F11 LCI ja Android ekraan

Küsimused ja vastused seoses autosse paigutatava audio- ja videotehnikaga.
Vasta
Kasutaja avatar
hollow
Huviline
Postitusi: 1913
Liitunud: 02.08.2004 13:54 58
Peamine sõiduk: 520d xDrive

F11 LCI ja Android ekraan

Postitus Postitas hollow »

Millisest punktist ma saaksin võtta ACC toite +12v mis lylitub sisse koos raadioga? Headuniti kyljest sellist signaali ei tule.

Miks mul seda vaja on? Kui avan auto uksed ja istun autosse, siis nupust saan ma sisse lylitada raadio aga ekraan ärkab siis kui auto käivitada. Kui ma istun autos ja auto ei käi või lukustan puldist uksed, siis lylitatakse raadio välja. Kui vajutan power nuppu hakkab raadio tööle… aga ekraani pool reageerib ainult sellele kas ma olen auto käivitanud või mitte.

Kui ma ekraani ACC otsale annan +12v peale käib ka ekraan ja kõik on justkui korras… väljaarvatud see, et kui ma autost lahkun ja uksed lukustan, siis raadio lylitatakse välja aga ekraan jääb tööle. Ehk siis lahendus oleks leida nüüd +12v ots mis reageerib raadio enda sisse/välja lylitamisele

Headuniti pin13 seda sihnaali välja ei anna
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: F11 LCI ja Android ekraan

Postitus Postitas priitv8 »

Vanasti oli selle klemmi nimi Kl. R - nagu Raadio. Aga F-kerega autodel on see Kl.R ainult virtuaalne - saadetakse telegramm üle andmeside ja raadio/HU saab aru, et nüüd on "võti nagu raadioasendis".
Raadio enda taga oli +12V väljund ka viimati vist selleks veel, et elektriantenni välja sõidutada.
Aga selles autos on kindlasti olemas Kl.30B mis on reaalne elekrtrijuhe.
Kl.30 on üldiselt aku plussi tähis. F-autos on neid nüüd mitu erinevat.
Kl.30B on Sinu vajadusteks selles mõttes hea, et sinna tuleb 12V peale siis, kui juht on autos. Selle leiad kindlasti nii eesmisest kui tagumisest kaitsmeplokist.
Terminal 30B
Terminal 30B supplies power to control units and electrical components that are required when the driver is present.
The letter B stands for “Basic mode”.
Terminal 30B is activated by:
• Pressing the buttons on the radio remote control
• Unlocking/locking/double-locking the vehicle
• Pressing the START-STOP button
• Change of door switch status, change of trunk switch status, change of side-window position
• Bus message.

Regular deactivation by:
• Vehicle double-locked and tailgate closed (one minute overrun)
• Vehicle not double-locked or tailgate open (30 minutes overrun).

Other possible deactivation triggers:
• Upper starting capacity limit reached (one minute overrun)
• “Powerdown”: diagnosis command for purposes of measuring closed-circuit (10 seconds overrun)
• Transport mode (one minute overrun).
Kui asi itäpsemalt huvitab, siis lugeda saab siit ja siit.
Aga suures pildis tundub see kõik kuidagi vale asja tegemisena. Kas see ekraan on ka Hiina oma? BMW originaal ju oskab küll õigeid andmeside kaudu tulevaid käsklusi täita.
Ja selliseid Android mooduleid peaks ka olemas olema, mis käivad originaal Control Display ja HU vahele.
Aga nende koha pealt on teised kindlasti palju targemad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta