E60 525i Tallinnas (USA-st toodud)
E60 525i Tallinnas (USA-st toodud)
Ehk siis emotsioon valdas meeled ning lõi järjekordselt põlved nõrgaks. Kui see korralikuks osutub siis jäävad E65 plaanid küll ära. Nõrkus lihtsalt selle valge värvi järgi...
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Super masin, nende ära hooratud e65 kõrval täielik maasikas:-)
Valge on megailus ja eriti m-aerodynamic pakiga.
Lagi pole asjaga seotud kui pole võetud peale stangede muud, kui on võetud täislaks, siis oleks sportrool, istmed, uksepakud jne.
Muidu on igati mega, ainult istmed on need kõigetavalisemad ja suht viletsa suppordiga, aga noh, muid lisasi on vähemalt kuhjaga.
Ja hinnast rääkides, odav on sellepärast, et usas ongi autod odavad, võrdluseks E60 forumsis mingi vend ostis tutika 08a M5 omale 86k taala eest, praegune taala kurss on alla 10 ja seal oli ka lisasi sees:-) Vaata näiteks hinda soomes, 2,7m eeku :-O
Kw võib olla vale sellepärast et on olemas bhp ja PS, seega erinevus tundub et ongi sealt konvertimisel lihtsalt. Samas võib ka olla, et kui kaliforniast vms siis seal heitgaasidele karmimad normid ja äkki ongi kohitsetud.
Ahjaa ja avariide ajaloo kohta äkki carfax aitab.
Valge on megailus ja eriti m-aerodynamic pakiga.
Lagi pole asjaga seotud kui pole võetud peale stangede muud, kui on võetud täislaks, siis oleks sportrool, istmed, uksepakud jne.
Muidu on igati mega, ainult istmed on need kõigetavalisemad ja suht viletsa suppordiga, aga noh, muid lisasi on vähemalt kuhjaga.
Ja hinnast rääkides, odav on sellepärast, et usas ongi autod odavad, võrdluseks E60 forumsis mingi vend ostis tutika 08a M5 omale 86k taala eest, praegune taala kurss on alla 10 ja seal oli ka lisasi sees:-) Vaata näiteks hinda soomes, 2,7m eeku :-O
Kw võib olla vale sellepärast et on olemas bhp ja PS, seega erinevus tundub et ongi sealt konvertimisel lihtsalt. Samas võib ka olla, et kui kaliforniast vms siis seal heitgaasidele karmimad normid ja äkki ongi kohitsetud.
Ahjaa ja avariide ajaloo kohta äkki carfax aitab.
Soomes on automaks, mis moodustab auto hinnast päris suure osa. Näiteks kasutatud auto viies on co2/10+4, minu vana puhul oleks see siis olnud 21.5%. 21.5 % võetakse antud auto Soome keskmise müügihinna järgi. Mina oleks pidanud enda auto eest maksma umbes 3000-5000eur. Kuulutuses on veel mainitud, nagu oleks autol Alpina soojendusega rool.Alfonze kirjutas:Super masin, nende ära hooratud e65 kõrval täielik maasikas:-)
Valge on megailus ja eriti m-aerodynamic pakiga.
Lagi pole asjaga seotud kui pole võetud peale stangede muud, kui on võetud täislaks, siis oleks sportrool, istmed, uksepakud jne.
Muidu on igati mega, ainult istmed on need kõigetavalisemad ja suht viletsa suppordiga, aga noh, muid lisasi on vähemalt kuhjaga.
Ja hinnast rääkides, odav on sellepärast, et usas ongi autod odavad, võrdluseks E60 forumsis mingi vend ostis tutika 08a M5 omale 86k taala eest, praegune taala kurss on alla 10 ja seal oli ka lisasi sees:-) Vaata näiteks hinda soomes, 2,7m eeku :-O
Kw võib olla vale sellepärast et on olemas bhp ja PS, seega erinevus tundub et ongi sealt konvertimisel lihtsalt. Samas võib ka olla, et kui kaliforniast vms siis seal heitgaasidele karmimad normid ja äkki ongi kohitsetud.
Ahjaa ja avariide ajaloo kohta äkki carfax aitab.
Roolist teeb Alpina see märk? :-P
Tegelikult kui on Alpina, siis peaks ka õmblused olema värviliste niitidega, kuigi see rool pole mingi eriline lisa, kui just roolilt käiguvahetusi pole lisatud, nagu Alpinale meeldis teha nt. E38 puhul.
Minuomal tundub pildi järgi täpselt sama rool, ainult alumiinium külgedel ja märk on BMW logoga (soojendus ka olemas) :-)
Tegelikult kui on Alpina, siis peaks ka õmblused olema värviliste niitidega, kuigi see rool pole mingi eriline lisa, kui just roolilt käiguvahetusi pole lisatud, nagu Alpinale meeldis teha nt. E38 puhul.
Minuomal tundub pildi järgi täpselt sama rool, ainult alumiinium külgedel ja märk on BMW logoga (soojendus ka olemas) :-)
See tundubki imelik, lisaks veel, et esistange nagu irvitaks juhipoolse esitule juurest.Alfonze kirjutas:Roolist teeb Alpina see märk? :-P
Tegelikult kui on Alpina, siis peaks ka õmblused olema värviliste niitidega, kuigi see rool pole mingi eriline lisa, kui just roolilt käiguvahetusi pole lisatud, nagu Alpinale meeldis teha nt. E38 puhul.
Minuomal tundub pildi järgi täpselt sama rool, ainult alumiinium külgedel ja märk on BMW logoga (soojendus ka olemas) :-)
Stange tundub küll ok-lt ees olema (nagu valgus mängiks lihtsalt), muidugi IRL peaks pilgu peale viskama, siis oleks selge pilt. Hind on piisavalt super selliste lisadega pilli kohta, et tasuks kindlasti vaatama minna.
Ainus miinus mida mina näen on istmed, samas hind on piisavalt atraktiivne, et eks oma tagumik on kuningas:-P Samuti võiks olla toruga telefon, aga eks ajab BT ka asja ära kui muidu hea masin.
Lisaks peab täpsustama kas raadio oskab kõiki sagedusi kasutada ka, kuigi see peaks olema progman-i updatega teostatav lihtsalt.
Lisasi vaadates on std rool millele on võetud soojendus, seega see Alpina piirdubki märgiga ainult.
Samuti pole lisades kirjas m pakist sõnagi, seega aftermarket, tasuks uurimist, et miks pandud, samas upgradetakse USA-s üsna tihti ise.
M pakett ja 17" sügaval koopas asuvad veljed ilma sport suspensioni ja madalduseta näevad naljakad välja:-P
Sportsummuti ja sportvedrustus, samas lisadekoodis pole seda, jälle aftermarket? ...
Ühesõnaga uurimist on, aga siiski võib jopata kui pole leedus 3st autost kokkupandud, siis võib hea diil olla.
Ainus miinus mida mina näen on istmed, samas hind on piisavalt atraktiivne, et eks oma tagumik on kuningas:-P Samuti võiks olla toruga telefon, aga eks ajab BT ka asja ära kui muidu hea masin.
Lisaks peab täpsustama kas raadio oskab kõiki sagedusi kasutada ka, kuigi see peaks olema progman-i updatega teostatav lihtsalt.
Lisasi vaadates on std rool millele on võetud soojendus, seega see Alpina piirdubki märgiga ainult.
Samuti pole lisades kirjas m pakist sõnagi, seega aftermarket, tasuks uurimist, et miks pandud, samas upgradetakse USA-s üsna tihti ise.
M pakett ja 17" sügaval koopas asuvad veljed ilma sport suspensioni ja madalduseta näevad naljakad välja:-P
Sportsummuti ja sportvedrustus, samas lisadekoodis pole seda, jälle aftermarket? ...
Ühesõnaga uurimist on, aga siiski võib jopata kui pole leedus 3st autost kokkupandud, siis võib hea diil olla.
USA-katel on neid vbl rohkem ja teiste mahtudega ning avanevad teiste thresholdide/kiirustega. Ilmselt sõita ei sega, aga seda tuuakse miskip. sageli sihtturu-spetsiifilise asjana esile.
Raadiot ametlikult ei saa. Tehas keeldub garantiist.
Häkkerite juures ehk ikka saab.
Telefoniga nii kindel pole.
Raadiot ametlikult ei saa. Tehas keeldub garantiist.
Häkkerite juures ehk ikka saab.
Telefoniga nii kindel pole.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kuidas selle raadioga täpsemalt, kas asub kuskil pagasnikus või peab armatuurist selle välja katkuma? Telefoni elab üle, neid on poed täis. Siiani suured tänud informatiivsete vastuste eest, nimelt paljudest asjadest ei olnud teadlik.priitv8 kirjutas:USA-katel on neid vbl rohkem ja teiste mahtudega ning avanevad teiste thresholdide/kiirustega. Ilmselt sõita ei sega, aga seda tuuakse miskip. sageli sihtturu-spetsiifilise asjana esile.
Raadiot ametlikult ei saa. Tehas keeldub garantiist.
Häkkerite juures ehk ikka saab.
Telefoniga nii kindel pole.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Poisid-poisid, see auto tundub olevat aftermarket (loe: juurde ostetud stanged, karbikatted...paljudel varjamaks mõningasi avariisi) M-paketiga. Tasub kindlasti lugeda auto lisade nimekirja + vedrud + puuduvad shadowline liistud! ..vb. jah andis kuidagi erladi seda paketti ka sorteerida (istmed, rool, lävepakud, lagi, vedrud, liistud, ...), kuid ma natuke kahtlen selles.Alfonze kirjutas:Stange tundub küll ok-lt ees olema (nagu valgus mängiks lihtsalt), muidugi IRL peaks pilgu peale viskama, siis oleks selge pilt. Hind on piisavalt super selliste lisadega pilli kohta, et tasuks kindlasti vaatama minna.
Ainus miinus mida mina näen on istmed, samas hind on piisavalt atraktiivne, et eks oma tagumik on kuningas:-P Samuti võiks olla toruga telefon, aga eks ajab BT ka asja ära kui muidu hea masin.
Lisaks peab täpsustama kas raadio oskab kõiki sagedusi kasutada ka, kuigi see peaks olema progman-i updatega teostatav lihtsalt.
Lisasi vaadates on std rool millele on võetud soojendus, seega see Alpina piirdubki märgiga ainult.
Samuti pole lisades kirjas m pakist sõnagi, seega aftermarket, tasuks uurimist, et miks pandud, samas upgradetakse USA-s üsna tihti ise.
M pakett ja 17" sügaval koopas asuvad veljed ilma sport suspensioni ja madalduseta näevad naljakad välja:-P
Sportsummuti ja sportvedrustus, samas lisadekoodis pole seda, jälle aftermarket? ...
Ühesõnaga uurimist on, aga siiski võib jopata kui pole leedus 3st autost kokkupandud, siis võib hea diil olla.
P.S ..ja üldse arvan ma, et konkreetne auto kannab mudelinimetust 523iA
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kui selline info, siis mina oleksin äärmiselt ettevaatllik sellise masina vastu huvi tundes.Andrus_V kirjutas:Nägin seda autot mõni aeg tagasi Leedu transiit numbritega ringi sõitmas.
Poleks ju ime, kui seegi masin on nt 3-st erinevast autost kokku pandud. Leedus tehakse ju igasugust "huumorit". Aga eks vahepeal satub ehk pärleid ka sisse.
Kuid igasugune ettevaatlikus ei tee kindlasti paha!
Samas leedus vist puuduvad ARK mured, kui impordid uuema kui 97a auto USA-st, seega ühtpidi võib täiesti loogiline olla, et just läbi leedu selline auto toodud. Iseasi kuidas ta siin eesti arvele on saadud.
GS
hmm, miks 523?
see peaks olema:
http://carfolio.com/specifications/mode ... car=111595
ja m pakett usas kuum teema, paljud panevad ise stangeringi, see ei pruugi veel midagi näidata, ja seda ccc updatet tasuks veel pisut tudeerida, äkki ikka saab raadio eur sätete peale, muud asjad ei häiri vast.
Leedu numbrid võivad ideepoolest olla ka siis kui eestisse arvele saamine venis ja taheti sõita näiteks, aga kunagi ei tea muidugi.
see peaks olema:
http://carfolio.com/specifications/mode ... car=111595
ja m pakett usas kuum teema, paljud panevad ise stangeringi, see ei pruugi veel midagi näidata, ja seda ccc updatet tasuks veel pisut tudeerida, äkki ikka saab raadio eur sätete peale, muud asjad ei häiri vast.
Leedu numbrid võivad ideepoolest olla ka siis kui eestisse arvele saamine venis ja taheti sõita näiteks, aga kunagi ei tea muidugi.
Year/Make/Model: 2004 BMW 525I
Body Style: SEDAN 4 DR
Engine Type: 2.5L V6 FI DOHC 24V
Manufactured In: GERMANY
Search Results: 6 records found in our database What is a Record?
IMPORTANT! The 6 records on this 2004 BMW 525I, may confirm a clean title history or uncover potential problems. Find out by ordering the complete CARFAX Vehicle History Report .
Kas kellelgi on full access sinna Carfax:i? Vin kood on olemas kuid rohkem carfax ei avaldanud raha maksmata.
Body Style: SEDAN 4 DR
Engine Type: 2.5L V6 FI DOHC 24V
Manufactured In: GERMANY
Search Results: 6 records found in our database What is a Record?
IMPORTANT! The 6 records on this 2004 BMW 525I, may confirm a clean title history or uncover potential problems. Find out by ordering the complete CARFAX Vehicle History Report .
Kas kellelgi on full access sinna Carfax:i? Vin kood on olemas kuid rohkem carfax ei avaldanud raha maksmata.
Aeg-ajalt kasutavad mõned www.tqhq.ee liikmed carfaxi ning omavad sinna ligipääsu. Seega soovitan sealt kaudu otsida.iiv6l kirjutas: IMPORTANT! The 6 records on this 2004 BMW 525I, may confirm a clean title history or uncover potential problems. Find out by ordering the complete CARFAX Vehicle History Report .
Kas kellelgi on full access sinna Carfax:i? Vin kood on olemas kuid rohkem carfax ei avaldanud raha maksmata.
GS
Pole seal Leedus midagi imelikku kahjuks, peale Euroopa suurima autoturu. Eelistad Saksast toodud hooldusraamatuga autot, millel on olematu hooldusajalugu esinduses sisse kirjutatud ning läbisõit sobivaks keeratud? Võibolla on viidatud kontrollidele mis on teostatud UM poolt, kogu lisavarustuse nimekiri on näiteks samast allikast. Niikaua siiski kui seda Carfaxi aruannet pole, hoian ennast tagasi.Hornet kirjutas:Eestis registreeritud 06/2008. Hooldatud UM-s my äss..
Kui auto leedust pärit, siis ma isegi ei vaataks seda.
Väga seda Leedut karta tõesti pole mõtet, Leetu tassitakse Ameerika (Ameerika turule mõeldud) autosid ikka väg apalju, kuna seal nende regamine oli tunduvalt lihtsam. Natuke paigast stanged võivad olle konteineris loksumisest tekkinud pisivead. Aga igaljuhul, kõigepealt Carfax, kui sellega enamvähem Ok siis UM.
ära soosi ega alahinda Leedut. auto hind on ikkagi piisavalt kõrge selleks, et teha kõik vajaminevad protseduurid selleks ,et teada saada, kas masin on see, mis ta olema peab.iiv6l kirjutas:Pole seal Leedus midagi imelikku kahjuks, peale Euroopa suurima autoturu. Eelistad Saksast toodud hooldusraamatuga autot, millel on olematu hooldusajalugu esinduses sisse kirjutatud ning läbisõit sobivaks keeratud? Võibolla on viidatud kontrollidele mis on teostatud UM poolt, kogu lisavarustuse nimekiri on näiteks samast allikast. Niikaua siiski kui seda Carfaxi aruannet pole, hoian ennast tagasi.Hornet kirjutas:Eestis registreeritud 06/2008. Hooldatud UM-s my äss..
Kui auto leedust pärit, siis ma isegi ei vaataks seda.
ka ei anna sulle ükski Carfax ega müügikuulutus pilti sellest, milline auto tegelikult on. väga hea, kui 72 p testi teed, aga enne seda läheks ma teeks autoga proovisõidu ja vaataks asjad üle. siis alles viiks UMi testimisele (võid juba sõites millegagi mitte rahul olla ja sellega omale testiraha säästa - enda kogemus).
edu igal juhul!
320 d Touring
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Natuke teemast välja, aga mu naise õe mees on leedukas ja peab seal mingit relvapoodi, kuid hobikorras või igavuse peletamiseks tassib Leetu Saksast autosi ja müütab seal ja pakkus mullegi, et äkki ma viitsiks siin Eestis sellega tegeleda, et tema saadab Leedust siia ja mina müütan neid siin...ma vastasin, et kui siinne eestlane kuuleb, et auto on toodud Leedust, siis paneb ta jooksu nii, et ei vaata isegi tagasi enam ja äri jäi meil katki. Vot niipalju leedust siis .
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG