Mootorite sobivus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

Mootorite sobivus

Postitus Postitas tsonnyboy »

Tere,
Oleks vaja teada kas erinevate mudelite autodel on ka mingi mootorite vahe. Mul on 528i 97 a. 1 vanosega ja ma tahaks panna sinna 328i 97 a. 1 vanosega mootorit, minu loogika ütleb,et kui ma tahan plangu mootori tõsta ümber ilma juhmestikuta siis on mootor ise täpselt sama mis on peal kas 328-l , 528-l või 728-l. Niipalju olen aru saanud,et kasteripõhi tuleb ära vahetada,aga plangud mootorid on ju neil täpselt identsed ? erinevusi võib siis esineda juhtmestikus mis läheb ajust edasi ? Oskab keegi tark nõu anda ?
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

Re: Mootorite sobivus

Postitus Postitas tsonnyboy »

Wikipedia tarkus on selline:

M52B28
The 2,793 cc (170 cu in) version of the M52 debuted in 1994. It has a bore of 84 mm (3.3 in), a stroke of 84 mm (3.3 in) and produces 142 kW (190 hp).[8]
Applications:
1995-2000 E36 328i
1995-1999 E39 528i
1995-1999 E38 728i/728iL
1997-1999 E36/7 Z3 2.8
1997-2000 Land Rover Defender for South Africa
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
Mürka
Huviline
Postitusi: 487
Liitunud: 17.01.2011 19:22 39

Re: Mootorite sobivus

Postitus Postitas Mürka »

Otsi nüüd natuke BMWFansist ka tarkust ja saadki oma vastused teada.
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

Re: Mootorite sobivus

Postitus Postitas tsonnyboy »

Ma otsisin igaltpoolt ja bmwfansis foorumis oli ka juttu,et pidi sobima. Aga kui sa tead hetkel kohe õelda,siis võiksid ju kirjutada siia.
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

Re: Mootorite sobivus

Postitus Postitas tsonnyboy »

Ja äkki oskad siis seletada kuidas seal sellist asja üldse teada saab,ma olen seal lehel kunagi ühekorra varem käinud, seega vaevalt ma sealt selle kohe välja nuputan kas need sobivad omavahel või mitte ...
Hetkel ütleb iga foorum mis googlist leidsin,et on samad,aga ümber tuleb tõsta õlivann ja vist ka õlipump...
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
ooDDoo
Huviline
Postitusi: 5357
Liitunud: 01.11.2007 12:01 11

Re: Mootorite sobivus

Postitus Postitas ooDDoo »

e39 ja e39 m52 mootoritel on samasugused karteripõhjad ja õlipumbad. Sisselaskekollektori peal pole e36-el pluss klemmi muidu mootorid samad. e36-te pealt võib veel leida al. klapikambrikaanega mootoreid.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

Re: Mootorite sobivus

Postitus Postitas tsonnyboy »

Nii,et e36-l ja e39-l on peal täpselt samad mootorid,et isegi pole vaja karteripõhja ja õlipumpa ümber tõsta? kui ma tahan nagunii ainult plangu mootori osa ümber tõsta,et e39 pealt jääb ülejäänud sama mis hetkel peal,genekas,starter,sisselase,väljalase, kogu juhtmesüsteem jne ...
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

Re: Mootorite sobivus

Postitus Postitas tsonnyboy »

Väike seletus ka mida tuleb muuta.
" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
tsonnyboy
Huviline
Postitusi: 287
Liitunud: 03.04.2006 00:54 03
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Aravete

Re: Mootorite sobivus

Postitus Postitas tsonnyboy »

Proovisin siis ära kas sobivad omavahel mootorid. E36 328i plangule mootorile tõstsin ümber e39 528ia tehnika.
Erinevad olid mootori küljes olevad väiksemad lõdvikud mis olid erineva kujuga ja seega erineva suunaga ka. Need tõstsin 528-lt ümber.
Karteripõhi tuli ka ümber tõsta,kuna e36-l pole õliandurit,kuju on muidu identne.
Videos seletab midagi,et konditsioneeri kinnitamiseks puuris mingeid auke juurde vist.,aga tegelikult sobib konditsioneeri pump ilusti peale,mina pidin väntvõlli otsa panema kondi rihma ratta juurde kuna e36 oli ilma konditsioneerita.
Mootori käpad tuli ka ümber tõsta.
E36-e mootorilt sai maha võetud manuaalkasti sidur koos hooratta ja kõige juurde kuuluvaga ja otsa laagriga ja see sai asendatud automaatkasti hooratta ja turbiiniga.
viewtopic.php?f=4&t=195006" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta