Õhtust kõigile kes loevad!
Guugeldades korrektset vastust ei saanud ja osad asjad jäid arusaamatuks ka, siis küsin siit, äkki keegi seletaks selges Eesti keeles mulle?
Loodan, et mu küsimused väga rumalad pole...
Tihti näen, et paljud otsivad enda BMW E36-le 328/325TDS kardaani, "suurt" diffrit ja "suuri" pooltelgi, mida need kõik annavad ja mis autodele neid maksaks üldse panna?
Näiteks, kui ma paneks enda 318i E36-le ülal nimetatud asjad, siis täpselt mis kasu ma nendest saan?
Mida tähendab see typ 168 ja typ 188 ja mis on nende vahe?
Tänud kõigile kes vastasid!
E36: Diffri, kardaani ja pooltelgede tüüp ning suurused
-
- Huviline
- Postitusi: 3724
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: E36: Diffri, kardaani ja pooltelgede tüüp ning suurused
Tere. Kui te ei hakka 85kw mitmekordistama ei ole neist juppidest mingit kasu. Muidu on detailid veidi tummisemad ja kannatavad suuremat valu. Samas näinud ka mitud 2,5/2.8 swappi mis väga edukalt sõitsid type 168 sillaga. Kuna omavahel neid detaile ristata ei saa siis lõppkulu on pirakas.
Re: E36: Diffri, kardaani ja pooltelgede tüüp ning suurused
Erinevad flantsid on.
Kardaanid erinevad, poolteljed erinevad.
Lisaks suurema diffri puhul tuleb ka tagasild võtta sama auto pealt, kuskohast differ ise tuli, muidu ei mahu.
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... 168-vs-188
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... o-188-diff
Olen ka mõelnud vahetusele, aga selle 1.6 motoga pole sel mõtet.
Kui panna 2.8 vms peale, siis juba mõte sees.
Hilisemad jubinad on suurema varuga ja tugevamad.
Kardaanid erinevad, poolteljed erinevad.
Lisaks suurema diffri puhul tuleb ka tagasild võtta sama auto pealt, kuskohast differ ise tuli, muidu ei mahu.
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... 168-vs-188
https://www.bimmerforums.com/forum/show ... o-188-diff
Olen ka mõelnud vahetusele, aga selle 1.6 motoga pole sel mõtet.
Kui panna 2.8 vms peale, siis juba mõte sees.
Hilisemad jubinad on suurema varuga ja tugevamad.