e30 m10 õhulugeja

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

e30 m10 õhulugeja

Postitus Postitas M4rt »

1.8 pritsega mootor, selline küsimus. Kas auto käivitub kui õhulugeja pistik pole ühendatud?
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Ei, kuna kui mootor töötab ja tõmbad õhulugejalt pistiku lahti seiskub mootor koheselt ( M10 mootoriga )
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

selge, tänud
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

M4rt kirjutas:selge, tänud
oot-oot, kui gaasiga alguses veidi kaasa aitad jääb mootor siiski puterdades tööle. 6 silindriline M30 käib muidugi paremini, M10-l oma 4 sil-ga on suuremaid probleeme pöörete hoidmisega.
Samuti on võimalik ilma õhulugejata käivitada... sooja mootoriga pole erilisi probleeme, külma mootoriga ja hõre mootor võibolla tõesti ei lähe käima.
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Arvo kirjutas:
M4rt kirjutas:selge, tänud
oot-oot, kui gaasiga alguses veidi kaasa aitad jääb mootor siiski puterdades tööle. 6 silindriline M30 käib muidugi paremini, M10-l oma 4 sil-ga on suuremaid probleeme pöörete hoidmisega.
Samuti on võimalik ilma õhulugejata käivitada... sooja mootoriga pole erilisi probleeme, külma mootoriga ja hõre mootor võibolla tõesti ei lähe käima.

Kuidas ta tööle jääb :?: :?: :?: minul suri kohe välja ;) (mõlemad bmw-d) ja mootor on mul küll ikka heas korras ja samuti ka elektroonika, kuid sureb ikkagi välja kui pistiku ära tõmbad, ja seda täpselt niikui oleks süüte välja keeranud, see ei mängi siin nüüd küll rolli, kas mootor soe või mitte, minu kogemuste põhjal. Ta ju ei saagi tööle jääda, tal puudub ju siis õhu kohta info. Uuemad bmw-d pidid tööle jääma, uimaselt ja kütuse kulu suurenes ka oma 2-3 liitri võrra. Kuid seda siis vist veakoodiga. Aga M10 sureb küll momentselt välja, seda tean juba omakogemuste põhjal (olen katsetanud ja mitte aint ühekorra). Ja seda võin ma sulle 100% väita et see M10 mul küll hõre pole. Ja kusjuures kunagi ma siit foorumist ka lugesin et vanemad mootorid surevad välja ja uuemad jäävad tööle:? ja M10 vist ei ole ju teab mis uus mootor.
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

Tegelikult pidasingi silmas seda veakoodide värki, et äkki aju annab talle mingid keskmised väärtused ette, ja saab normaalselt sõita
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Mootoril on sest õhu infost suht poogen, ta töötab keskmiste väärtuste põhjal longates edasi. M10 pole hetkel käepärast aga täna tõmbasin vana ja suht kohvi L -jet pritsega M30 mootoril käigu pealt õhulugeja juhtme lahti... oli küll lämbumise äärel aga võttis uuesti pöörded üles ja lonkas edasi. Kunagi omatud 85 aasta 318i käitus täpselt samuti.
Aga seda ei julge küll öelda, et sedasi sõita saab... võibolla madalate käikudega isegi on võimalik :roll:
MiQ
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 22.02.2004 16:36 24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MiQ »

****, mine või proovima.
L-jet, teoreetiliselt ei tohiks töötada, sest benapumba toide peaks läbi õhulugeja käima.
Süüte sisse keeramisel peaks pumbale ainult ca 20 sekundit toidet andma, hiljem peaks see juba õ.lugeja kaugu tulema(lugaja laba nullpunktist liikumisest).
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

Käima läks küll
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

MiQ kirjutas:k***t, mine või proovima.
L-jet, teoreetiliselt ei tohiks töötada, sest benapumba toide peaks läbi õhulugeja käima.
Süüte sisse keeramisel peaks pumbale ainult ca 20 sekundit toidet andma, hiljem peaks see juba õ.lugeja kaugu tulema(lugaja laba nullpunktist liikumisest).
Kõik õige, samas ma võtsin juhtme õhulugeja tagant ära umbes 10 sekundiks, variant on, et mootor tiksus edasi üha kahaneva bensurõhu pealt. Ennast hakkas ka huvitama, homme uurin asja põhjalikumalt
:)
MairoG
Huviline
Postitusi: 813
Liitunud: 29.01.2005 22:50 03
Asukoht: Tln ja Läänemaa

Postitus Postitas MairoG »

Minul sureb masin küll välja kohe, mõlemad autod kusjuures.
MiQ
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 22.02.2004 16:36 24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MiQ »

mul kah, sujuvalt kooles ära lihtsalt!
Vasta