1. leht 3-st

X5 muljed/arvamused

Postitatud: 28.07.2005 13:06 22
Postitas eero
Ootamatult tekkis mõte pähe, et mis oleks kui hangiks ka jeebi hoopis.

Miski pärast oli kiilunud mul seni sinna E39-E38 neljaliitrise juurde kinni, aga vanemate ikside hinnad on ka juba seal kusagil 400-500K kandis... Otse loomulikult ei võtaks ma alla 4.4l aga on veel 4.6 jne?

Siin vist veel kellelgi ei ole, aga kas on kuulnud keegi mingeid muljeid vms?

Postitatud: 28.07.2005 13:56 14
Postitas Relk
No muljeid niipalju kuulud, et sõber võttis vanema X5'e. MÕne ku pärast oli selge nii palju et ned vanemaid ei tasu võtta, sest seal oli ikka liiga palju asju paigast ära. Siis kui nad juba paar aastat tootmises olid olnud siis hakkas vigu vähemaks jääme. Algul oli nii elektroonili (kõige rohkem), mootori kui ka kooste ja kere vigu.

Re: Räägiks X5-st ka

Postitatud: 28.07.2005 14:32 17
Postitas priitv8
eero kirjutas:loomulikult ei võtaks ma alla 4.4l aga on veel 4.6 jne?
Nüüd on juba 4.8iS ka saadaval ;)
Endal on ainult selline kogemus, et vahetult E46 M3-st X5 4.6iS-i ümber istudes tundus too ikka väga uimane loom olema. Aga see oli kindlasti meelepete.
PS kui juhtusid eile Kanal2 reporterit nägema, siis näidati ka esimest BMW ärandamise devaissi, mille politsei nende varaste jõugu käest kätte sai. Aga pol.ee pressiesindaja sõnul on neil siiski tunne, et see ei ole ainus, mis praegu linnapeal töös on.

Postitatud: 28.07.2005 14:45 44
Postitas eero
Assoo, novat, mis aastast alates siis kannataks? 2002? Need lähevad veits kalliks juba.

4.8iS on vist see uuendatud ja krdi kallis :) Nii palju mul ka eelarves ei ole. Aga 4.6 võiks olla küll :cool:

Eks varaste kaitseks tuleb misiganes auto puhul ise külge ehitada oma antidivaiss...

Postitatud: 28.07.2005 14:48 23
Postitas Relk
See on huvitav jah et nad nii kallid on. Kui ma võrdlen näiteks Mersuga, siis G500 on ka kohati tunduvalt odavam sama aasta X5'st. Kui kui valida oleks istuks hetkega G500 rooli. Kuidagi ülehinnatud tundub olevat. Ja G'd sul niisama lihtsalt ära ka ei varastata.

Postitatud: 28.07.2005 16:45 58
Postitas Silwer
X5 on üks "pisiviga" nimelt ei kannata X5 ukselukud külma ja niiskust. Külma saades nad jäätuvad ära. Kui ka saad suure nussiga ukse lahti siis pärast uks enam ei lukustu ja sõidad oma milljon krooni (uuest peast) maksva luksautoga nagu idioot linnavahel sedasi, et valgusfoori taga pidurdades vajuvad uksed pärani...

Kõige nõmedam on veel see, et UM ei oska seda viga parandada. Proovitud on kõike alates lukusüsteemi puhastamisest ja õlitamisest kuni täitsa väljavahetamiseni välja - ei aita...

Aga muidu on täitsa hea auto... :)

Postitatud: 28.07.2005 16:53 01
Postitas Relk
no minu arust oli seal ikka rohkem vigu. Alatasa olid mingid elektroonika vead mootori poole peal. Ajud ja andurid ja kõik see ei tahtnud mitte koostööd teha.

Kuigi jah. Mul sõber sõitis ka hommikuti tööle nii et terve pere hoidis oma ust käega kinni. :lol: Puhas luksus.

Postitatud: 28.07.2005 16:56 02
Postitas eero
:)

Vaatan neid 4.6-seid ja krt ka need kipuvad ikka eelarvest välja ulatama :-( Vanem 4.4 on jälle - krt - oma sekund kiirenduses aeglasem kui E39 540, aga ma fännan täiega tõmmet...

UMis pole valida kah. Ma mujalt osta ei julgeks.

Postitatud: 28.07.2005 22:57 57
Postitas Mulk
isegi neid piilund ja mölgutanud 3,0 d Kuuldes aga neid imevigasid(et iseesneset el.aknad ei sulgu-avanevad jne.ja aasta alguse varguse laine ja kirves kasko jne. Diisli hinnad odavamast peast saksas alla 500 000 natuke.Aga tuleb vist ikka e39 juurde jääda mingiks ajaks.

Postitatud: 28.07.2005 22:59 37
Postitas Relk
Minu arvates tasub selliseid autosi osta, millega võid sirge seljaga teenindusse minna ja lasta teha mis vaja. Mitte et osta luksusauto ja siis lammarist varuosi otsida. :)

Postitatud: 28.07.2005 23:02 48
Postitas Relk
Lisaks tundub, et alla 650K ei saa ka ühtegi tõsist X5'e.

Postitatud: 28.07.2005 23:08 43
Postitas Tarvo
ega see Eesti jeebihullus enne ei lõpe kui teed natukenegi paremaks juba hakkavad saama - igapäevaliikurina täiesti sõiduk

Postitatud: 28.07.2005 23:36 49
Postitas Relk
Ega Hummeri juhti vist eriti ei huvita mis tal ratase alt läbi käib.

Aga oma auto uus raputusandur (lapseootel abikaasa kõrvalistmel) ütleb küll et teed on hullumaja :D

Postitatud: 29.07.2005 10:09 03
Postitas eero
Mnjah, tundub siis nii, et mina ka passin :?

Postitatud: 29.07.2005 10:52 53
Postitas ottOmar
...ja üks viga veel - kui oled pikem kui 1.90 m ei mahu sa paraku mugavalt sõitma X5'ga. Sama mure olnud ka ML'iga - sõiduasend on püstisem ja parem põlv jääb täitsa liikumatusse asendisse kohta, kus arvatuur läheb üle keskkonsooliks. Sama jama täheldanud veel ka 3 istmereaga Patrol'il.
Esmamulje on küll, et mahub ju küll ja vabalt, aga ntks maanteel ennast mugavamasse sõiduasendisse küll lasta ei saa.

Postitatud: 29.07.2005 10:54 58
Postitas Relk
ottOmar kirjutas:...ja üks viga veel - kui oled pikem kui 1.90 m ei mahu sa paraku mugavalt sõitma X5'ga. Sama mure olnud ka ML'iga - sõiduasend on püstisem ja parem põlv jääb täitsa liikumatusse asendisse kohta, kus arvatuur läheb üle keskkonsooliks. Sama jama täheldanud veel ka 3 istmereaga Patrol'il.
Esmamulje on küll, et mahub ju küll ja vabalt, aga ntks maanteel ennast mugavamasse sõiduasendisse küll lasta ei saa.
X5 ju selleks ongi et 165cm mehest 190cm mees teha :lol: Need kes juba on 190cm võivad ka muude autodega sõita.

Postitatud: 29.07.2005 13:44 44
Postitas Box
Seenädal toodi läbi minu tuttavate ühele tuntud vormelisõitjale x5 3,0 D 2004 .a. lõpp. Imeilus asi ja 160 kw kerib ikka mõnusalt edasi ja endal üllatuseks linnas saadi keskmiseks 8,7L/100 km. Järgmine nädal tuleb just midagi sellist millest siin juttu 4,4 ja vanem ca 25 000 Euri( Tellitud auto). Eks saab näha mis see endast kujutab.

Postitatud: 29.07.2005 14:05 22
Postitas Tauri
no esimene ja kõigesuurem viga on kasko, mille hind pidavat küündima sinna 40k kanti. Siin pole mõtet ajada juttu, et kui jõuad osta x5 siis jõua ka maksta- küsimus on otstarbekuses!!!

Esimese aastate x5 l pidavat see tagaluugi viga olema- nagiseb ja krigiseb, millest uuemad on vabanenud. Seda ustekülmumise asja olen isegi kuskilt kuulnud.

Olen ka ise piilunud, neid hindasid ja 3,0 diisel oleks tõesti päris mõnus liikur (ega 4,6 kah paha pole :cool: )

Kahjuks ise pole sõitnu, kuid 1 endine ML omanik väitis küll, et mesa rooli enam ei istu :lol:

Mis hinda puutub siis loodan tõesti, et saksas pole kuskil kokkulaotud planke x5-si nagu juhtus E38 tega (vineer istmed ja vändaga aknad - hind 100k- auto mõnitamine :evil: )

Postitatud: 30.07.2005 11:49 04
Postitas Henrik88
Sai kunagi proovitud 4,4 mootoriga asja siis kui ta välja just tuli. Maanteel sai uhatud 150km ja asi oli väga ok. Teel püsis hästi ja see kiirendus :P

Postitatud: 31.07.2005 12:53 38
Postitas Ivar
Tauri kirjutas:no esimene ja kõigesuurem viga on kasko, mille hind pidavat küündima sinna 40k kanti. Siin pole mõtet ajada juttu, et kui jõuad osta x5 siis jõua ka maksta- küsimus on otstarbekuses!!!
Samal põhjusel olen ka mina loobunud :(
Tauri kirjutas:Olen ka ise piilunud, neid hindasid ja 3,0 diisel oleks tõesti päris mõnus liikur
Sama siin, maastur peaks ikka diisel olema, just minu arvamus.
Tauri kirjutas:Kahjuks ise pole sõitnu, kuid 1 endine ML omanik väitis küll, et mesa rooli enam ei istu :lol:


Ka minu tuttav, kes 3 a ML-iga sõitis, ütles sama.
Tauri kirjutas:Mis hinda puutub siis loodan tõesti, et saksas pole kuskil kokkulaotud planke x5-si nagu juhtus E38 tega (vineer istmed ja vändaga aknad - hind 100k- auto mõnitamine :evil: )
Seda kindlasti, nagu ka E38 ja E39 puhul, ei ole mõtet osta planku X5-ite. Kui juba, siis korraliku varustusega.

Aga kunagi ma kindlasti endale X5 ostan, olgu see siis 10 a pärast :lol:

Postitatud: 31.07.2005 12:55 49
Postitas priitv8
Minu meelest ei sobi mõisted "BMW X5" ja "maastur" samasse lausesse.

Postitatud: 31.07.2005 17:24 35
Postitas Tauri
5th geari mehed kasutavad sõna offroader asemel softroader, kuid tänapäeval on see maasturi mõiste suht laiaks läinud :lol:

Postitatud: 04.08.2005 09:17 09
Postitas Charly
Marko, Diisel mootorid on tänasel päeval TUNDUVALT võimsamad. ja seda mitte ainult enam sama kw arvu juures, vaid juba sama kubatuuri juures.

318 (2.0l) 105kw@6000rpm, 200nm@3750rpm
320d(2.0l) 110kw@4000rpm, 330nm@2000rpm

330 (3.0l) 170kw@5900rpm, 300nm@3500rpm
330d(3.0l) 150kw@4000rpm, 410nm@1500rpm(!!!!)

andmed: www.bmw.ee

Postitatud: 04.08.2005 09:37 34
Postitas Tom
Diislid on võimsamad kuna võrreldakse turbodiislit vabalthingava bensukaga :?

2.0 TURBO 147kW@5400 262Nm@4200 < see on muidu Opeli mootor ja mitte veel kõige võimsam 2l turbo mida nad teevad (millel on 180kW).

Postitatud: 04.08.2005 09:39 46
Postitas Charly
olgu olgu, samas linnas pole vahet, palju on kilovatte, ikka pöördemoment loeb
teine asi see, et vaata, millistel pööretel need asjad kätte tulevad
3l diisli puhul saab 400+nm juba 1500 pöörde juures...linnamootori unelm

Postitatud: 04.08.2005 21:32 20
Postitas meph
Diislil on ülekandearvud ja pööretegraafik võrdlemisi erinev bensumootorist, seega ei ütleks, et linnas see vahe nüüd nii tuntav on.

Postitatud: 11.08.2005 21:42 58
Postitas Ivar
Ma ei tea, kas ma olen BMW margist nii hullult sõltuvuses, aga BMW X5 on minu arvates kõik mida tahta, soliidne, maskuliine, sportlik, luksuslik ja turvaline.

PS: Ega keegi tea, kas eestis keegi X5-te rendib ka Eestis, olen nagu otsinud, aga pole leidnud. :?:

Postitatud: 11.08.2005 22:16 37
Postitas eero
Igati nõus. Aga krt neid vigu küll selle raha eest kaasa ei tahaks :( Äkki ei ole ikka nii hull... Aga lootus on lolli lohutus :?
Mõtted seep E65 peale kandunud. Vastaks ka nagu neile omadustele :cool:

Postitatud: 11.08.2005 22:23 30
Postitas Ivar
eero kirjutas:Igati nõus. Aga krt neid vigu küll selle raha eest kaasa ei tahaks :( Äkki ei ole ikka nii hull... Aga lootus on lolli lohutus :?
Mõtted seep E65 peale kandunud. Vastaks ka nagu neile omadustele :cool:
eero, ma valisin Sulle auto valmis, hind igati hea, pilte küllaga
X5

Postitatud: 12.08.2005 00:01 06
Postitas priitv8
Ivar kirjutas:eero, ma valisin Sulle auto valmis, hind igati hea, pilte küllaga
Mul on jäänud mulje, et USA tüübikinnitusega autosid meil ilma vaevata registrisse ei saa.