Auto tehnoandmete (mootor nt) muutmine ARK's
Auto tehnoandmete (mootor nt) muutmine ARK's
Ütlesid, et 3.0'na arvele võtta poleks probleem...aga tee ära?! arvatavasti siis tekib ostuhuvilisi kohe HULKA rohkem
ega see vast probleemiks ei osutu, et sellist compacti tehti vaid kuni 2.3 mootoriga.
ega see vast probleemiks ei osutu, et sellist compacti tehti vaid kuni 2.3 mootoriga.
Re: M/V: Tänava driftiauto BMW 340 V8 Compact 210kw - 35000.-
Okei, hakkan tegelema asjaga.
PS! 323 on ka siiski 2.5l mootoriga.
PS! 323 on ka siiski 2.5l mootoriga.
Re: M/V: Tänava driftiauto BMW 340 V8 Compact 210kw - 35000.-
jap, seda küll...kuid ta on siiski ka r6, selle auto vahel aga igavene suur v8
no samas, ma ei ole ise proovinud sellist asja, seega ei oskagi rohkem palju midagi arvata, täitsa võimalik et õnnestub see regamine 3liitriseks. eks anna teada kui on uudiseid selle kohta
no samas, ma ei ole ise proovinud sellist asja, seega ei oskagi rohkem palju midagi arvata, täitsa võimalik et õnnestub see regamine 3liitriseks. eks anna teada kui on uudiseid selle kohta
Re: M/V: Tänava driftiauto BMW 340 V8 Compact 210kw - 35000.-
Määratud on kindel litraaz, mitte palju silindre mootoril on
Arvan, et müügiks oleks hea teha paar ilusa pilti, ehk puhtast autost. Hetkel jätab väsinud mulje vaatamata oma unikaalsusele.
Arvan, et müügiks oleks hea teha paar ilusa pilti, ehk puhtast autost. Hetkel jätab väsinud mulje vaatamata oma unikaalsusele.
F31 320d M Performance
Re: M/V: Tänava driftiauto BMW 340 V8 Compact 210kw - 35000.-
Ei ole ainult litraaz mida vaadatakse, seadus ise on järgmine:
Kood 701. Üldnõuded
...
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
...
Seega kui kolm piiri normis, siis lase käia
Kood 701. Üldnõuded
...
7) mootor peab vastama võimsuselt, pöördemomendilt, pöörete arvult, töömahult ja massilt valmistaja poolt sellele sõidukile ette nähtule. Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist, on lubatud sõidukile ümberehituse korras paigaldada mootor, mille võimsuse erinevus ei ületa 30%, töömahu erinevus 20% ja massi erinevus 10% valmistaja poolt ette nähtust;
...
Seega kui kolm piiri normis, siis lase käia
Re: M/V: Tänava driftiauto BMW 340 V8 Compact 210kw - 35000.-
"Erandina, kui valmistaja ei ole ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamist" minumeelest antud juhul valmistaja on ette näinud erinevate mootorimudelite paigaldamise ning 3.0 v8 ei ole selles nimekirjas...aga võibolla ma lihtsalt ei oska seda seadust õigesti tõlgendada
Re: M/V: Tänava driftiauto BMW 340 V8 Compact 210kw - 35000.-
No, aga proovige hämada... E36 keresse on Alpina pannud nii 4,0 kui ka 4,6 V8 mootoreid. Üks selline on ka Eesti registrist läbi käinud, seega...
Re: M/V: Tänava driftiauto BMW 340 V8 Compact 210kw - 35000.-
OK, muretsen kuskilt kõrvalistuja poolse tuleklaasi ja käin ARK-is ära.
Äkki saabki Alpina Compacti
Äkki saabki Alpina Compacti
Re: M/V: Tänava driftiauto BMW 340 V8 Compact 210kw - 35000.-
ütleme nii, et kui proovima lähed, siis ära parem üldse minegi.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: Auto tehnoandmete (mootor nt) muutmine ARK's
Kui E36 kerele 4.0 on vahele pandud, siis miks ei peaks seda saama arvele ka Compacti peal ? Kasvõi 3.0 V8 , sellel on jõudu 160kw.
2.8 mootoril on 142kw, seda on ju pandud compactile ja compact on ka E36( kapoti alune on sama mis sedaanil ja kupeel). Väike arvutus ja võid 3.5i V8 172kw moto vahele visata ,kui ehitad korralikult nii ,et ARKi onud sind tagasi ei saada. Kaalude kohta hetkel infot ei ole ,aga need nö. uuemad V8-d on alumiiniumist ja ei tohiks väga rohkem kaaluda kui R6 moto. Näiteks M20 ja M30 kaalu vahe on põmst olematu.
E30 peale peaks saama probleemideta 3.5 R6 moto arvele võtta kuna Lõuna-Aafrika Vabariiki toodeti 330i või 333i vms.
Seega kui on tõestus ,et BMW on tootnud midagi sarnast või kuhugi teise riiki, siis miks peaks probleeme tekkima ?
Ainuke asi ,mis probleeme võib tekitada on ehituskvaliteet jne. Ehk hakkavad ka pidurite, jõuülekannete ja mis iganes asjade kallal nokkima ,kui sa tood neile näiteks Alpina, vaevalt seal 316 pidurid on
2.8 mootoril on 142kw, seda on ju pandud compactile ja compact on ka E36( kapoti alune on sama mis sedaanil ja kupeel). Väike arvutus ja võid 3.5i V8 172kw moto vahele visata ,kui ehitad korralikult nii ,et ARKi onud sind tagasi ei saada. Kaalude kohta hetkel infot ei ole ,aga need nö. uuemad V8-d on alumiiniumist ja ei tohiks väga rohkem kaaluda kui R6 moto. Näiteks M20 ja M30 kaalu vahe on põmst olematu.
E30 peale peaks saama probleemideta 3.5 R6 moto arvele võtta kuna Lõuna-Aafrika Vabariiki toodeti 330i või 333i vms.
Seega kui on tõestus ,et BMW on tootnud midagi sarnast või kuhugi teise riiki, siis miks peaks probleeme tekkima ?
Ainuke asi ,mis probleeme võib tekitada on ehituskvaliteet jne. Ehk hakkavad ka pidurite, jõuülekannete ja mis iganes asjade kallal nokkima ,kui sa tood neile näiteks Alpina, vaevalt seal 316 pidurid on
Re: Auto tehnoandmete (mootor nt) muutmine ARK's
Alpina B3 ja isegi B8-l (sic!) on "standardis" 325i või 328i pidurid.
Minu, kenasti registris oleval, B3-l on näiteks 195kW. Samuti Eesti registrist läbi käinud B8-l on 245 kW.
Minu, kenasti registris oleval, B3-l on näiteks 195kW. Samuti Eesti registrist läbi käinud B8-l on 245 kW.
Re: Auto tehnoandmete (mootor nt) muutmine ARK's
SestCharger kirjutas:Kui E36 kerele 4.0 on vahele pandud, siis miks ei peaks seda saama arvele ka Compacti peal ? Kasvõi 3.0 V8 , sellel on jõudu 160kw.
2.8 mootoril on 142kw, seda on ju pandud compactile ja compact on ka E36( kapoti alune on sama mis sedaanil ja kupeel). Väike arvutus ja võid 3.5i V8 172kw moto vahele visata ,kui ehitad korralikult nii ,et ARKi onud sind tagasi ei saada. Kaalude kohta hetkel infot ei ole ,aga need nö. uuemad V8-d on alumiiniumist ja ei tohiks väga rohkem kaaluda kui R6 moto. Näiteks M20 ja M30 kaalu vahe on põmst olematu.
E30 peale peaks saama probleemideta 3.5 R6 moto arvele võtta kuna Lõuna-Aafrika Vabariiki toodeti 330i või 333i vms.
Seega kui on tõestus ,et BMW on tootnud midagi sarnast või kuhugi teise riiki, siis miks peaks probleeme tekkima ?
Ainuke asi ,mis probleeme võib tekitada on ehituskvaliteet jne. Ehk hakkavad ka pidurite, jõuülekannete ja mis iganes asjade kallal nokkima ,kui sa tood neile näiteks Alpina, vaevalt seal 316 pidurid on
a) LAVi jaoks toodetud autod ei oma Euroopa tüübikinnitust
b) BMW AG ei ole V8 e36 kerele seeriaviisiliselt paigaldanud, seega ei ole sellisele autole ka tüübikinnitust.
c) Alpina on eraldi autotootja. Kas Alpina autod omavad tüübikinnitust või mitte, peab neilt küsima.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: Auto tehnoandmete (mootor nt) muutmine ARK's
ARKis jookseb sisse mingi vahe vastavalt aastaarvule. Näiteks mulle öeldi, et oleks mu auto olnud aasta võrra uuem, poleks ma seda nii lihtsalt arvele saanud - oleks pidanud hakkama tehasest igasugu huvitavaid pabereid küsima. '97a oli seevastu täiesti OK ja läks probleemideta arvele.
Aga jutu mõte on ikkagi see, et ARK ei saa väita, et Euroopas samas keres võimsamad mootorid ei pesitseks.
Aga jutu mõte on ikkagi see, et ARK ei saa väita, et Euroopas samas keres võimsamad mootorid ei pesitseks.
Re: Auto tehnoandmete (mootor nt) muutmine ARK's
Kui on üksiktüübikinnitusega arvele võetud, siis ei pesitsegi.
Hartge esindajatega sai mõni aeg tagasi suheldud ja nende võimsad (300hj ja 330hj) e30 mudelid olid Saksas üksiktüübikinnitusega arvele võetud (einzelabhname).
Tõsi, Alpina e36 V8 tootmisarv peaks olema kahekohaline, kuid see ei tähenda veel midagi.
Hartge esindajatega sai mõni aeg tagasi suheldud ja nende võimsad (300hj ja 330hj) e30 mudelid olid Saksas üksiktüübikinnitusega arvele võetud (einzelabhname).
Tõsi, Alpina e36 V8 tootmisarv peaks olema kahekohaline, kuid see ei tähenda veel midagi.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: Auto tehnoandmete (mootor nt) muutmine ARK's
Sellise aretamise asemel võtke hoopis kiirendusautode reeglid kuni 7,5sek autodele ja ehitage omale toruraamil "kere", millel taga 4-link vedrustus. Roolisüsteem ja pidurid mõnelt seeriaautolt ning peale pange etanooli tarbiv kompressoriga 540CID bigblock.
Võimsust ja pidamist on nii et tapab ning sinna mõned E-sertifitseeritud tuled ja viled külge riputades saab mõne paberi olemasolul omavalmistatud auto ilusti arvele. Summutist tuleb gaase mille peale rohelised kulpi viskavad ja kõik on happy'd.
Kõige raskem osa on see, et sõiduki välimus peab erinema sedavõrd tehases valmistatud sõiduki välimusest, et see ei oleks vastuolus autorikaitse õigusega.
Võimsust ja pidamist on nii et tapab ning sinna mõned E-sertifitseeritud tuled ja viled külge riputades saab mõne paberi olemasolul omavalmistatud auto ilusti arvele. Summutist tuleb gaase mille peale rohelised kulpi viskavad ja kõik on happy'd.
Kõige raskem osa on see, et sõiduki välimus peab erinema sedavõrd tehases valmistatud sõiduki välimusest, et see ei oleks vastuolus autorikaitse õigusega.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Re: Auto tehnoandmete (mootor nt) muutmine ARK's
Neid tegelikult ju suisa üle 200 tehtud. Ei usu, et üksiktüübikinnitusega. Pead muidugi ei anna.raimo_r kirjutas:Tõsi, Alpina e36 V8 tootmisarv peaks olema kahekohaline, kuid see ei tähenda veel midagi.
Juriidiliseks põhiprobleemiks jääb Alpina paralleeli puhul vist siiski asjaolu, et tegu pole BMW-ga, erinevalt Hartgest jt sellistest tuuneritest.
-
- Huviline
- Postitusi: 95
- Liitunud: 09.04.2012 18:47 29
Re: Auto tehnoandmete (mootor nt) muutmine ARK's
Tere. Kas kellelgi on eestis olemas e36 kerel ametlkult registris v8 mootoriga masinat. Kas siis 160 vōi isegi 210 kw.
Kysin, kuna plaan projektiga tegelema hakata.
Tänud
Marko
Kysin, kuna plaan projektiga tegelema hakata.
Tänud
Marko