Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mina reguleerin enese tulesid samamoodi seinal ning reguleerin selle murdumispunkti ( _/ _/) asendit. Langus peaks olema 1-1,5% (1cm meetri kohta) ning tuled peaks näitama otse, st murdumispunktide omavaheline kaugus jääb muutumatuks.
Tere!
Probleem on kundepoolse esiistuja matiga, mille all on audio juhtmed. Nimelt vahepeal kaob heli ära ning siis peab ühte kindlasse kohta vajutama või lööma matil, et heli tagasi tuleks. Ilmselt on mingite juhtmete ühendus halb ning oleks vaja seetõttu matt sealt eemaldada, et asi korda teha. Kuid kuidas seda teha? Kas peab armatuuri koos kogu muu tehnikaga ära kakkuma või on ka mõni muu võimalus põrandamati eemaldamiseks? [Autoks 98' E39]
Ette tänades,
Planmeca
Ja kohe uus küsimus.
Autoks E34, varem oli sees elektrooniline kell, koos temp. anduriga. Kui välistemperatuur langes umbes +4 kraadi juurde tegi kell alati auto käivitamisel piiksu. Samuti pika sõidu pealt, et äratada tähelepanu. Nüüd on sees OBC IV (täiskompuuter) ja see ei tee ühtegi heli. Ei anna märku kui temperatuur langeb ja ei anna piiksuga natuke enne täistundi märku kui see on sisse lülitatud jne. Ometigi kõik muu töötab.
Kas OBC sees on mingi kõlar või vidin mis võib tuksis olla? Kui jah, siis kas see on samasugune elektroonilise kella variandiga? Või tuleb see heli üldse kusagilt mujalt?
OBC IV varjatud menüüs oli võimalus muuta midagi selle BEEPi kohta. Iseenesest üks gong on juhi jalgade juures, aga OBCIV'l võib ka teine olla, ei mäleta täpselt.
joffe kirjutas:On sul ikka märguanne sisse lülitatud- kompu parempoolne ülemine nupp.
On.
yllar21 kirjutas:OBC IV varjatud menüüs oli võimalus muuta midagi selle BEEPi kohta. Iseenesest üks gong on juhi jalgade juures, aga OBCIV'l võib ka teine olla, ei mäleta täpselt.
Kas on äkki võimalik, et ise pandud OBC IV ei saa jalgade juures oleva gongiga ühendust? Mingid juhtmed äkki teistmoodi vms... Sest ise kuulsin ka varem, et pigem tuli kuskilt juhi poolt see hääl mitte armatuuri keskelt.
HeavyCuda kirjutas:Oskab keegi öelda, mis õli käib e36`el roolivõimendi süsteemis ? Kas see võib olla mingi suvaline roolivõimuõli või midagi konkreetset ?
HeavyCuda kirjutas:Oskab keegi öelda, mis õli käib e36`el roolivõimendi süsteemis ? Kas see võib olla mingi suvaline roolivõimuõli või midagi konkreetset ?
ATF
Õlianuma korgil peaks ka olema kiri ATF oranžil taustal, sisse läheb enamasti ATF (Dexron IID, III, VI)
Now:BMW E46 330 Facelift ///M-Pakett. BMW The Ultimate Driving Machine
HeavyCuda kirjutas:Oskab keegi öelda, mis õli käib e36`el roolivõimendi süsteemis ? Kas see võib olla mingi suvaline roolivõimuõli või midagi konkreetset ?
ATF
Õlianuma korgil peaks ka olema kiri ATF oranžil taustal, sisse läheb enamasti ATF (Dexron IID, III, VI)
kaupo_s kirjutas:cd mängija jääb vait kui sõita ebatasasel teel, ja kui siledal teel siis töötab 100%.
keegi oskab kommenteerida ?
cdbox. e46 originaal.
Ei saa aru kas cdbox`i pealt mängides jääb vait või maki pealt ?? Vahet pole kumba mõtled, sest mina oskan ainult nii palju nõu anda, et vaata ühendused üle, kui natuke rohkem jagad elektroonikat, siis võta täiesti lahti ja kontrolli jooted üle või lihtsalt vii mõne asjatundja juurde.
kaupo_s kirjutas:cd mängija jääb vait kui sõita ebatasasel teel, ja kui siledal teel siis töötab 100%.
keegi oskab kommenteerida ?
cdbox. e46 originaal.
Ei saa aru kas cdbox`i pealt mängides jääb vait või maki pealt ?? Vahet pole kumba mõtled, sest mina oskan ainult nii palju nõu anda, et vaata ühendused üle, kui natuke rohkem jagad elektroonikat, siis võta täiesti lahti ja kontrolli jooted üle või lihtsalt vii mõne asjatundja juurde.
Proovi maki ja cdboxi ühendavat juhet kontrollida, maki tagust pistikut ja cdboxi pistikut ka, nagu mainisin siis saab alati neid lahti kakkuda ja ühendusi kontrollida või spetsialisti juurde viia
Plaan siis e36l hakata vahetama esiamorte, vanad õli täitsa välja lasknud juba. Plaan panna Blisteini B4. Küsimus oleks, et mis juppe oleks mõttekas veel koos amortidega vahetada? Näiteks sellised jupid nagu ülemised tugilaagrid/puksid/padjad jne.
Kapoti alla on peale taastamist jäänud küsimärk, ei tea millega tegu ja kuhu peaks käima.
Autoks E34 525tds. Pildil 2 lahtist voolikut, üks neist oli EGR klapi küljest. Kui õigesti mäletan siis sinise triibuga? Seega mis voolik see valge triibuga on?
Ma ei tea.. üks läheb kolle alla, üks läheb agr'i ja rohkem ei mäleta suht kõik seal ühes pundis.
Oleks enda auto käepärast, ütleks. Aga näe, veepump rikkus kogu lõbu ära.
Oskab keegi öelda õige rehvi mõõdu e39 17'' Veljele. Hetkel all talvekad: 225/45R17 Kas 235/45 on norm?
EI leidnud kuskilt mis mõõtu tehases alla pandi.
Gil-Harris kirjutas:Oskab keegi öelda õige rehvi mõõdu e39 17'' Veljele. Hetkel all talvekad: 225/45R17 Kas 235/45 on norm?
EI leidnud kuskilt mis mõõtu tehases alla pandi.
Mis laiusega velg on? Aga kui talvekas sellele kõlbab siis suvekas kõlbab ka..
Gil-Harris kirjutas:Oskab keegi öelda õige rehvi mõõdu e39 17'' Veljele. Hetkel all talvekad: 225/45R17 Kas 235/45 on norm?
EI leidnud kuskilt mis mõõtu tehases alla pandi.
Kus asub 99a e39 525TDS jahutusvedeliku õhutuskork/punn?
On kahtlus et süsteemis on õhk sees ja tahaks õhutada aga ei leia õhutuspunni üles
Bensukal e39 523i oli neid vist 2 ja ilusti nähtavad aga 525tdsil ma ei leia
Viimati muutis Tarass, 30.03.2011 14:05 31, muudetud 1 kord kokku.