Velje ET muutmine.
Velje ET muutmine.
Võibolla natuke rumal küsimus, aga kas mingit moodi on võimalik velge rohkem sissepoole saada või on ainuke tee siis koopaid laiemaks teha. Küsin kuna ei tahaks praegustest velgedest loobuda, aga kui natuke rohkem rahvast peal siis kehvema tee peal käib rehv vastu koopaäärt.
Miks? Kui ratta toetuspunkt jääb samale kohale, kus ta planeeritud on, siis ei teki kangiefekti. Vale ET nihutab ratta toetuspunkti teise kohta.Arti kirjutas:Mismoodi see küll võimalik on? Pigem peaks liiga lai rehv laagreid hävitama.Pikemas perspektiivis hakkab vale offset ka laagritele hävitavalt mõjuma
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- laskarpoiss
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 04.08.2004 17:57 29
- Asukoht: Helsingi / Rapla
priitv8 kirjutas:Miks? Kui ratta toetuspunkt jääb samale kohale, kus ta planeeritud on, siis ei teki kangiefekti. Vale ET nihutab ratta toetuspunkti teise kohta.Arti kirjutas:Mismoodi see küll võimalik on? Pigem peaks liiga lai rehv laagreid hävitama.Pikemas perspektiivis hakkab vale offset ka laagritele hävitavalt mõjuma
Väga õige vastus, se kui lai rehv on see mõjutab laagreid väga minimaalselt aga vale ET on sildade surm.
BMW E36 325 LSD 1996a / BMW E61 530xd 2006a / BMW E46 Compact 316it 2004a / VAZ 21013 1980a.
Re: Velje ET muutmine.
Elustan vana teema ja küsiks uuesti et kas keegi on lasknud offsetti "juurde" treida? Oleks vaja u 5mm maha võtta, siis jääks veel koonuseni veidi ruumi
Re: Velje ET muutmine.
Sellist asja ei treita maha. see on umbes sama nagu pidurivioolikud läbi lõigata.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Velje ET muutmine.
mõnusad hiromandid selle laagrite surmaga, 10aastat sõitnud 30mm flantsidega 3-4a sõitnud 40mm flantsidega ja pole häda miskit. Aga vbla on mul võluautod tean mitmeid veel kes sõidavad 20+mm flantsidega ja kellelgi pole need laagrid umbes ylehomme katki läinud.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Velje ET muutmine.
Ise mõtlesin ka selle teema peale.
kuidas siis näiteks e34 all suurema ET-ga velg rattalaagreid ei lõhu,kui see sama ratas näiteks e36 all lõhkuma hakkaks?
ei usu,et e36 rattalaager oluliselt nõrgem on,kui e34-l? võibolla on ka? samas e34 kõvasti raskem.
kuidas siis näiteks e34 all suurema ET-ga velg rattalaagreid ei lõhu,kui see sama ratas näiteks e36 all lõhkuma hakkaks?
ei usu,et e36 rattalaager oluliselt nõrgem on,kui e34-l? võibolla on ka? samas e34 kõvasti raskem.
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Velje ET muutmine.
Eks see sõltub natuke sellest ka, kuidas laager geomeetriliselt seespool toetatud on, vb on natuke laiem või istub rummu sees väljapool või midaiganes. Võibolla polegi mingit vahet.
Samas nõustun toivoku'ga, tavaliselt juhtub see, et juba väsinud laager saab lihtsalt juhuse tahtel peale flantsi lisamist otsa ja sellest need jutud tulevadki. Vahetage enne laagrid ära, pange siis flants otsa ja ilmselt poleks probleemi. A kesse ennetavat remonti ikka teeb onju...
Samas nõustun toivoku'ga, tavaliselt juhtub see, et juba väsinud laager saab lihtsalt juhuse tahtel peale flantsi lisamist otsa ja sellest need jutud tulevadki. Vahetage enne laagrid ära, pange siis flants otsa ja ilmselt poleks probleemi. A kesse ennetavat remonti ikka teeb onju...