Tere!
Plaanin soetada 2019 320i (B48) F31 M sporti
Otsin arvamusi, kas võtaksite pigem xDrive'i või rwd ja miks.
Mu esimene bemm.
Kütusekulu vahe?
Hoolduskulude vahe?
Kas xDrive on tõestanud ennast lollikindla ja vastupidava variandina?
Ilmselt plaanis ka stage 1 aga mingit hullu modemist ei kavatse teha, ikkagi igapäeva autoks, lihtsalt et oleks minekut mõistlikult.
Väga tänulik kõikide vastuste eest
F31 RWD või xDrive
Re: F31 RWD või xDrive
Vaatad vastavald sõiduvajadustele.
Xdrive’le saab näiteks suveks xdelete peale lasta ja muutub tagaveoliseks. Vajadusel lülitad äpist sisse.
Kütusekulus on vahe
Hoolduskuludes on vahe
Kui suur see vahe olema saab sõltub konkreetsest autost, sõiduvõtetest ja omamise perioodist.
Xdrive’le saab näiteks suveks xdelete peale lasta ja muutub tagaveoliseks. Vajadusel lülitad äpist sisse.
Kütusekulus on vahe
Hoolduskuludes on vahe
Kui suur see vahe olema saab sõltub konkreetsest autost, sõiduvõtetest ja omamise perioodist.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack/f11 520d xDrive
Re: F31 RWD või xDrive
Väga hea tuuningpotentsiaaliga mootor. Tavalise ECU tuuninguga saad ca 60kw ja 110 väänet juurde. Auto sõiduomadused muutuvad päris kõvasti. Soovitan ESRacingut selle jaoks.
Kütusekulu rwd ja xdrive vahe linnas on olematu. Maanteel sõites ütleks, et vahe oleks ca 1l/100km rwd kasuks. Muidugi kõik oleneb istme ja rooli vahel olevast tihendist. Kui kets libiseb koguaeg siis xdrive on pigem ökom. Talvel eriti.
Hoolduskuludest rääkides siis kõik oleneb kui pedant oled. Kui plaanid sõita vähemalt 3a siis pole mitte mingit vahet. F seeriate nelikveod on pigem kindlad. Ära lihtsalt "driftima" mine.
Kütusekulu rwd ja xdrive vahe linnas on olematu. Maanteel sõites ütleks, et vahe oleks ca 1l/100km rwd kasuks. Muidugi kõik oleneb istme ja rooli vahel olevast tihendist. Kui kets libiseb koguaeg siis xdrive on pigem ökom. Talvel eriti.
Hoolduskuludest rääkides siis kõik oleneb kui pedant oled. Kui plaanid sõita vähemalt 3a siis pole mitte mingit vahet. F seeriate nelikveod on pigem kindlad. Ära lihtsalt "driftima" mine.
Re: F31 RWD või xDrive
Mul B48 eriti kogemust pole, äkki Margusja kasutaja vahetas enda mootoril alla 100kkm juba saalesid.
Remapiga juurde tulev jõud ilmselt sõltub kas alustad 145kw või 185kw mootoriversioonist. Stage 1 lõpptulemusena siis ca 300hp vändast ja ca 250-260whp rattast.
https://www.protuningfreaks.com/product ... x4-20i-30i
xDrive vs RWD sõltuks sellest kus elama peab. Kui kuskil metsade vahel kus lund tihti ei lükata ja kraavid on sügavad siis xDrive. Nagu siin öeldi siis suveks saad xDelete teha Linnainimesele on xDrive lihtsalt kaasas veetav lisakaal ja lisakogus juppe, mis võivad katki minna.
Remapiga juurde tulev jõud ilmselt sõltub kas alustad 145kw või 185kw mootoriversioonist. Stage 1 lõpptulemusena siis ca 300hp vändast ja ca 250-260whp rattast.
https://www.protuningfreaks.com/product ... x4-20i-30i
xDrive vs RWD sõltuks sellest kus elama peab. Kui kuskil metsade vahel kus lund tihti ei lükata ja kraavid on sügavad siis xDrive. Nagu siin öeldi siis suveks saad xDelete teha Linnainimesele on xDrive lihtsalt kaasas veetav lisakaal ja lisakogus juppe, mis võivad katki minna.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
-
- Huviline
- Postitusi: 1041
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: F31 RWD või xDrive
Saale probleem on b48d ja b48c mootoritega. Millele peaks ka tagasikutsumine olema. Muus osas peaks see olema sama pommikindel kui b58. Üle pika aja bmw-lt taas mootor mis kestab.
BMW g11 740e M Sport