1. leht 1-st

180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 30.01.2022 18:42 09
Postitas seppa
Sooviks antud mootorite kohta infot ,kumba eelistada.
Mis on plussid ja miinused ,mis on antud mootorite tüüpilised remondid mis ees ootavad ja mida peab jälgima ostmisel.
Antud mootorid siis X6 pealt.
Tänud ette juba.

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 31.01.2022 11:27 57
Postitas BUUMER.
https://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=291402

Võid üle vaadata üleval välja toodud teema, seal tegu 225kw versiooniga. 210kw puhul tegemist nö vanema m57-ga, mis bemmi diislimeeste seas justkui rohkem armastatud, 180-ja 225kw juba uuem N57.
Tänapäeval vist tüüpveaks enam nimetada ei saa, kuid kettide vahetust tehakse enamasti juba 200t pealt, enamustel juba vähemalt ühe ringi vahetatud.

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 31.01.2022 14:05 40
Postitas Roland325
Saaled hakkavad ka peale 200k km vaikselt töölepingut lõpetama :) N57-st siis jutt.

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 31.01.2022 14:07 30
Postitas Oliver.L
Üldiselt siin foorumis täitsa toimiv otsingumootor olemas.

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 01.02.2022 22:42 05
Postitas RazzKalbass
Kui võtta siis juba uuema 8se automaatkäigukastiga..võtab vähem kütust ja on erksam.

Samas 6HP kastiga 210kw BI + chip on ikka väga mehine :D

Kõige töökindlam ilmselt neist ongi 180kw. Aga üldiselt kõik need E-seeria X´id on juba enamik päris peldikuks sõidetud / avarii teinud. Vaata korralikult või too Saksast.

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 03.02.2022 10:11 37
Postitas seppa
Tänud vastuse eest .
Ise olen jälginud 225kw aga nüüd siis jälgin ka 180kw.
Eks neil see kõige hullem on ikka kettide vahetus .

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 03.02.2022 11:55 45
Postitas RazzKalbass
seppa kirjutas: 03.02.2022 10:11 37 Tänud vastuse eest .
Ise olen jälginud 225kw aga nüüd siis jälgin ka 180kw.
Eks neil see kõige hullem on ikka kettide vahetus .
Kett kuluosa

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 03.02.2022 20:57 22
Postitas unis
200k pealt kett vahetada? Keritud pillidel soivituslik jah… :mrgreen:

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 03.02.2022 21:13 52
Postitas Jaanus_V
unis kirjutas: 03.02.2022 20:57 22 200k pealt kett vahetada? Keritud pillidel soivituslik jah… :mrgreen:
Et sa arvad, et enamus on keritud või et ketti pole mõtet vahetada?

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 03.02.2022 22:40 15
Postitas unis
200k pealt ei näe küll mõtet veel jah

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 03.02.2022 23:25 47
Postitas RazzKalbass
Neid isegi varem läinud UM sõnutsi

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 04.02.2022 06:47 31
Postitas maxs30
175 peal ketid nii ära veninud. Pinguti põhjas. Üle polnud pinguti veel käinud aga ega pikka pidu poleks olnud. Ainult um ja õli vahetatud rohkem kui peab. Ei mingit kerimist. Ma ka arvasin ,et enne 200 pole pead mõtet vaevata aga...

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 04.02.2022 11:03 04
Postitas krist2an
Olin ise sama dilemma ees - N57 uuem, koos 8-käigulise kastiga ka veidi mõnusam ja säästlikum, kuid samas potentsiaalseid probleeme veidi rohkem. Lõpuks võtsin 210kw M57, millel ketid vahetatud ja seni pole pidanud pettuma. Eks midagi on alati bemmiga teha, aga M57 juba nii teada-tuntud mootor, et pmst iga töökoda saab hakkama, kui ise ei oska. Oleks väiksem läbisõit, laseks ära chippida :D

Re: 180kw,210kw või 225kw

Postitatud: 05.02.2022 14:25 37
Postitas unis
Mul 300k tehase ketiga :mrgreen: kasutaja MarkoS oli ka vist ca 280k ja kette vahetades polnud häda olnud? N47 siis…
Tean mõnda 350k+ sõinud pilli veel. :D