2. leht 2-st

Postitatud: 24.03.2006 13:46 26
Postitas ozwald
kõige lihtsamalt saabki auto ajaloost teada kohale minnes,auto üle vaadata ja siis teadjal mehel üle vaadata või kuskil kontrollis käia .Pealegi konkreetse auto vigadest teab ainult auto omanik ja kui ta seda müüa tahab siis pole palju neid, kes räägivad ainult sulaselget tõtt,peaasi ,et autost lahti saab :lol: .aga nohh see jällegi minu arvamus :P

Postitatud: 24.03.2006 13:48 43
Postitas ozwald
ajahh.selle is välimus on küll kena,muudest asjadest ei tea midagi.mine vaata üle,kui ära ostad saad ojaga lahtedevahele minna :D

Postitatud: 24.03.2006 15:23 45
Postitas sass16
Samas kui müüja autot müüb autoaed, kust peavad nemad teadma auto vigasid mis on varjatud? Roostet saab silmaga vaadata, vahest katkiseid ja pragulisi kummiosasid ka aga teised vead tulevad ikka kasutades välja.

Postitatud: 24.03.2006 19:12 29
Postitas maru
no mis te kiusate. Üks oli vist eestis ka söitnud, selle ajalugu ÄKKI keegi teab?
või äkki on keegi juba vaatamas käinud neid ja teab et hull risu või kena korras pill.

Ise kahjuks ikka sel nädalal tallinna ei satu, vaid aprilli laguses alles :(

Postitatud: 24.03.2006 19:34 07
Postitas ozwald
keegi ei kiusagi vaid räägitakse kuidas asjad on.ise otsisin ka samamoodi aasta tagasi omale autot ja nönda suht ,sest iga mees kiitis vaid oma s*tta ja kõigi autod pidid nagu uued olemas.sellepärast ei toetagi sellist küsimist,sest vilja see ei kanna.lõpuks ostsin enda bmw kodulähedalt,kus ma teadsin kindlalt mis tehtud ja mis vaja teha.

Postitatud: 24.03.2006 21:53 29
Postitas ottOmar
...OT - fakt on see, et kahe lehekülje jooksul ei ole teema algataja mittemingisugust kasulikku informatsiooni saanud. Lihtsalt niisama lahmimine käib.
Andke inimesele mingisugustki julgustust või kasulikke mõtteteri. Sellel foorumil muidu lihtsalt pole pointi ju, kui kõik üleoleval toonil otsingut kasutama suunavad ja niisama ümmargust ajavad!

Ainuke asjalik tähelepanek oli see, et 2.0 mootor on tõepoolest - ja see oli ka faktina ära tõestatud.

Minu kommentaar 3.seeria kohta:

316 - siiski üsna aeglane, vbla liiga aeglane
318 - täiesti mõistlik auto igapäevaseks kulgemiseks - odav pidada kuid jah - eriline püstol ei ole
318is - täitsa äkiline ja selle kere jaoks täitsa piisav ka törts sportlikuma sõidu jaoks
320 - siis see mootor - seda juttu nii mõnestki kohast kuulnud
325/328 - paras püstol - tõesti liigub hästi - jupid pisut kallimad - tavaliselt selliste mootoritega kipub lisasid jällegi rohkem peal olema. Kui ökonoomsus ei ole mõttes, siis tõesti kanataks vaadata nende poole, aga igapäevaseks kulgemiseks ja poes käimiseks mina ei ostaks.

Isegi sai vaadatud vahepeal saksa poole, et suveks tuua 325/328 cabrio, aga siis oli suure mootori argumendiks just lisade rohkus ja et selline hobiauto võiks olla juba midagi äkilisemat - oleks igapäevaautot vaadanud, oleks tenäoliselt 318is'i vaadanud.

Jõudu ostmisel.

e36

Postitatud: 24.03.2006 22:08 08
Postitas tmw
Tere!

Ühinen ottOmar´iga 110%.

Kui antud teema algataja tahab proovisõitu, siis palun, Pärnus mina olen aitamas 318iS-ga
Miks peaks kade olema, kui inimene tahab endale infot saada.

Tervitades

Tomso Pärnust.

Postitatud: 25.03.2006 00:27 55
Postitas maru
Kuna ma noor ja päris nii palju palka veel ei saa, siis täiesti oma raha eest ma omale autot ei osta, vanemad aitavad, ning nad panid väiks epiirangu, et üle 2 liitri ei osta, minu arust see normaalne kah, sest bensa ostan oma raha eest. See jutt et bensakulu peaaegu sama, seda ma ei usu.

Homme muidu Pärnusse, kuskil seal miskine jäärajavõistlus, söber osaleb, aga kahjuks vist bemme piiluda pole aega.. :roll:

Postitatud: 25.03.2006 00:35 56
Postitas Silwer
Hmm, siis E30 320is... :)

Postitatud: 25.03.2006 00:58 15
Postitas maru
sry aga E30 ei meeldi mulle välimuselt :roll:

Postitatud: 05.04.2006 11:40 53
Postitas hexi
Mina olen selle 320 omanik.Helista või tule kohale,räägin sulle kõik mis sind huvitab.

tere

Postitatud: 02.06.2007 12:43 29
Postitas buumer320
Meil on peres olemas mõlemad autod 318 is(coupe) kui ka 320 i.(sedan)E36 kerega!Ma võin öelda et kui üksi sõita normaalselt maanteepeal on neil kütekulu kuskil 8L kanti!!!Aga kui panna 318 is viis inimest võin öelda et küttekulu on tükk maad suurem kui 320i!Ja ega ta eriti edasi ka ei liigu!Mööda sõitudel pead käike madalamaks vahetama!Linnas sõites on muidugi 318 is parem.Sest ta käib edasi kuni 3 käiguni!siis on kõik lõpenud!Nii palju võin öelda et meil peres on tegu korralike autodega!Kolme aasta jooksul on tehtud nendega palju tööd!!!

Postitatud: 05.06.2007 19:03 56
Postitas Direktor
KristjanS kirjutas:
Silwer kirjutas:No mida me siis vaidleme? Vaataks järsku andmeid?

Kombineeritud kütusekulu:
318is - 8,0L/100km
320i - 9,0L/100km
325i - 8,8L/100km
328i - 9,2L/100km

Kiirendus 0-100km/h sek / lõppkiirus
318is - 10,2s / 213km/h
320i - 9,9s / 214km/h
325i - 8,0s / 233km/h
328i - 7,3s / 236km/h

Allikas: http://www.autoweek.nl
* kõik andmed antud 4 ukselise kere ja käsikastiga mudelite kohta.

Siit lähtub et 320i on eriti õnnetu auto - kütust võtab rohkem kui 325i aga edasi käib sama moodi nagu mikromootoriga 318is.

Aga eks sa ise tead kui ikka kange isu on siis osta ära... :cool:
:roll:
ma ei saa küll aru kust need lõpp kiiruse andmed on võetud, mul endal ka praegu 320 sedaan kerel ja tippkiiruseks olen saanud 240!
kütuse kulu pealt ei vaidle ses suhtes on jah 320 kõige mõtetum vist :S

Postitatud: 08.06.2007 00:08 23
Postitas UPS
Spidomeeter näitas 240km/h, aga palju tegelik kiirus oli? Spido viga võib sellisel kiirusel vabalt 20- 25km/h olla. Kui mingit järeleaitamist mootori osas pole tehtud, ei jookse see pill miski valemiga selliseid numbreid kellale. Reaalseid numbreid ma mõtlen.

Postitatud: 08.06.2007 00:15 32
Postitas Leho
UPS kirjutas:Spidomeeter näitas 240km/h, aga palju tegelik kiirus oli? Spido viga võib sellisel kiirusel vabalt 20- 25km/h olla. Kui mingit järeleaitamist mootori osas pole tehtud, ei jookse see pill miski valemiga selliseid numbreid kellale. Reaalseid numbreid ma mõtlen.
realsed nr jooksevad 210 km/h kanti ja see ka lagi sul lihtsalt viimane käi piirajas. Ainus teadaolev lahendus suurema tippkiiruse jaoks peaks olema diffri vahetus. Mis muudab ülekande aeglasemaks või kiiremaks ( täpselt praegu ei oskagi õelda) ja siis tuleb ka suurem maksimaalne kiirus. näiteks mingi 230 saad ja blokk näitab 240 see juba normaalne.

Postitatud: 08.06.2007 08:45 20
Postitas Direktor
UPS kirjutas:Spidomeeter näitas 240km/h, aga palju tegelik kiirus oli? Spido viga võib sellisel kiirusel vabalt 20- 25km/h olla. Kui mingit järeleaitamist mootori osas pole tehtud, ei jookse see pill miski valemiga selliseid numbreid kellale. Reaalseid numbreid ma mõtlen.
ei oska küll kindlalt vastu vaielda sellel aga lihtsalt ei saa aru kuidas ta nii palju saab siis valesti näidata?
mis mõte on siis üldse panna neid numbreid nii palju sinna

Postitatud: 08.06.2007 10:55 49
Postitas Meelis
Direktor kirjutas:
UPS kirjutas:Spidomeeter näitas 240km/h, aga palju tegelik kiirus oli? Spido viga võib sellisel kiirusel vabalt 20- 25km/h olla. Kui mingit järeleaitamist mootori osas pole tehtud, ei jookse see pill miski valemiga selliseid numbreid kellale. Reaalseid numbreid ma mõtlen.
ei oska küll kindlalt vastu vaielda sellel aga lihtsalt ei saa aru kuidas ta nii palju saab siis valesti näidata?
mis mõte on siis üldse panna neid numbreid nii palju sinna
Võib-olla on sul niivõrd vale kõrgusega kummid all, et spidomeeter valetab.
Ma ei usu ka, et suudad trumbata neid numbreid üle, mida insenerid kõvasti higistades välja on suutnud võluda.
Kui peale pandud vale spidomeeter, siis võib ka valetama hakata?

Postitatud: 10.06.2007 22:00 23
Postitas Direktor
kummid on 185/60 (vist) 15" velgedel

Postitatud: 11.06.2007 09:02 43
Postitas Meelis
Direktor kirjutas:kummid on 185/60 (vist) 15" velgedel
Spidomeetri näidu 240 korral on tegelikuks kiiruseks 230.81 km/h

(Kui ma nüüd õigesti mäletan, et tehase poolt ette nähtud 205/60 R15)

Ja kui tehase poolt on tippkiiruseks 214km/h, peaks antud kummidega maksimumnäit olema 223km/h.
Kust tulevad ülejäänud 17km/h :roll: