Mida vaadata E34 535 ostul.

Nõuanded sõiduki soetamisel
raam
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 15.05.2007 16:32 38

Mida vaadata E34 535 ostul.

Postitus Postitas raam »

Kuna on kooli lõpp käes ja vaja auto osta endale, kaua ikka vanemate traktoritega sõita. Hetkel pakub huvi just BMW E34 kerega 3.5l mootoriga auto, pmst on nii et kindlalt peaks olema manuaal ja r6 mootor. V mootoritest üritan veits mööda minna kuna selle hooldus kulud on suht kulukad. Võimalik kui korraliku 3.5 ei ole siis kaaluks 2.5 (m50) ja 3.0 r6
Kuna auto oleks endal esimene ja BMW on üldse tühimaa kuna olen ainult Audidega sõitnud.
Siis mida peaks just vaatama E34 kere ja vedrustuse kohast. Mingi tüüpvead või midagi jne.
Ja mootorid ,mida seal jälgima peaks täpselt , vähemalt nii palju kui ma kuulnud ja näinud olen neid bmw mootoreid, on nad alati kole õlised.
Nii et jään suht palju nõu ja abi ootama kus ja kuidas ja mida uurida.
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Kas tõesti polnud mingit kasu kleepsust "KUIDAS OSTA AUTOT"?
raam
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 15.05.2007 16:32 38

Postitus Postitas raam »

elm kirjutas:Kas tõesti polnud mingit kasu kleepsust "KUIDAS OSTA AUTOT"?
Lugesin just selle läbi, kui aus olla, oli suht vähe juttu seal E34 ja 3.5l mootorist. Rohkesti oli juttu kolmestest ainult :roll: .
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Üks asi mis pole küll tüüpviga aga võib sagedasti esineda m30'ga et
hooratta leevendid on väsinud, mis tekitab paigaltvõtul vibra.
Mootori seiskamisel kostub ka metallne kolin, mis võib päris ära ehmatada
kui ei tea millega tegu.
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

raam kirjutas:
elm kirjutas:...oli suht vähe juttu seal E34 ja 3.5l mootorist. Rohkesti oli juttu kolmestest ainult
Kui läbi lugesid, siis ju selge, et pmst kehtib kogu see jutt ka e34 kohta ja samuti pole

M30B35
3.5 liter (3430 cc) SOHC inline-6 cylinder
9.0:1 compression ratio
208 hp @ 5700 rpm
225 ft·lbf torque @ 4000 rpm
89 Octane fuel or better recommended

ka mingi väga eriline moto.
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

Otsinguga leiad kindlasti täpselt sama küsimusega teema.
Teemast "Kuidas autot osta" ja ka otsingust leiad auto ostmise ja ülevaatamise kohta piisavalt materjali.
Kui ise tehnikamees pole, siis leiad ka selle, kus saaks lasta auto üle vaadata (ostueelne ülevaatus).
Ülalpidamiskulud on eraldi teemana olemas, lisaks veel teine teema ainult kütusekulu kohta.
Ühesõnaga kõik vastused su küsimustele on siin foorumis olemas. Ole ainult mees ja otsi need üles.

E34 R6-e ja V8 ülalpidamiskulude vahe on piisavalt väike, et see mingit rolli mängiks.
Veermik ja keredetailid on üldiselt samad/samas hinnaklassis ja vaevalt, et sa ülatuslikku mootoriremonti plaanid.
Kokku saaksid hoida tõsisema pilguga kolmeseid vaadates.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

inxx kirjutas:E34 R6-e ja V8 ülalpidamiskulude vahe on piisavalt väike, et see mingit rolli mängiks.
Veermik ja keredetailid on üldiselt samad/samas hinnaklassis ja vaevalt, et sa ülatuslikku mootoriremonti plaanid.
Kokku saaksid hoida tõsisema pilguga kolmeseid vaadates.
Kui ülalpidamiskulud koosnevad ainult hooldusest ja bensiinist, siis tõesti. Kui on vaja teha remonti, siis varuosade eelarve on V8-l umbes poole suurem kui M30 R6-l.

Pealegi võib M60 ostes avastada, et eelmisel omanikul kukkus tihti õlipump alt (koos tagajärgedega) või mootor võtab kõvasti õli- Selliseid lugusid on ka siin juhtunud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
raam
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 15.05.2007 16:32 38

Postitus Postitas raam »

V mootorit ei taha ma arvan kindlalt, ma vaatan et netis on ainult paar isendit 535-si E34 peal, kui palju neid üldse liigub ja mis konditsioonis need enamvähem juba on. Osadel hakkab juba vaikselt 20a tiksuma ja läbisõit on neil ikka 300k km juures see mis sinna ette keritud on küll tavaliselt jama.
Mm kuskilt jäi meelde et kui keerata süüdet pidi ilmuma kuskile tabloole täpp nurka kui keritud on.Vastab see tõele?
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Postitus Postitas V2ike_Suur »

raam kirjutas:läbisõit on neil ikka 300k km juures see mis sinna ette keritud on küll tavaliselt jama.
Mm kuskilt jäi meelde et kui keerata süüdet pidi ilmuma kuskile tabloole täpp nurka kui keritud on.Vastab see tõele?
Selle läbisõidu koha pealt pole ilmselt mõtet oma pead eriti vaevata. Auto on siiski nii vana, et see number ei näita suurt midagi. Pigem vaata ikka konkreetse isendi seisukorda, et mootor käiks ühtlaselt, kolinaid/undamisi poleks jne.

Teisest küljest, oled Sa ikka kindel, et 535 on see, mida otsid, kas esimese auto kohta liiga kangeks ei lähe? Eriti kui sa varem tagaveolisega sõitnud pole.
Aga see vaid minu arvamus, eks Sa pead ise teadma, mille valid.
730iA e32 138kW 12/1992
Provokaator
Huviline
Postitusi: 187
Liitunud: 30.12.2006 16:08 00
Peamine sõiduk: ZX14R

Postitus Postitas Provokaator »

V mootorit ei taha ma arvan kindlalt, ma .....

huvitav, mis see V mootor nii paha on, et seda ei soovita? Vääne on ikka kõvasti parem ja kui mootor on hooldatud käib see kui kellavärk ja muretult.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Omal saab sügisel 3 aastat V8ga kulgemist täis ja pole senini küll mingeid anomaaliaid täheldanud, muuseas ;)
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

Aare kirjutas: Kui ülalpidamiskulud koosnevad ainult hooldusest ja bensiinist, siis tõesti. Kui on vaja teha remonti, siis varuosade eelarve on V8-l umbes poole suurem kui M30 R6-l.
Samuti ei koosne auto ainult mootorist.
Veermik on neil üldjuhul sama, see võib erineneda muidugi olenevalt konkreetse auto varustuse astmest.
Spetsiifilised V8 jupid on kallimad, aga kas nüüd poole võrra?
Näiteks veepump maksab V8-l vaid paarsada krooni rohkem.
raam
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 15.05.2007 16:32 38

Postitus Postitas raam »

Provokaator kirjutas:
V mootorit ei taha ma arvan kindlalt, ma .....

huvitav, mis see V mootor nii paha on, et seda ei soovita? Vääne on ikka kõvasti parem ja kui mootor on hooldatud käib see kui kellavärk ja muretult.
Vähemalt Audi V6 kogemused olemas, sõita on tore aga alles peale 4k pööret, nagu V mootorile kohane aga sellega kaasneb kohe keeris paagis pmst, enne seda on suht datsun. Õli ajas välja väheke aga see neil tüüpviga ja muidu remont oli kallim kui rida mootoritel.
Aga see on neid autoturgude liikvel ka, või ongi ainult mõned õnnetused mis netis?Peaks uurima minema neid millalgi oma silmaga,
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Nendel audi v6 pole esiteks töömahtu ollagi.
ja teiseks on 2.8 mingi 250nm väänet ka ainult, nii et selle järgi ära küll võrdlusi tekita enda jaoks M60'ga.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ragnar kirjutas:Nendel audi v6 pole esiteks töömahtu ollagi.
ja teiseks on 2.8 mingi 250nm väänet ka ainult, nii et selle järgi ära küll võrdlusi tekita enda jaoks M60'ga.
Ja mis see kolmene V8 siis niiväga jõulisem on :roll: Kiirendus 0-100 on selle 142 kW mootoriga parem kui 530i-l muide.
Samuti ei koosne auto ainult mootorist.
Veermik on neil üldjuhul sama, see võib erineneda muidugi olenevalt konkreetse auto varustuse astmest.
Spetsiifilised V8 jupid on kallimad, aga kas nüüd poole võrra?
Näiteks veepump maksab V8-l vaid paarsada krooni rohkem.
Lisaks on V8-l terve rivi vanast peast pekki minevaid osi, mida R-6-l ei tunta - näiteks hüdrotõukurid, kettide hüdropingutid, kepsusaaled jne. 3.5 on igal juhul lihtsam, töökindlam ja odavam lappida. Ja ära hakka väitma, et mingi 1993 aasta müügis olev auto korras on.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Ingmar
Huviline
Postitusi: 589
Liitunud: 10.02.2005 12:46 17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ingmar »

E34-a peal ikka 141 kw mootor (M50B25).
Kiirendus 0-100 km/h 525 R6-l (141 kw) 8,6 s. ja 3,0 V8-l (160 kw) 7,7 s.
142 kw on E39 peal ja seda või juba 3,0 R6-t võiks võrrelda sama aja 3,5 V8-ga.
M30 on tõesti kiidetud ja lollikindel, kuid ka sellel on omad vead.
M30-e nõrkadest kohtadest on ka siin foorumis üks teema olemas.
Ja kindlasti leidub ka mõni 1993 aasta auto , mis on tehniliselt korras.

EDIT: Kui me oleme üldiselt samadel seisukohtadel, siis ei saa vaidlusest juttu olla. :)
Siiski ei usu ma siiamaani, et E34-a kere peal V8-t on poole kallim ülal pidada kui R6-t.
Viimati muutis Ingmar, 17.05.2007 18:28 41, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
--overdose--
Huviline
Postitusi: 462
Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
Asukoht: võru

Postitus Postitas --overdose-- »

inxx kirjutas:E34-a peal ikka 141 kw mootor (M50B25).
Kiirendus 0-100 km/h 525 R6-l (141 kw) 8,6 s. ja 3,0 V8-l (160 kw) 7,7 s.
142 kw on E39 peal ja seda või juba 3,0 R6-t võiks võrrelda sama aja 3,5 V8-ga.
M30 on tõesti kiidetud ja lollikindel, kuid ka sellel on omad vead.
M30-e nõrkadest kohtadest on ka siin foorumis üks teema olemas.
Ja kindlasti leidub ka mõni 1993 aasta auto , mis on tehniliselt korras.
142 kw ka tavalisel e36 328 peal... ;)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

inxx kirjutas:E34-a peal ikka 141 kw mootor (M50B25).
Kiirendus 0-100 km/h 525 R6-l (141 kw) 8,6 s. ja 3,0 V8-l (160 kw) 7,7 s.
142 kw on E39 peal ja seda või juba 3,0 R6-t võiks võrrelda sama aja 3,5 V8-ga.M30 on tõesti kiidetud ja lollikindel, kuid ka sellel on omad vead.
M30-e nõrkadest kohtadest on ka siin foorumis üks teema olemas.
Ja kindlasti leidub ka mõni 1993 aasta auto , mis on tehniliselt korras.
Mul oli kunagi VW Passat 2.8 syncro, mootor oli 142 kW andis kiirenduse kasutusõpetuse järgi 7,4 sek sajani. 530i V8 kiirendus 160 kW-ga on 7,7 sekundit. Ei paista see VW nõrkus siit kuskilt välja.

M30 teemal pole sul vähemalt minuga mõtet vaidlema hakata, tean sellest natuke rohkem kui keskmine foorumikasutaja ja tegemist on selgelt kõige pommikindlama BMW mootoriga. Kui siin räägitakse mingist nukkvõlli kulumisest, siis tahaks näha kohe, mis jääb järgi uuema tüübi mootorist, kui paar õlivahetust vahele jäänud on.

Selliseid asju nagu lahti tulevad õlipumbad, õlilekked mootorist, tudisev tühikäik, aidaa ütlevad kepsusaaled jne pole M30-l kunagi probleemiks olnud. Tüüpvigu E34 ajaks praktiliselt polnud, mida ei saa öelda uuemate mootorite kohta. Paar keemaminekut, sõitmine õliga alla miiniumi jms väärkasutused sellele suurt midagi ei tee.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

Aastat kaks kolm tagasi ostsid ühed vanemad oma lapsele kooli lõpetamise puhul 535i. Kahjuks peale kooli lõpetamist see noormees muud midagi teha ei jõudnud, kuna Sütiste teel (vist) tuli autole ette asjandus nimega puu.

Kui auto remontimiseks osta, siis võib tõesti vaadata vanemaid m20,m30 mootoriga autosid. Sõitmiseks võiks vaadata uuemaid 520 ja 525 isendeid kui V mootori hooldus kallis tundub.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
raam
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 15.05.2007 16:32 38

Postitus Postitas raam »

raimo_r kirjutas:Aastat kaks kolm tagasi ostsid ühed vanemad oma lapsele kooli lõpetamise puhul 535i. Kahjuks peale kooli lõpetamist see noormees muud midagi teha ei jõudnud, kuna Sütiste teel (vist) tuli autole ette asjandus nimega puu.
Ja seda juhtumit mäletan küll kahjuks, aga mul tuttavad ja vanemad tuletavad sama asja mulle pidevalt meelde. :roll:
Aga jah nüüd kas see nädalavahetus või järgmine peaks neid tallinna ja tartu turgudelt autosi uurima minema ehk komistab mõne õige asja otsa ka.
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Postitus Postitas V2ike_Suur »

raimo_r kirjutas:Aastat kaks kolm tagasi ostsid ühed vanemad oma lapsele kooli lõpetamise puhul 535i. Kahjuks peale kooli lõpetamist see noormees muud midagi teha ei jõudnud, kuna Sütiste teel (vist) tuli autole ette asjandus nimega puu.
Just sellest samast juhtumist oli peamiselt inspireeritud mu eelmine postitus. Päris mitu nädalat istusid ta sõbrad ja põletasid küünlaid sündmuspaigal (minu maja taga) pärast seda. Seda kutti isiklikult ei teadnud, aga ühiseid tuttavaid oli päris palju, paha oli kuulata neid jutte pärast.

Läheb OT-ks ära.
730iA e32 138kW 12/1992
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Lugesin teema algataja posti alles praegu.

Hehh, vana 535 on taskukohane võimalus ennast kipsi/kasti sõita. Kui inimene enne on sõitnud 1.6 gorilladega, siis vahest peaks midagi võimetekohast ostma?

Mul pole E34 olnud, aga enne kui ma oma 535 ostsin, oli mu eelmine bmw sama kerega 520i. Ütleme nii, et järsematel pööretel lendavad kõhus liblikad siiani :lol:

Tavaliseks sõiduks on 520i 24V täiesti piisav.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Aare kirjutas:Mul oli kunagi VW Passat...
90 alguse 2.8 v6 mida ma silmas pidasin on igatahes nõrgem.

Tegelikult ma ei tahagi ise siin tõestada nagu oleks M60B30 parem osta.
Mulle oli ja on siiamaani M30B34 sümpaatsem aga üritasin lihtsalt oponeerida nagu inxx'gi et ei ole see M60 nii õudne ja kallis midagi üleval pidada.

520 aga mingil juhul ei soovitaks, eriti kui teemaalgataja juba
ise on otsusele jõudnud suurema mootori osas.
Siinsamas foorumis ju mingi alaealine ostis alexi 750 endale esimeseks masinaks ja pole kuulda olnud, et ta puuse oleks pannud sellga senini.
Nii et kes tahab see las võtab pole vaja ahistada mikromootoritega teda.


ja veel aarele
Aare kirjutas:525 asemele 535 soetamine on mehetegu. Tere tulemast õige suurusega mootorite klubisse :cool:
Nohting beats the cubic inches :cool:
seda sa ütlesid siis kunagi mulle, kus su entusiasm nüüd on :)
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Ma ka väga ei usu, et alustama peaks väga madalalt. 200 hj on praegu pea igal keskmisel vähegi korralikumal pereautol ;) 1.4-se võrriga saad kah vajaduse korral piisavalt suure kiiruse üles, et korralik inim- ja varakahjudega avarii teha. Ja kui finantsiliselt teha 200hj+ autode pidamine alla 25 aastastele ülikalliks hakatakse seda agaramalt kasutama võimalust kui võimsama auto rooli sattutakse.

Ühesõnaga osta 535 ja sõida mõistlikult.
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

M30 mootoriga isendite puhul peaks ka arvestama seda, et uuemad neist on 15 aastat vanad ja arvestades sellega, et väidetavalt on tegu jubeda püssiga ja samas nad suurt midagi ei maksa ning seetõttu noortele kukkedele üsna kättesaadavaks on muutunud, siis võivad nad üldises plaanis tehniliselt üsna läbi olla, kaasa arvatud kere. Mis ei pruugi muidugi olla reegel, kuid olen arvamusel, et üldjuhul see nii on...
Mina igatahes olen oma M60B30 pilliga üsna rahul ja ei näe küll mingit põhjust, mis suudaks mind V8 pealt maha astuma :P

Samas, ei tasu karta, et 200HP suurusjärgus auto liiga võimas on- sõidab ikkagi juht, mitte auto... Ka eelpoolnimetatud 750 omaniku- oli vist Metsavaht- suhtes võtan kahtlevad sõnad tagasi- tundub, et sattus korraliku noore kätte :)
Kasutaja avatar
Põrna Märt
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 15.05.2006 10:20 10
Asukoht: Tallinn, Jüri, Saaremaa

Postitus Postitas Põrna Märt »

AARE-ga nõus, iga teine laipadega lõppenud laks tehtud BMW-ga. Võimas mootor, tagasillavedu, veojõu- ja stabiilsuskontrolli puudumine, tihti ka tehnilised vead ning kulunud rehvid teevad e34 535 ja sarnased masinad tõelisteks surmapillideks. Loomulikult on fun sirge peal 150 km/h sõita, paraku ei arvesta paljud, et sirge saab ükskord ka otsa. Peale kooli lõppu oleks tõesti targem oma autojuhi karjääri alustada millegi vähe tagasihoidlikumaga ja saada enne kätte korralik tunnetus ja sõidukogemus.
PS. Ei taha kedagi halvustada, olin ise ka 18 kunagi ja unistasin võimsatest autodest, aga õnneks tol ajal liikus neid veel vähe ja raha ka polnud :lol: Peace.
e28 525=> e21 323 => e 28 M535 => e46 318 Touring => E39 530d Touring
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1975
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Põrna Märt kirjutas:AARE-ga nõus, iga teine laipadega lõppenud laks tehtud BMW-ga.
Ütle mulle ka, kust sa seda infot said. Otsisin jupp aega automarkidega tehtud avariide statsi, aga ei leidnud.

Kuigi ma sügavalt kahtlen, et esimese 4 kuu 50st 25 surnut on bmw-st pärit.
V2ike_Suur
Huviline
Postitusi: 910
Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
Kontakt:

Postitus Postitas V2ike_Suur »

Ilves kirjutas:
Põrna Märt kirjutas:AARE-ga nõus, iga teine laipadega lõppenud laks tehtud BMW-ga.
Ütle mulle ka, kust sa seda infot said. Otsisin jupp aega automarkidega tehtud avariide statsi, aga ei leidnud.

Kuigi ma sügavalt kahtlen, et esimese 4 kuu 50st 25 surnut on bmw-st pärit.
Kusjuures ma isegi ei imestaks. Esimese pauguga meenub kohe 4tk, kokku 8 laipa.

Ehk siis möödunudnädalased Kernu ja Libatse, umbes paari kuu tagune Kadrioru e38 laks (mingi naine sai surma) ja talvine Valdeku tänava oma.
Ida-Virumaal on neid kahtlemata mitmeid veel olnud, kõik ei peagi meelde jääma.

Millegipärast ma arvan, et just "iseseisvate" teelt väljasõitude (nii kergete kui raskete tagajärgedega) poolest on BMW kahjuks esirinnas, seda just koosluse Võimas mootor+tagavedu+noor juht tõttu.

Auto pole milleski süüdi, seepärast tulekski teda kaitsta oskamatute uljaspeade ja lihtsalt kogenematute juhtide eest ;)
730iA e32 138kW 12/1992
Kasutaja avatar
Põrna Märt
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 15.05.2006 10:20 10
Asukoht: Tallinn, Jüri, Saaremaa

Postitus Postitas Põrna Märt »

Ilves kirjutas:
Põrna Märt kirjutas:AARE-ga nõus, iga teine laipadega lõppenud laks tehtud BMW-ga.
Ütle mulle ka, kust sa seda infot said. Otsisin jupp aega automarkidega tehtud avariide statsi, aga ei leidnud.

Kuigi ma sügavalt kahtlen, et esimese 4 kuu 50st 25 surnut on bmw-st pärit.
Mingit kindlat infot mul ei olegi, aga viimasel ajal on miskipärast meelde jäänud väga paljud rasked õnnetused, kus autoks BMW. Ma ei üritagi automarki ega omanikke neis õnnetustes süüdistada, vaid nagu ma eespool kirjutasin, on palju faktoreid mis üheskoos traagilise õnnetuse võivad põhjustada. Mainimata jäi muidugi turvavöö, mis koos kaine mõistusega on odavaim elukindlustus.

Parimat.
e28 525=> e21 323 => e 28 M535 => e46 318 Touring => E39 530d Touring
Kasutaja avatar
Põrna Märt
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 15.05.2006 10:20 10
Asukoht: Tallinn, Jüri, Saaremaa

Postitus Postitas Põrna Märt »

ja veel.....
sobrades lkf.ee kodulehel, leidsin sellise lõigu(tõsi küll, andmed seal kuni aastani 2002, aga arvan, et suhtarvud ei ole palju muutunud):

Kui võrrelda pidevalt kindlustatud sõidukite top-15 olevate sõiduki markide kindlustusjuhtumite tihedusi, siis on kaheksa aasta koondandmetel suurim kindlustusjuhtumite tihedus sõiduautodel BMW (95,76), Mercedes (86,07), Honda (70,91), Toyota (69,03) ja Audi (67,28). 2002 aasta andmete alusel on järjestus BMW (81,11), Mercedes (80,84), Honda (74,58), Peugeot (72,46), Toyota (66,27) ja Mitsubishi (63,17)
e28 525=> e21 323 => e 28 M535 => e46 318 Touring => E39 530d Touring
Suletud