BMW E91 diisel

Nõuanded sõiduki soetamisel
RainerT
Huviline
Postitusi: 24
Liitunud: 14.02.2007 10:04 24
Asukoht: Tallinn

BMW E91 diisel

Postitus Postitas RainerT »

Sooviks ostuabi järgmiste BMW E91 osas, kas keegi on neid juba vaatama jõudnud või teab midagi muud, millele tähelepanu juhtida?
Eesmärk on leida heas korras diisel E91, millel läbisõit veel mõistlik, st pole üle 200 000 km.
Lisadest võiks kindlasti peal olla püsikiirusehoidja, istmesoojendused ning hinnaklass kuni 10 000€. Hetkel sellises hinnaklassis ja läbisõidu kriteeriumiga auto24's 3tk, kuid kõigil puuduvad püsikas ja istmesoojendused:
1) BMW 320 Comfortline 2.0 TDI 120 kW 2007
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1146866
Kontrollides VIN koodi järgi lisasi, siis leiduvad hoopis teised lisad, mida kirjas pole, nt Sport istmed, Xenon, jne. Igaljuhul imelik, võib-olla VIN kood vale.
2) BMW 330 3.0 TDI 170 kW 12/2005
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1117965
3) BMW 320 2.0 TD 130 kW 2008
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1067777
Kõige vähemate lisadega auto üldse, mida näinud, kuid samas aasta arvult uuem, kui teised.
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas MartenL »

Kõik nad on sul "kahtlased" ajaloota masinad, mis suure tõenäosusega Balti riigist pärit, eriti esimene oma uute lisadega.

Võta vaata saksast. Normaalsest kohast saad ülevaatusakti meilile, kus kõik kriimud, vead, rehvimustri sügavused kirjas ning sobivusel maksad ette ja lähed Ryanairiga järgi. (Tallinna hooaeg läbi, vaja Riiga sõita) Lennujaama Sixtist saab rendika kuni 23.00 kätte ja maksab ca 100€ päev, võimalik netist ennem bronnida ja tasuda (veendud oma krediitkaardi limiidis)
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 12078
Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Henri. »

Esimene on see legendaarne "Comfortline" (alguses ka Gomfortlaine ja Comfortlaine) autode müüja - Igor, Tallinnast:

Vt. seda otsingut - väga mitu autot peale Audide ja VW-de on samas kohas pildistatud, Comfortine ja müüjaks Igor, Tallinnast.

Enamasti on need autod ka: EKONOOMSED JA KOMFORTSED
Pets24
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 25.04.2007 09:40 06
Asukoht: Tartu

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Pets24 »

Kõigepealt tee selgeks, mis mootoriga masinat tahad endale. 3,0 ja 170kw on natuke teine pill kui 2,0ne masuudipress. Ülalpidamiskulud on üsna sarnased, 3,0 võtab tsipa rohkem kütet, kuid selle eest on 50kw juures ka ja selle eest leian, et see liitrike pole palju. Ka üldiselt hinnad on erinevad, 170kw diislite hinnad on ikka oluliselt kõrgemad, kui lahjematel pillidel. 3,0d on ketiga mootor ja läbi ajaloo on tegu suhteliselt muretu ja töökindla mootoriga. Ka sõidumõnu on natukene teine kui kahesega. Kindlasti soovitan vaadata automaati, manuaalide järelturg on nutune ja kui ükskord müüma hakkad, siis võib suhtelislet kaua minna müügiga. Istmesoojenduste puudumine on siinkohal suurim mure, kuid kahjuks lõuna poolt tulnud masinate puhul on see tavaline, nad pole harjunud maksma lisade eest mida nad ei kasuta. Istmesoojenduste juurde panemine ca 250€, aga kui seda ei ole, siis soovitaksin kindlasti riidest sisu (üldse on mugavam kui nahk, suvel pole nii kuum ja talvel kannatab ka külmaga istuda). Püsika järelinstall peaks ka üsna lihtsasti teostatav olema, kuna peaks kõik vajalik alates kaabeldusest olemas olema ja vaja ainult juhtkang paigaldada. Kui sa vaatamas käinud ei ole, siis soovitaksin sellest alustada, sest teinekord on pilt väga petlik ja ilusa pildiga auto võib päris juust olla või vastupidi. Mina sinuks oleks vaataks 330d.
E91 330d 2006 170kw
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Raemees »

Kõige lihtsam on mine sõida need mootorid kõik järjest läbi. Tegin ka ise nii ja proovisõidu tegin kõigiga täpselt sama tiiru, saab täpsema ülevaade. 130kw osutus täiesti heaks, ei näinud võimsamal mõtet. 130kw samas ökonoomsem kui 120kw seda vähemalt internetist leiduvate andmete järgi.
Mäletan selgelt ka seda: Halb on ka see, et näiteks soojamaa autodel ei saanud ajaloost mitte vähimatki aimu üldjuhul selle puudumise pärast. Isegi Hollandi omadel ajalugu puudus ja hooldusraamatut kui näidati kippusid need kõik olema sarnase käekirjaga kirjutatud :mrgreen:. Sattus minul otsingusse muidugi ainult 2 Hollandist pärit autot.
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3547
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Marko S »

Pets24 kirjutas:Püsika järelinstall peaks ka üsna lihtsasti teostatav olema, kuna peaks kõik vajalik alates kaabeldusest olemas olema ja vaja ainult juhtkang paigaldada.
Püsikaga on see, et vaja autole see arvutiga ära tunnistada.Ja oleneb kangist, neid on kahte varianti.Üks on tagumise kojamehega, teine ilma.Ühendatud Mootorites oli kangi paigaldus koos kangiga 700.- euri ringis.Ebays liikus neid 200+ euri eest.Netis oli ka olemas paigaldus õpetus olemas.Aga arvuti abi on pärast seda vaja.
mytology
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 05.12.2004 13:20 06

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas mytology »

Marko S kirjutas:
Pets24 kirjutas:Püsika järelinstall peaks ka üsna lihtsasti teostatav olema, kuna peaks kõik vajalik alates kaabeldusest olemas olema ja vaja ainult juhtkang paigaldada.
Püsikaga on see, et vaja autole see arvutiga ära tunnistada.Ja oleneb kangist, neid on kahte varianti.Üks on tagumise kojamehega, teine ilma.Ühendatud Mootorites oli kangi paigaldus koos kangiga 700.- euri ringis.Ebays liikus neid 200+ euri eest.Netis oli ka olemas paigaldus õpetus olemas.Aga arvuti abi on pärast seda vaja.
Minul hakkas see tööle ka ilma arvuti abita. Tänaseks üle 2a nii ringi sõitnud ja probleeme pole esinenud. Arvuti abi tähendas sel ajal ca 200eur suurust väljaminekut kogu auto üleprogrammeerimise näol ja seda kõike selleks, et armatuuris põleks roheline püsikiiruse tuluke kui see sisselülitatud on. Kui algul mõtlesin selle ära teha, siis tänaseks olen loobunud.
F11
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas ImreR »

Ooot, kas E90/91-l peab armatuuris mingi tuluke ka põlema kui püsikas sees? Mul pole mingit märki sellest, ometi tehasest juba püsikas küljes :roll:
EBK Kossutiim
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Raemees »

Minu E90 küll püsikas mingit tuld põlema ei viska...
mytology
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 05.12.2004 13:20 06

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas mytology »

ImreR kirjutas:Ooot, kas E90/91-l peab armatuuris mingi tuluke ka põlema kui püsikas sees? Mul pole mingit märki sellest, ometi tehasest juba püsikas küljes :roll:
Tegelikult ma küll pigem eeldasin, et see peaks nii olema, kuna varasematel autodel on roheline tuluke kõigil olnud. Kui aga sedagi pole siis olen õnnelik, et raha raiskama ei hakanud.
F11
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas MartenL »

Kas sul näitab digitaalselt kiirust, mille peale sättisid?
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas ImreR »

Ei näita midagi ja ka spidoka seieri otsa ei teki mingisugustki punkti vms. Lihtsalt liigutad kangi ja asi paigas, ei mingisugust hoiatust. Eelmine auto oli E39 ja sellel oli jah roheline signaaltuluke. Siin räägitud ka sellest, et nuppudega on mugavam kui kangiga. Lükkaks selle ümber siinkohal(muidugi inimesi erinevaid), sest kangiga on palju mugavam ja silmi ei pea sinna kangile suunama, nuppudega oli vaja ikka pilk peale visata.
EBK Kossutiim
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Raemees »

No kui natuke täpsem olla siis digitaalselt näitab kiirust küll kui püsikas peale tõmmata või kui kangist kiirust juurde panna või vähemaks võtta.
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas MartenL »

Raemees kirjutas:No kui natuke täpsem olla siis digitaalselt näitab kiirust küll kui püsikas peale tõmmata või kui kangist kiirust juurde panna või vähemaks võtta.
Jah, täpselt sellest ma räägingi: spido vahel olev väike ekraan. Arvan, et see ongi see võimalus, mida tuleb diagnostis eraldi juurde kirjutada.

Küsiks siin veel seda asja:

kas e91 on võtmeta sisenemine (võti taskus) ja -käivitamine standardvarustuses?
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Raemees »

Ei ole kõigil seda võtmeta sisenemist.... Peaagu oleks ise ka sellise E91 omanikuks saanud aga kahjuks ei läbinud see minujaoks ostueelset kontrolli liigsete vigade pärast ei soovinud kuulda vigu mootori,käigukasti ega turbosüsteemi aadressil. Lahmas õli käigukastisti pistiku vahelt mis tagaotsas asub(väidetavalt tüüpviga),mootorist kuskilt külejpealt ja turbotorustik alt ka tilkus.

Tänaseks on keegi õnnelik selle auto siiski ära ostnud...
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas ImreR »

Raemees kirjutas:No kui natuke täpsem olla siis digitaalselt näitab kiirust küll kui püsikas peale tõmmata või kui kangist kiirust juurde panna või vähemaks võtta.
Varjatud menüüst? Niisama mul küll ei teki numbreid keskele...
EBK Kossutiim
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Raemees »

Ei ole varjatud menüü, täiesti tavaline.

Kui püsika peale tõmban näitab korraks digitaalselt milline kiirus jääb. Kui püsika kangiga panna kiirust juurde või vähendada siis näitab jälle palju uueks kiiruseks jääb. Üks kangi liigutamine on 1km juurde või maha.

Kui kangiga kiirendada(hoida peal) siis näitab järjest kiirust, numbrid lähevad järjest suuremaks.

Kogu sõidu ajaks see kiirusenäit sinna muidugi ei jää :mrgreen:
oja86
Huviline
Postitusi: 1024
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas oja86 »

vb see lci teema et näitab kiirust. minu pre lci ei näita küll midagi.
BMW g11 740e M Sport
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas ImreR »

Ei näita mul ka mingeid numbreid kuskil :P
EBK Kossutiim
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Raemees »

Minu auto ei ole ka lci kuigi ostuhinna poolest oleks võinud olla
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3547
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Marko S »

Raemees kirjutas: Lahmas õli käigukastisti pistiku vahelt mis tagaotsas asub(väidetavalt tüüpviga)
Jep, värdjalik tüüpviga neil.Mul oli sama jama, et pisik märg, kuid hirmsasti sealt öli ei lahmanud.Uurisin ka, et kuidas vahetamisega oleks, siis jöudsin järeldusele, et pool kasti tuleb lahti kitkuda.Ei tea, kas on öige jutt ?!? Seal on igatahes mingi kummi/vask seib, mis ei kesta ja hakkab lekkima.Teine probleem on kastitihendid.Manuaali kohta ma ei oska rääkida, aga automaadil oli küll probleem sellega.Kui pöhja alt ära vötad, siis vanat pole mötet tagasi panna, kuna ei jää pidama.Vöid ka uue tihendi panna, kuid tolku nihuijaa.
Uue pöhja saad UM'ist (250.- kopikatega) või Ebay'st (115.- + kopikaid).Ja sinna juurde öli, mida ma mujalt ei leidnud, kui esindusest.Hinnaks oli 27.- liiter.Kasti mahub 7 liitirt, kui turbiini tühjaks ei lase.Muidu läheb 11-12 liitrit.Seega soovitan soojalt enne kontrollida, kuidas kk tihend on.Lihtsalt suhteliselt kallis löbu sellega tegelemine.Filtrit ka eraldi ei ole, saab ainult koos pöhjaga vahetada.

Teiseks soovitan kotrollida ka termostaatide korrasolekut.Kui küttekulu on körge, siis on eeldatavasti kas EGR termostaat või tavaline.või hoopis mölemad.EGR'i hind oli veidi alla 30.- tk ja vahetamise vöib ise teha.Tavatermostaat oli vist sinna 40.- auku ja vahetamine paras jama.Kuna turbotorud tuleb lahti saada ja need poldid on kinni pölenud.
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Raemees »

Seda küll, tol hetkel vist öeldi kasti lekke lappimiseks vist ca 400€ kogu kompotiga ja uue kasti põhjaga/automaat

Mõni tund hiljem helistas mulle automüüja tagasi ja ütles et kasti saab lappida 25€ kuskil ja silikooniga :D

Sinna see diil jäigi aga eks keegi selle ära ostis kuna müüjal olid vead teada ja eks ta pesi alt ka auto puhtaks sest pealtpoolt oli seda tehtud. Termostaatide kontrollini tolle autoga ei jõutudki.

Viga oli ka mingil tsirulatsiooni pumbal see ka alt lekkis, hinnaga väidetavalt kuskil 250€ asub paremalpool lanseka küljes kui auto mootorile eest peale vaadata.

Seega võib mainida, et on kohti mida kontrollida ja pealtpoolt kõike ei näe.
Kasutaja avatar
Marko S
Huviline
Postitusi: 3547
Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
Peamine sõiduk: E39 530d
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Marko S »

Raemees kirjutas:Seda küll, tol hetkel vist öeldi kasti lekke lappimiseks vist ca 400€ kogu kompotiga ja uue kasti põhjaga/automaat

Mõni tund hiljem helistas mulle automüüja tagasi ja ütles et kasti saab lappida 25€ kuskil ja silikooniga :D
Viga oli ka mingil tsirulatsiooni pumbal see ka alt lekkis, hinnaga väidetavalt kuskil 250€ asub paremalpool lanseka küljes kui auto mootorile eest peale vaadata.
Silikooniga ? Andke andeks, aga kust sellised tulevad ? :shock: :mrgreen:
Ja ma olen kindel, et sellise "kvaliteetse" tööga saab ainult lolli ära petta.Ja mingi hetk, kui käigud pulli tegema hakkavad, saad aru, et miskit on nihu.Loodetavasti jõuad enne jälile, kui kast laiali on.Õnneks kast polnud ka teab mis hullu hinnaga.Kõigest 4500.- € . :mrgreen:

Jep, on neil jah mingi tsirkulatsioonipump.See vist oli eelsoojendusega midagi seoses, kuna üllatavalt kiiresti läks talvel soojaks.Ja teiseks, too R4 muidu ei lähegi seal -20 kraadi juures soojaks.Seega see pidi olema mingi lisa neil jah.Aga see jutt puudutab siis diiselmootoreid.Ma ei tea täpselt, kas 1.6 - 2.3 on samad ? M47 ja N47 tüüpi diislipõletajad.
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Raemees »

Üritasin siis telefoniga teha pildi. Koguaeg see näit ette ei jää ainult kas püsikakangiga kiirendamisel või aeglustamisel.
Huvitav on ka veel see, et kütusekulu on kangiga 30km kuni 100km kiirendamisel stabiilselt 12L/100 näidiku järgi... mida gaasipedaaliga ei ole õnnestunud siiani kiirendamise hetkel saavutada. :lol:

Pilt
kristjan5555
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 15.03.2011 15:53 20

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas kristjan5555 »

Esimene link on nüüd: http://www.auto24.ee/used/1164436" onclick="window.open(this.href);return false;
Selle "ideaalses tehnilises seisukorras" auto puhul oskan öelda, et ostmisel taskuks uurida/üle kontrollida, st kontrollimise ajal (kuu eest) sai tuvastatud:
*Mootori jahutusventilaatori undamine
*Kliima lisapump töötas vigadega
*elektriline gaasiklapp kübemefiltris oli vigane , mis tähendab, kübemefilter ummistub
*Elektroonika jahutusventilaator ei töötanud
*Esimene põhjakate oli juba veidi katki
*tagumised piduri kettad üle min. mõõdu kulunud (klotsid olid uued)
*tagumine kardaanivahemuhv mõradega
*lamerihm ja lamerihma pinguti vajas kiiremas korras vahetust
*Turbo oli vahetatud (romula märked on peal) ja turbo tagasivoolu toru lekis(õli)
*esimesel pidurisuporti liuguril kaitsekork puudu
*silikonpuksid oli lõtkuga
*Pidurivedelik vajas vahetust
*tagumine pagasiluugi punane tuli ei põlenud

UM-is viimane kirje odomeetri näidust(teadmata aastat) oli 236 593km.
Isegi kui MollerAuto tegi hindamisakti puudus autol püsikiiruse hoidja(tuvastatav ka piltidel) ning hooldusraamat (hindamisaktil olid need kirjas).
Ostmisel peaks arvestama ka puuduva signalisatsiooni ja pisikese akna täkkega esiklaasil.

Üldiselt kui on lisaraha need vead parandada (kui juba pole parandatud), siis saab väga hea auto, pole roostet ja väliselt on ka päris ilus-puhas auto.
Silgu
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 16.11.2012 16:35 57

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Silgu »

Raemees kirjutas:Seda küll, tol hetkel vist öeldi kasti lekke lappimiseks vist ca 400€ kogu kompotiga ja uue kasti põhjaga/automaat

Mõni tund hiljem helistas mulle automüüja tagasi ja ütles et kasti saab lappida 25€ kuskil ja silikooniga :D

Sinna see diil jäigi aga eks keegi selle ära ostis kuna müüjal olid vead teada ja eks ta pesi alt ka auto puhtaks sest pealtpoolt oli seda tehtud. Termostaatide kontrollini tolle autoga ei jõutudki.

Viga oli ka mingil tsirulatsiooni pumbal see ka alt lekkis, hinnaga väidetavalt kuskil 250€ asub paremalpool lanseka küljes kui auto mootorile eest peale vaadata.

Seega võib mainida, et on kohti mida kontrollida ja pealtpoolt kõike ei näe.
Huvitaks, kes see tore automüüja oli selline ? :D
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Raemees »

Las see automüüja olla, eks igaüks teeb oma tööd nii nagu oskab :mrgreen:
Vanquish
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 19.08.2011 16:04 37

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas Vanquish »

Näitab pre-lci ka. Samas ma müügikuulutustes näinud ka tiba teistsuguse/lahjema kompuga autosid vms. Neil äkki siis ei näita. Samuti tekib KÕIGIL e9x seeria autodel see väike nooleots vms sinna spidole juurde, sõidab alt üles.
ImreR
Klubiliige
Postitusi: 2609
Liitunud: 26.03.2006 21:10 40
Peamine sõiduk: BMW E39 530d
Asukoht: Hiiumaa

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas ImreR »

No ei teki, tee või tina :D Minul ei näita kiirust ja ei teki ka seda lisa kriipsu. Järelikult, kas kõigil ei ole või peab seda kuidagi aktiveerima.
EBK Kossutiim
MartenL
Huviline
Postitusi: 2548
Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
Peamine sõiduk: Alltrack
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E91 diisel

Postitus Postitas MartenL »

ImreR kirjutas:No ei teki, tee või tina :D Minul ei näita kiirust ja ei teki ka seda lisa kriipsu. Järelikult, kas kõigil ei ole või peab seda kuidagi aktiveerima.
See asi on huvitav, sest sa väidad et tehasest püsikas küljes. Võiks arvata et tegu on lisamenüüga, mida saab ainult juurde aktiveerides.
Vasta