Konkreetse sõiduki kohta kahjuks midagi öelda ei oska peale selle, et hind tundub teiste 150 kilovatistega võrreldes kuidagi soodne. Samuti ei vasta kuulutuse juures tõele sõna "xdrive", kuna E46-le antud nelikveosüsteemi pole kunagi pakutudki ning seda polnud ka algusaastate E90-el.
Mis puudutab üldiselt nelikvedu, siis arvestada tuleb sellega, et võrreldes tagaveolisega on rohkem liikuvaid/kuluvaid osi, mille remont võib kalliks osutuda: nt vahekast, esidiffer, eesmised veovõllid jne. Samuti on paljud silladetailid erinevad, nt tagaveolise amordid, rattalaagrid ja kindlasti paljud teised detailid ei sobi nelikveolisele ja enamasti on nelikveolise vastavad detailid ka kallimad + valik kehvem.
Vahekastist veel nii palju, et erinevate allikate väitel kannatab see maksimaalselt 300nm väänet, kuigi mootori enda maksimaalne vääne on 410nm - viide (LK 9):
http://www.e46fanatics.com/forum/attach ... tid=337051" onclick="window.open(this.href);return false;
Siin paar teemat, kus on arutatud XD vahekasti ja muid võimalikke probleeme:
viewtopic.php?f=46&t=49844" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=38&t=157688" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=38&t=137501" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=38&t=31816" onclick="window.open(this.href);return false;
Nagu näha, siis tuleks läbi mõelda, kas ja kui vajalik nelikvedu su jaoks on. Praeguste ilmadega paksemas lumes on see väga mõnus, aga kui enamasti on kraadid plussis ja asfalt väljas, siis tundub mõistlikum tagavedu. Ise valisin XD, kuna maja ümber on talviti lumekoristustööd puudulikud ja parkimiskohalt väljasaamine kõrvalise abita oli isegi esiveolise autoga paras katsumus, kui korralik lumi maha oli sadanud. Seni pole nelikveoga mingeid probleeme õnneks esinenud.
Sven