BMW E64/E93 suveks!

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
HABM
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 20.11.2018 22:36 20

BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas HABM »

Tere!

Tekkinud on soov osta suviseks perioodiks, igapäevasteks sõitudeks elu esimene kabriolett! Õnneks või kahjuks ei leia teiste markide seast midagi sellist, mis kõnetaks ehk olekski põhjust osta oma elu teine BMW!

Esimese variandina olen vaadanud BMW E64 ehk 6 seeria kabrioletti, mille disain on alates selle tootmisesse minemist (2004) alati väga meeldinud. Konkreetselt vaatan just facelifti eelseid mudeleid ehk 2004-2007. Midagi pole teha, ei meeldi nende väikeste muudatustega facelift, kuigi töökindluse poole pealt oleks see vast mõttekam. Siit aga tekib nüüd mul omakorda kaks varianti - 645 ja 650. Kuidas praktikud väidavad - kas võiks võimalusel ühte teisele kindlasti eelistada? Mõlema kohta kuulnud nii head, kui halba.. Kas eelistada kindlaid aastanumbreid antud vahemikus?

Kõrvalproduktina viskan üles BMW 335 cabrio (2007-2013). Hea leitava diili korral variandiks, kui puudub 6 seerial hea alternatiiv (mis ei välistaks hiljem 6ndale üleminekut!).

Eestist suure tõenäosusega sobivat varianti ei leia, seega olen jälginud Mobile vahendusel jälginud Euroopa turgu. Auto fond ca. 25 000 eurot.

Tänud ette!
Allan_A
Huviline
Postitusi: 209
Liitunud: 24.11.2004 14:46 01

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas Allan_A »

Eelarvet napilt M3 jagu, mis on ja jääb ihaldusväärseimaks neist.
E85 Z4 3.0si
HABM
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 20.11.2018 22:36 20

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas HABM »

Nõus ja isegi sai korra vaadatud. Küll aga:
1. Seal, kus mõtlesin tõmmata hinnapiiri, siis sealt hakkavad nende hinnad alles pihta. Ehk võimalus võtta pigem väga korralik 335i või pm võimaliku kahtlase taustaga turu soodsaim M3. Tuleks siin koduturul 25k hea pakkumine, siis why not.
2. Hetkel pole omanud üle 200kw masinat ehk antud isendid oleks sammuna edasi täiesti piisavad. Jätame arenguruumi tulevikuks (M3, M6....)!
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3080
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas RazzKalbass »

M6 373kw leiad kindlasti juba 25000 eest Euroopast

Igast 645 ja 650 on mõttetu jaurama hakata ja kohe M6 võtta. Hiljem ei kahetse.. ja noh V10 :P

https://home.mobile.de/LAAUTOZENTRUMLEI ... _325485296

Olles omanud M6 siis see auto on ikka tõsine loom. Erilisi probleeme ka ei mäleta, paar korda sai süütepoole vahetatud. Muus osas kalla talla
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Allan_A
Huviline
Postitusi: 209
Liitunud: 24.11.2004 14:46 01

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas Allan_A »

335 N55 mootoriga peaks olema kindlasti alla 20k, et oleks hea diil. M3 hind pöörab tõusule. Kas päriselt vahe 25k vs 27k. Vaata majanduslikult samm ette.
E85 Z4 3.0si
HABM
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 20.11.2018 22:36 20

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas HABM »

Nõus, 335i eest väga palju üle 20k ei maksaks aga kui ma ikkagi vaatan, siis nt M6 ja M3 cabriode puhul peaks siiski arvestama min 30k-ga, kui jätta välja osad mu ülejäänud nõudmistest (valged ja punased autod/musta sisusga mustad autod/üle 200k km ls/usa versioonid/Leedu masinad/niisama kahtlasemad variandid). See juba kipub natukene palju üle minema. Ideaalis kuni 20k ja reservi paar k.
Allan_A
Huviline
Postitusi: 209
Liitunud: 24.11.2004 14:46 01

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas Allan_A »

Lihtsalt ääremärkusena ütlen, et palju peab vaeva nägema. Oleks-teeks-tahaks-võiks mehed häid autosid ei saa. Päris kindlalt võib öelda, et õige masin tuleb ja kaob 2h jooksul. Alles jäävadki need, mis välja tõid.

Edu!
E85 Z4 3.0si
HABM
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 20.11.2018 22:36 20

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas HABM »

Eks ta tõsi on. Mul siin kodumaal pidevalt silm peal ja teavitused aktiivsed. Väljamaaga veidi keerukam aga samuti jälgin järjest tihemini!

Aga siiski vaatan tõsiselt 645 ja 650 variante, mis parasjagu soliidse ja sportliku kombo segu. Ühe kommentaari mujalt sain, et 650 on 645 edasiarendus ning kindlasti parem (aga mitte ka veatu) ning mida kindlasti eelistada. Mis suurimad kulukohad võivad olla ja mis suurusjärku need tööd võiks jääda 650 puhul? Mõtlen juhul, kui Euroopast tellides nö põrsast kotis ostes tuleb siin miskit kohapeal välja.
Kasutaja avatar
Fred
Huviline
Postitusi: 4688
Liitunud: 10.04.2006 20:40 57
Peamine sõiduk: F34
Asukoht: Norge

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas Fred »

Küll E63 kere peal, aga sirvida võid Rolandi 650 ja Ultroni naise 645Ci teemasid. Mingid tüüpvead käivad sealt läbi neil küll.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1766
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas Roland325 »

645 ja 650 on suhteliselt samad mootorid, samade tüüpvigadega. Ainuke erinevus, mis kohe pähe tuleb on see, et 650 on õlijahutusradikaga ja õlitermostaadiga, mis aitab ehk kuumemate ilmadega õli temperatuuri paremini kontrolli all hoida. Tüüpvigadeks siis klapikambri ja otsakaane tihendid, jahutusvedeliku toru, generaatori kinnituse tihend ja klapisääretihendid. Suurim töö neist klapisääre tihendite vahetus, ülejäänud mitte nii keeruline. Kui nende eest hoolt kantud, siis muid probleeme väga ei ole. Ongi variant, et osta väiksema läbisõiduga masin, kus need vead veel avaldunud ei ole. Samas, kui pikemalt pidada, tulevad osad vead ikka hiljem esile. Teine variant on osta natuke suurema läbisõiduga pill, millel vead juba likvideeritud. Praeguseks juba paljudel müügisolevatel autodel need vead korda tehtud.
650 eelisteks võiks olla: uuem aastaarv, rohkem varustust ja muidugi rohkem jõudu ja väänet, võiks ka olla parem järelturg.
Ise algul vaatasin ka 645 aga hea diiliga tuli kätte hoopis 650 ja ei kahetse üldse :)
HABM
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 20.11.2018 22:36 20

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas HABM »

Roland325 kirjutas: 30.01.2022 19:19 59 645 ja 650 on suhteliselt samad mootorid, samade tüüpvigadega. Ainuke erinevus, mis kohe pähe tuleb on see, et 650 on õlijahutusradikaga ja õlitermostaadiga, mis aitab ehk kuumemate ilmadega õli temperatuuri paremini kontrolli all hoida. Tüüpvigadeks siis klapikambri ja otsakaane tihendid, jahutusvedeliku toru, generaatori kinnituse tihend ja klapisääretihendid. Suurim töö neist klapisääre tihendite vahetus, ülejäänud mitte nii keeruline. Kui nende eest hoolt kantud, siis muid probleeme väga ei ole. Ongi variant, et osta väiksema läbisõiduga masin, kus need vead veel avaldunud ei ole. Samas, kui pikemalt pidada, tulevad osad vead ikka hiljem esile. Teine variant on osta natuke suurema läbisõiduga pill, millel vead juba likvideeritud. Praeguseks juba paljudel müügisolevatel autodel need vead korda tehtud.
650 eelisteks võiks olla: uuem aastaarv, rohkem varustust ja muidugi rohkem jõudu ja väänet, võiks ka olla parem järelturg.
Ise algul vaatasin ka 645 aga hea diiliga tuli kätte hoopis 650 ja ei kahetse üldse :)
Väga hea info, tänud! Eks hoian siis ka ikkagi 650 silma peal, kui just midagi muud eelnevalt mainitut ei leia :)
Kasutaja avatar
TarmoV12
Klubiliige - admin
Postitusi: 2398
Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas TarmoV12 »

Üks variant oleks osta õlist leemendava mootoriga 650, tingida hinda alla ning siis lasta mootor maha tõsta ja kõik korraga ära teha (tihendid, torud, k.a. ketid-tallad jms), ma arvan et töö eelarve oleks ca 3-4k. Vaata Anderi X5 teemat (sama N62N mootor), tema näiteks nii teeb :)
üle 200tkm sõitnud mootoritel hakkavad kõik need tüüpasjad järjest juhtuma (või vähemalt osad), tean kasvõi oma X5 pealt ..
V8
Ander
Klubiliige - moderaator
Postitusi: 2422
Liitunud: 03.04.2007 12:20 51
Peamine sõiduk: E70 4.8i
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas Ander »

Seda N62 mootorit päris 3-4k eest ikka täielikult uuendatud ei saa ,kui just ise ei tee seda.
Liiga palju igast osasid mis on spetsiaalselt just selle keremudeli põhised.Sellepärast on saadavus olematu ja hinda osatakse ka küsida.
Praegused igasugu tarneraskused ka kasuks ei tule.
Seda mootorit remontima hakates soovitaks enne korraliku eeltöö teha ja kõik mis vähegi võimalik ette ära osta.Minu autol oli üpris palju ette ära ostetud aga üllatusi oli piisavalt.
Nagu siin kirjutatud siis suuresplaanis tüüpvead suht samad neil V8 mootoritel.

Ma pole sõitnud E64 mudeliga aga samas on mõndaaega olnud E93.
E93 puhul on minusilmis suureks eeliseks metallist katus ja saab edukalt ka pere teise autona kasutada aastaläbi,mitte ainult suveautona.
Naise ja 2 väikese lapsega kannatas pikemaid sõite ka teha.Suvel oli probleem,et katust ei saanud ainult maha võtta enne kui pagasniku olid tühjaks laadinud ööbimiskohta.Muidu kõik vajalik 3 päevaseks reisiks mahtus ära pagasnikusse.
Kusjuures enamus inimesi ei tee vahet kas E93 on cabrio või mitte.
Kui kunagi müüa tahad siis oluliselt lihtsam on E93 turustada.

Kunagi tundus endale ka 6 seeria ihaldusväärse autona aga nüüd valik/võimalused suuremad ja enam ei tahaks.
Kui endal oleks 25k raha autoostuks planeeritud siis pigem leiaks juurde natukene ja vaataks 435 mudelit
E70 4.8i /// E93 335i
Kasutaja avatar
Rene Rasmus
Huviline
Postitusi: 40
Liitunud: 16.10.2011 22:15 13

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas Rene Rasmus »

25K ja E64/E93? cmon 10k maksavad need masinad. vaata M-e for sure või F-seeriat. läbisõit unusta ära nii vanade autode puhul.
Kasutaja avatar
Roland325
Huviline
Postitusi: 1766
Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
Peamine sõiduk: BMW 650
Asukoht: Tartu

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas Roland325 »

10k saadki sellise, kuhu mitu tuhat vaja sisse laduda, et asja saada. Korralikumad vähe rohkem hinnas praegu, eriti 650 või 335.
M seeria on tore küll aga nende remont ja hooldus kordades kallim.
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 3080
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: BMW E64/E93 suveks!

Postitus Postitas RazzKalbass »

650 võiks maksta selline 13-15k saksas mis on tiba alla 200k sõitnud.

Eestist saab neid kindlasti alal 10 ka, millel 8 omaniku olnud ja Lasna garaazis hooldatud
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Vasta