chiptuning
chiptuning
tervist BMW fännid!
avasin täna uue lehekülje, kus on ka teile ühte-teist huvitavat pakkuda
[url=http://www.hot.ee/chiptuning]http://www.hot.ee/chiptuning[/url]
avasin täna uue lehekülje, kus on ka teile ühte-teist huvitavat pakkuda
[url=http://www.hot.ee/chiptuning]http://www.hot.ee/chiptuning[/url]
kõike informatsiooni oleks meil vast üles panna. Lehelt saab oma sõiduki kohta ettekujutuse. Igal juhul tellimisel täpsustame alati ajuboxi täpse nri ja seejärel anname kliendile täpsema informatsiooni. Kallimatest chippidest on võibolla võimalik ka alla midagi tingida, see selgub alles siis kui konkreetselt huvi kellelgi tekib. Üritame ikka igat klienti teenindada hästi.
vähe muu teema küll aga räägin siiski, mul programmaator juba ammu olemas aga polnud kuskilt mingit softi võtta mis sinna kivi sisse pressida, kõik ju nii ihnsad et keegi ilma rahata ei anna siukest asja! (või siiski)
nüüd sõber sai omale kah bemmile teise aju lõpuks säältsamast kohast millest eelnevalt juttu oli.
nüüd mul siuke kuri plaan et peks tal selle välja koukima ja koopia tegema!
on muidu keegi saanud niivisi oma autole powerit juurde ka või?
nüüd sõber sai omale kah bemmile teise aju lõpuks säältsamast kohast millest eelnevalt juttu oli.
nüüd mul siuke kuri plaan et peks tal selle välja koukima ja koopia tegema!
on muidu keegi saanud niivisi oma autole powerit juurde ka või?
[quote][i]Algselt postitas Jallo[/i]
vähe muu teema küll aga räägin siiski, mul programmaator juba ammu olemas aga polnud kuskilt mingit softi võtta mis sinna kivi sisse pressida, kõik ju nii ihnsad et keegi ilma rahata ei anna siukest asja! (või siiski)
nüüd sõber sai omale kah bemmile teise aju lõpuks säältsamast kohast millest eelnevalt juttu oli.
nüüd mul siuke kuri plaan et peks tal selle välja koukima ja koopia tegema!
on muidu keegi saanud niivisi oma autole powerit juurde ka või? [/quote]
Jah, mul olemas erinevad E30 325i, motronicuga 320i ja E30 318is chipide bin failid, mingi raha eest võin siin huvilistele kividele kõrvetada. Mineku muutus natuke paremaks, pööretepiiraja nihkus 6900 peale... aga kui oleks asja õige hinna eest ostnud tuuningfirmast oleksin tulemuse üle suht pettunud...
Edit: enda autole installisin siis Jim Conforti chipi - välismaiste foorumite põhjal kõige parem E30 325i-le saadav chip.
vähe muu teema küll aga räägin siiski, mul programmaator juba ammu olemas aga polnud kuskilt mingit softi võtta mis sinna kivi sisse pressida, kõik ju nii ihnsad et keegi ilma rahata ei anna siukest asja! (või siiski)
nüüd sõber sai omale kah bemmile teise aju lõpuks säältsamast kohast millest eelnevalt juttu oli.
nüüd mul siuke kuri plaan et peks tal selle välja koukima ja koopia tegema!
on muidu keegi saanud niivisi oma autole powerit juurde ka või? [/quote]
Jah, mul olemas erinevad E30 325i, motronicuga 320i ja E30 318is chipide bin failid, mingi raha eest võin siin huvilistele kividele kõrvetada. Mineku muutus natuke paremaks, pööretepiiraja nihkus 6900 peale... aga kui oleks asja õige hinna eest ostnud tuuningfirmast oleksin tulemuse üle suht pettunud...
Edit: enda autole installisin siis Jim Conforti chipi - välismaiste foorumite põhjal kõige parem E30 325i-le saadav chip.
Postitan küll siia igivanasse (ja juba välja surnud) teemasse, aga paistab, et siia sobib ta kõige paremini.
Teiseks kandidaadiks oleks võinud sobida veelgi vanem teema 3.5 M30 jagaja.
Teema siis selles, et leidsin ühe loo, kus üks kodanik tegi katseid igivana Motronic 1.0 Adaptive (0 261 200 059) tuunimisega, mis õnnestub osaliselt erilisele hingesugulusele varajase Porsche pritsungiga. Viimasele on siis saada vastav editor (artiklis viide). Küll oli kunagi olemas sarnane programm ka Motronicu mappide redigeerimiseks (Jim Conforti DME Editor, sellele on siin ka varem vihjeid), kuid too maksis korralikku raha.
Aga veel rohkem on sellest artiklist kasu selleks, et mingitki aimu saada, mis seal Motronicu ajus ikka toimub:
http://home.comcast.net/~russelc/dme/dmetune.htm
Tähele tasuks panna, et kuna tegu on igivana Motronicu versiooniga, on veel võimalik nendest fuelmappidest veidigi sotti saada.
Lugesin just eile BMW enda poolt välja antud raamatust, et E46-l kasutatvas pritsungi juhtajus on juba erinevate map-ide arv kasvanud 700-le ja erinevate parameetrite arv 20'000-le. Nendest juba koduste vahenditega niisama lihtsalt jagu ei saa
Samas, kuna uued ECU-d on juba flashitavad, on see editoride teema asendunud selliste asjapulkadega, nagu Shark Injector. Keda huvitab, see googeldab.
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... 8528e.html
Teiseks kandidaadiks oleks võinud sobida veelgi vanem teema 3.5 M30 jagaja.
Teema siis selles, et leidsin ühe loo, kus üks kodanik tegi katseid igivana Motronic 1.0 Adaptive (0 261 200 059) tuunimisega, mis õnnestub osaliselt erilisele hingesugulusele varajase Porsche pritsungiga. Viimasele on siis saada vastav editor (artiklis viide). Küll oli kunagi olemas sarnane programm ka Motronicu mappide redigeerimiseks (Jim Conforti DME Editor, sellele on siin ka varem vihjeid), kuid too maksis korralikku raha.
Aga veel rohkem on sellest artiklist kasu selleks, et mingitki aimu saada, mis seal Motronicu ajus ikka toimub:
http://home.comcast.net/~russelc/dme/dmetune.htm
Tähele tasuks panna, et kuna tegu on igivana Motronicu versiooniga, on veel võimalik nendest fuelmappidest veidigi sotti saada.
Lugesin just eile BMW enda poolt välja antud raamatust, et E46-l kasutatvas pritsungi juhtajus on juba erinevate map-ide arv kasvanud 700-le ja erinevate parameetrite arv 20'000-le. Nendest juba koduste vahenditega niisama lihtsalt jagu ei saa
Samas, kuna uued ECU-d on juba flashitavad, on see editoride teema asendunud selliste asjapulkadega, nagu Shark Injector. Keda huvitab, see googeldab.
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... 8528e.html
Viimati muutis priitv8, 20.09.2005 17:55 32, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Mingi uus chippe pakkuv firma http://www.autohai.ee/
Huvitav kas tõesti sellise hinnaga nende lubatud kilovatid tulevad? ...kahtlane.
Huvitav kas tõesti sellise hinnaga nende lubatud kilovatid tulevad? ...kahtlane.
Kuskil dynos peaks enne ja pärast chipi ära käima. Ma ei ole kursis aga palju +- lubatud on. Kuna nad reklaamivad +14hp (325) siis ma pean ka seda saama teoreetiliselt ju Hind on ju üliheaerik kirjutas:Mingi uus chippe pakkuv firma http://www.autohai.ee/
Huvitav kas tõesti sellise hinnaga nende lubatud kilovatid tulevad? ...kahtlane.
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
mõtlesin sama et peaks ära tegema sest hind ikakgi väga soodne..KristjanS kirjutas:Kuskil dynos peaks enne ja pärast chipi ära käima. Ma ei ole kursis aga palju +- lubatud on. Kuna nad reklaamivad +14hp (325) siis ma pean ka seda saama teoreetiliselt ju Hind on ju üliheaerik kirjutas:Mingi uus chippe pakkuv firma http://www.autohai.ee/
Huvitav kas tõesti sellise hinnaga nende lubatud kilovatid tulevad? ...kahtlane.
Kasutage otsingut, meph pookis endale ühe kodumaise venelase vahendatava chipi (vist Austria firma Inmotion tuning) külge ja tegi dünot. Päris 14hp välja ei tulnud, aga +10 küll. Ja piiraja nihutas ka kuhugi piiramatusesse Ühesõnaga bensukal on mõistlik chipiraha kulutada paremate piduriklotside või poolslikkide peale, saad parema tulemuse.KristjanS kirjutas:Kuskil dynos peaks enne ja pärast chipi ära käima. Ma ei ole kursis aga palju +- lubatud on. Kuna nad reklaamivad +14hp (325) siis ma pean ka seda saama teoreetiliselt ju Hind on ju ülihea
Nagu klassikud ütlevad, tuuning ei alga vabalthingaval bensukal mitte mootorist, vaid piduritest, vedrustusest, rehvidest ja juhist
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
http://www.es-tuning.org/ Seda punti ma küll soovitan. Endal lasin diislit kiiremaks teha selles firmas. Jagub vaid kiidusõnu.
Tartu pundi kohta ei oska midagi öelda. igaksjuhuks hoian eemale põhjusel et selliseid asju ei õpita üleöö.
Tartu pundi kohta ei oska midagi öelda. igaksjuhuks hoian eemale põhjusel et selliseid asju ei õpita üleöö.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
Seal Tartus (autohai) tegeleb chippimisega Tarts kes on kuulsust kogunud just Audiclub kaudu. Tarts on päris pikalt sellel alal tegev olnud. Igal juhul mitte vähem kui ES-Tuning.Henrik88 kirjutas:http://www.es-tuning.org/ Seda punti ma küll soovitan. Endal lasin diislit kiiremaks teha selles firmas. Jagub vaid kiidusõnu.
Tartu pundi kohta ei oska midagi öelda. igaksjuhuks hoian eemale põhjusel et selliseid asju ei õpita üleöö.
Samas vabalthingava tuuning chipiga on suht raha raiskamine.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
Esiteks on autohai lubadused E36 325 juurdesaadava võimsuse/momendi osas üsna ebarealistlikud: +14kw (19HP)/26nm ei tõmba mitte mingi valemiga tavalisest 2.5-sest vabalthingavast lihtsalt chipiga välja. Kasutatakse ilmselt "pabervõimsust" mida tootja on pakendile trükkinud ja reaalsest elust asi ikka väga kaugel. Kui praktikas 10HP /10NM juurde saad on isegi hästi läinud. Sellist võimsuse kasvu ei registreeri sinu tagumik, ega ka stopper. Seega, milleks?
Parem osta 2.5 tonni eest uus pidurivedelik ja korralikud Ferodo klotsid ette, mis on oluliselt tuntavam "tuuning".
Hoopis teine lugu on turbomasinatega - seal võib chip olla kõige parem HP/EEK suhtega tuuning
Parem osta 2.5 tonni eest uus pidurivedelik ja korralikud Ferodo klotsid ette, mis on oluliselt tuntavam "tuuning".
Hoopis teine lugu on turbomasinatega - seal võib chip olla kõige parem HP/EEK suhtega tuuning