimus"
Üks asi on põlemine, mis ajaliselt peaks kestma päris kaua, teine asi on süütamiste arv ja just seda ma ei taha üles ajada. Linnavahel asju ajades tulede sisse-välja klõpsimine on see, mis nii pirnil kui plokil eluiga ampsab. Võib ju öelda, et mis vahet see on, kas tuleb vahetada 5 või 6 aasta pärast, aga kuna inglid+udu on maitse poolest ka ilus vaadata, siis milleks üleliigseid asju põletada. Eks uuematelgi autodel on ju põhitulede säästmiseks päevatuled välja mõeldud.
Re: rubriik "rumal küsimus"
See ikka xenoni probleem mitte auto margist jah. Ega ise nii kohe aru saagi aga kui vahetad need vanad lambid uute vastu on selgelt erinevus sees.Seevold1983 kirjutas: ↑25.12.2022 07:47 22See on siis ikkagi BMW probleem? Lexusel ja Volvol küll sellist asja kohanud pole.
TEL 57703395
Re: rubriik "rumal küsimus"
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 27.08.2012 19:05 17
- Peamine sõiduk: X5 E70´09
- Asukoht: lõunas
Re: rubriik "rumal küsimus"
Head vana aasta lõppu!
Kas keegi on enda bemile remote stardi ka paigaldanud? Flashlogic, iDatastart, Omegalink jne.
Kas keegi on enda bemile remote stardi ka paigaldanud? Flashlogic, iDatastart, Omegalink jne.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Need USA-st tellitavad või EU-s ka saadaval!?
Kunagi uuritud sai, siis Pandora tundus hea valik ja saadaval ka Eestis, erinevad variandid.
https://www.autoextra.ee/web/toode/pandora-smart-v3/
https://www.a-autoalarm.ee/mootori-kaug ... gkaeivitus
https://carsec.ee/pandora-smart-pro/
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 27.08.2012 19:05 17
- Peamine sõiduk: X5 E70´09
- Asukoht: lõunas
Re: rubriik "rumal küsimus"
USA-st jah. Kuna mu autol pole Webastot, siis tuli mõte distants paigaldada. Lisaks on sellest ka suvel kuumaga kasu, ei pea kuuma kõrvetava naha peale istumaBumBum kirjutas: ↑31.12.2022 19:58 45Need USA-st tellitavad või EU-s ka saadaval!?
Kunagi uuritud sai, siis Pandora tundus hea valik ja saadaval ka Eestis, erinevad variandid.
https://www.autoextra.ee/web/toode/pandora-smart-v3/
https://www.a-autoalarm.ee/mootori-kaug ... gkaeivitus
https://carsec.ee/pandora-smart-pro/
Need USA omad saab panna originaal puldiga tööle, aga mobiiliga juhtimiseks peaks ilmselt natu leiutama. Muidu on väidetavalt plug and play.
Lihtsalt tekkis küsimus eelsüüte osas, kas ta annab käskluse autole ja see siis toimetab nagu tavaliselt ning ootab eelsüüte ära talvel?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Midagi sellist siis, BMW bypass-i näitab E seeriale vaja. https://carsec.ee/kaivitus-originaalpuldist/igiliikur kirjutas: ↑31.12.2022 20:18 49 Need USA omad saab panna originaal puldiga tööle, aga mobiiliga juhtimiseks peaks ilmselt natu leiutama. Muidu on väidetavalt plug and play.
Lihtsalt tekkis küsimus eelsüüte osas, kas ta annab käskluse autole ja see siis toimetab nagu tavaliselt ning ootab eelsüüte ära talvel?
Originaalpuldist kindlasti mugavam, samas hinnad jäävad üsna sarnaseks kokkuvõttes. GSM-i puhul muidugi vaja SIM kaarti ka ja selle eest kuutasu maksta.
E70 on nupuga käivitus, kas seal ise automaatselt ei reguleeri eelsüüteküünalde tööd, enne kui käivitab?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: rubriik "rumal küsimus"
Reguleerib küll.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: rubriik "rumal küsimus"
Oskab keegi öelda millised sümptomid peaksid olema kulunud roolilatil?
Miks küsin kuna teema järgmine:
100-120km/h sõites rool hakkab värisema, kere ei värise ja pidurdades ka kõik korras. Rehvid ja veljed korras. Kuna ainult rool väriseb siis kahtlustan midagi esisillas või on olnud muid kohti mida tasuks vaadata?
Miks küsin kuna teema järgmine:
100-120km/h sõites rool hakkab värisema, kere ei värise ja pidurdades ka kõik korras. Rehvid ja veljed korras. Kuna ainult rool väriseb siis kahtlustan midagi esisillas või on olnud muid kohti mida tasuks vaadata?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kolin ja lekked. Mis auto?
Vaata alguses õõtsapuksid ja üldse kogu sild üle.
Vaata alguses õõtsapuksid ja üldse kogu sild üle.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: rubriik "rumal küsimus"
e36 m42b18 1.8is
Sai kompressioone mõõdetud ja kõik 4cyl on 16bar(külma mootoriga mõõdetud, 2 erinevat seadmega kontrollitud), mida tundub veidi palju olevat originaal mootori kohta
Otseseid probleeme mootoril ei ole aga kuna teine auto sama mootoriga sirge peal eest ära sõitis siis mõtlesin ära mõõta
Kas on põhjust muretsemiseks?
Kas vale ajastus võib kompressiooni selliseks muuta?
Edit: sai teisel mootoril ka mõõdetud ja sellel samuti 15-16bar kompressioon, ju peab siis nii olema - aga samas sai mõõdetud ka kolmandat mootorit, mis käib hästi teravalt ja hästi ja seal on ühtlaselt 11-12bar
Edit2: tehasekataloogi(Autodata) järgi peaks mootoris 10,0-11,0 bar olema
Sai kompressioone mõõdetud ja kõik 4cyl on 16bar(külma mootoriga mõõdetud, 2 erinevat seadmega kontrollitud), mida tundub veidi palju olevat originaal mootori kohta
Otseseid probleeme mootoril ei ole aga kuna teine auto sama mootoriga sirge peal eest ära sõitis siis mõtlesin ära mõõta
Kas on põhjust muretsemiseks?
Kas vale ajastus võib kompressiooni selliseks muuta?
Edit: sai teisel mootoril ka mõõdetud ja sellel samuti 15-16bar kompressioon, ju peab siis nii olema - aga samas sai mõõdetud ka kolmandat mootorit, mis käib hästi teravalt ja hästi ja seal on ühtlaselt 11-12bar
Edit2: tehasekataloogi(Autodata) järgi peaks mootoris 10,0-11,0 bar olema
- WhoIsTheMaster
- Huviline
- Postitusi: 333
- Liitunud: 23.09.2014 15:22 56
- Peamine sõiduk: E61 535d/530xd
- Telefon: 53917831
- Asukoht: Keila/Tallinn
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Teie mõõdetud suurus oleneb tugevalt mõõtevahendist. Surveaste on see, mida kasutatakse tenilises kirjelduses ja ei ole sama mis kompresioon.
Süda on BMW.
Re: rubriik "rumal küsimus"
E39 vaatan omale.
Mõnedes pakutavates on telefon sees.
Kas neid saab kasutada eesmärgikohaselt või ei toeta enam neid ükski teenusepakkuja?
Või lihtsalt SIM kaart sisse ja korras?
Kuidas nende BMW "sise"telefonidega on?
Ainult ilupärast või reaalselt töövõimelised?
Modida saab jah igatepidi neid, aga huvitab just kasutamine originaalsetena.
Mõnedes pakutavates on telefon sees.
Kas neid saab kasutada eesmärgikohaselt või ei toeta enam neid ükski teenusepakkuja?
Või lihtsalt SIM kaart sisse ja korras?
Kuidas nende BMW "sise"telefonidega on?
Ainult ilupärast või reaalselt töövõimelised?
Modida saab jah igatepidi neid, aga huvitab just kasutamine originaalsetena.
- Jaanus_V
- Klubiliige
- Postitusi: 1292
- Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
- Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive 2012
Re: rubriik "rumal küsimus"
Me esimene auto oli E39 ja sel oli see miski laetav mobiil seal isegi. Toimis kui sinna SIMi sisse panin. Sel ajal oli turul duubel SIM ja oleks saanud seda kasutada aga mina sel mõtet ei näinud. Mobiili aku oli nkn otsakorral. Lihtsam oleks andoid paigaldada autosse ja saad peale bluetoothi ka muid kasulikke vidinaid. Mis töövõimet sa neist ootad? Need on 20 aastat vanad telefonid
E39 3.0D 2001 --> E61 2.5B 2005 --> E60 3.0D 2005 --> E61 3.0D 2004 --> F11 3.0D 2012 --> E46 320CI 2003 --> E46 328Ci --> E46 330Ci. Praegu: F11 3.0xD, E46 330 Ci
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kui ei eksi käis SIM jah taga kuskile telefoni blokki ja asi toimib
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1052
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mõrane KKK pigem N seeria teema või vanematel ka?
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: rubriik "rumal küsimus"
Oli mulgi kunagises e39-s telo sees, uhke oli sinna duubel sim sisse toppida ja said toru käes rääkida ...aga täna vist see keelatud, kuna pole "käed vabad süsteem". Kaarti sai mälu järele kahte eri kohta panna, nii torusse, kui taha pagassis olevasse plokki.VeikoA kirjutas: ↑26.01.2023 21:22 41 E39 vaatan omale.
Mõnedes pakutavates on telefon sees.
Kas neid saab kasutada eesmärgikohaselt või ei toeta enam neid ükski teenusepakkuja?
Või lihtsalt SIM kaart sisse ja korras?
Kuidas nende BMW "sise"telefonidega on?
Ainult ilupärast või reaalselt töövõimelised?
Modida saab jah igatepidi neid, aga huvitab just kasutamine originaalsetena.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: rubriik "rumal küsimus"
E39-l toimis mul ta originaalina ka "käed vaba süsteemina". Selle tellise haarasid käetoe seest pigem "erilistematel puhkudel"TiitR kirjutas: ↑28.01.2023 13:40 44Oli mulgi kunagises e39-s telo sees, uhke oli sinna duubel sim sisse toppida ja said toru käes rääkida ...aga täna vist see keelatud, kuna pole "käed vabad süsteem". Kaarti sai mälu järele kahte eri kohta panna, nii torusse, kui taha pagassis olevasse plokki.VeikoA kirjutas: ↑26.01.2023 21:22 41 E39 vaatan omale.
Mõnedes pakutavates on telefon sees.
Kas neid saab kasutada eesmärgikohaselt või ei toeta enam neid ükski teenusepakkuja?
Või lihtsalt SIM kaart sisse ja korras?
Kuidas nende BMW "sise"telefonidega on?
Ainult ilupärast või reaalselt töövõimelised?
Modida saab jah igatepidi neid, aga huvitab just kasutamine originaalsetena.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tead, ega ma sessuhtes vaielda ei julge See oli nii krdi ammu ja ei mäleta ka enam.Mart_L kirjutas: ↑29.01.2023 19:31 06E39-l toimis mul ta originaalina ka "käed vaba süsteemina". Selle tellise haarasid käetoe seest pigem "erilistematel puhkudel"TiitR kirjutas: ↑28.01.2023 13:40 44Oli mulgi kunagises e39-s telo sees, uhke oli sinna duubel sim sisse toppida ja said toru käes rääkida ...aga täna vist see keelatud, kuna pole "käed vabad süsteem". Kaarti sai mälu järele kahte eri kohta panna, nii torusse, kui taha pagassis olevasse plokki.VeikoA kirjutas: ↑26.01.2023 21:22 41 E39 vaatan omale.
Mõnedes pakutavates on telefon sees.
Kas neid saab kasutada eesmärgikohaselt või ei toeta enam neid ükski teenusepakkuja?
Või lihtsalt SIM kaart sisse ja korras?
Kuidas nende BMW "sise"telefonidega on?
Ainult ilupärast või reaalselt töövõimelised?
Modida saab jah igatepidi neid, aga huvitab just kasutamine originaalsetena.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kasutasin kahte erinevat kompressiooni mõõdikut, tulemused olid samad.WhoIsTheMaster kirjutas: ↑26.01.2023 12:26 54 Teie mõõdetud suurus oleneb tugevalt mõõtevahendist. Surveaste on see, mida kasutatakse tenilises kirjelduses ja ei ole sama mis kompresioon.
Tehnilises kirjelduses oli eraldi kirjas nii surveaste(10,0:1) kui ka kompressiooni vahemik(10,0-11,0bar)
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Surveastet keegi manomeetriga ei mõõda - see on arvutuslik parameeter, mis iseloomustab silindri ja põlemiskambri maksimaalse ja minimaalse mahu suhet.
Kompressiooni mõõtmise kohta: 16 bar on täitsa OK. Pole vaja muretseda. 12 bar on hõredam pill lihtsalt - rohkem kulunud.
TIS annab M42B18 mootorile minimaalseks kompressiooniks 10-11 Bar. Alla selle on juba nadi.
Kompressiooni mõõtmise kohta: 16 bar on täitsa OK. Pole vaja muretseda. 12 bar on hõredam pill lihtsalt - rohkem kulunud.
TIS annab M42B18 mootorile minimaalseks kompressiooniks 10-11 Bar. Alla selle on juba nadi.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
Jutt on siin, et ei peaks pikalt otsima https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php ... #p15468635
12 bar puhul käis tal mootor hästi, seega kulumise jutt tundub kohatu.
Kui surveaste on madalam, siis on ka kompressioon vastavalt madalam.
Bemmil üldiselt pole kolvirõngaste (surverõngaste) probleeme.
Konkreetselt küsijale: Emmal kummal variandil võib siis olla kas tehase variantide erinevusega või on mõni toptuuner mootoris midagi aretanud. Vahel õnnestub neil paremuse poole, vahel on hea, kui midagi hullemaks ei teinud. Äkki saab kataloogi abiga teha selgeks, et mootorites on erinevad detilid (näiteks kolvid) või suure huvi korral teha võrdluslahkamine.
Surveaste võib tõusta kaane arutu lihvimisega (põlemiskamber muutub madalamks). Lihvida võib vaid tehase juhendeid järgides (milele tavaliselt meie keenjused vilistavad- need on nõrkadele) ja reeglina tuleb pista paksem kaanetihend.
12 bar puhul käis tal mootor hästi, seega kulumise jutt tundub kohatu.
Kui surveaste on madalam, siis on ka kompressioon vastavalt madalam.
Bemmil üldiselt pole kolvirõngaste (surverõngaste) probleeme.
Konkreetselt küsijale: Emmal kummal variandil võib siis olla kas tehase variantide erinevusega või on mõni toptuuner mootoris midagi aretanud. Vahel õnnestub neil paremuse poole, vahel on hea, kui midagi hullemaks ei teinud. Äkki saab kataloogi abiga teha selgeks, et mootorites on erinevad detilid (näiteks kolvid) või suure huvi korral teha võrdluslahkamine.
Surveaste võib tõusta kaane arutu lihvimisega (põlemiskamber muutub madalamks). Lihvida võib vaid tehase juhendeid järgides (milele tavaliselt meie keenjused vilistavad- need on nõrkadele) ja reeglina tuleb pista paksem kaanetihend.
BMW without faults is not BMW
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: rubriik "rumal küsimus"
https://digi.geenius.ee/rubriik/uudis/b ... sutatakse/
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
Vanadele autotelefonidele minu mäletamist mööda on vaja 5 V pingega töötavat SIM-i.
BMW without faults is not BMW