Vana viies seeria - sõita hea, pidada kulukas (E34)
Vana viies seeria - sõita hea, pidada kulukas (E34)
http://www.autoleht.ee/node/1319
Võibolla keegi leiab iva.
Mulle meelids see lause: Kui on aga soovi endal näpud õliseks teha, siis on vana viiene hea valik, sest E34 lausa üllatab teinekord remontijasõbralikkusega. Enam remontija sõbralikumat autot ei teagi kohe;)
Võibolla keegi leiab iva.
Mulle meelids see lause: Kui on aga soovi endal näpud õliseks teha, siis on vana viiene hea valik, sest E34 lausa üllatab teinekord remontijasõbralikkusega. Enam remontija sõbralikumat autot ei teagi kohe;)
F11
Mina selliseid kaheliitriseid diisleid küll ei tea.Lisaks on valikus diislid varasem 2,4 ja hilisemad 2,5liitrised jõuallikad. Enamiku jaoks taandub E34 puhul valik siiski kas 110 kW (150 hj) või 141 kW (192 hj) kaheliitrisele mootorile. Neid pakutakse ottomootoritest kaugelt enam ning praeguste diislikütuse hindade juures näevad vanal diislil mõtet vähesed.
528iA E28 1984
Uued autod on saadanast ...
Uued autod on saadanast ...
Mind jälle häiris lause, et V8 mootorid on janused. Kod. Pipar, loo autor, vist isegi kordas seda väidet rohkem kui korra.
Täiesti küündimatu väide. Pangu sinna kõrvale sama ajajärgu sama töömahuga mootoreid ja võrrelgu siis kulusid. M60 on üks ökonoomsemaid. Kui see janususe väide põhineb aga võrdlusel 1.2-liitrise mootoriga, ei sobi see autoajakirja.
Täiesti küündimatu väide. Pangu sinna kõrvale sama ajajärgu sama töömahuga mootoreid ja võrrelgu siis kulusid. M60 on üks ökonoomsemaid. Kui see janususe väide põhineb aga võrdlusel 1.2-liitrise mootoriga, ei sobi see autoajakirja.
Viimati muutis priitv8, 29.06.2008 17:07 49, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Ma väidan, et E28 on 4.62m pikk, E34 seevastu 4.72m pikk(sedaan 525i mõlemad). Teinekord kontrolli, kui midagi väidaddarklight kirjutas:see mõõtmete kasvamise lause võrreldes eelkäijaga on faktiviga, e28 on pikem
E39 on 4.78m ja E60 4.84m.
Ja M60ga sõidan ma pidevalt linnas, sealt ka keskmine kiirus 40km/h ja kulu 13.4 keskmisena. Pole öko, a päris rüüpaja kah mitte.
Viimati muutis veekaheksa, 29.06.2008 13:57 09, muudetud 1 kord kokku.
All good things come to those who wait.
kontrollisin, nähtavasti sinuga erinevatest allikatest lihtsalt. Ise üle pole mõõtnud mitmed allikad netis igaljuhul väidavad et e28 on 4801 mm ja e34 4719 mm, äkki seal on seda imelikkude stangedega usa varianti mõeldud siis või ei tea millest nii suur erinevusveekaheksa kirjutas:Ma väidan, et E28 on 4.62m pikk, E34 seevastu 4.72m pikk(sedaan 525i mõlemad). Teinekord kontrolli, kui midagi väidaddarklight kirjutas:see mõõtmete kasvamise lause võrreldes eelkäijaga on faktiviga, e28 on pikem
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Ka mind on õnnistatud e34-ga, 2,5 TDS. igast otsast laguneb. Esisild on ikka täielik peavalu ja kõrgsurve pumbast ei räägigi, iga kahe kuu tagant saan pumba kallal nokitseda ja muud teemad sinna juurde, tagumised pidurid ka nadid nendel..ülevaatuselt saab läbi aga ei ole see, mis võiks olla. Teinekord võtab ikka pisara silma, odavam on kodus puhata kui autoga tööl käia ja raha teenida ma keevitan muidugi ca 1000 km nädalas läbi ka. tegemist on puhtalt asvaldi pilliga, seal on see masin laitmatu, väga hea juhitavusega ka suurel kiirusel ja mõnusalt vaikne. Aga kui juba kuskilt lagunema hakkab .. oi oi.. õnneks juppe saab ja ei ole väga kallid, samas vahetus intensiivsus on kõrge
Jalgrattaga maad ei kaevata...
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Mina vaidleks viimasele kodanikule vastu.
Kui ise omasin e34 siis kui korralikult juppe vahetada, ei lagunenud ta üldse palju.
Mul läks juppide peale 2 aasta jooksul vast mingi 10K ja läbi uhasin 50tkm aastas.
Kui ise omasin e34 siis kui korralikult juppe vahetada, ei lagunenud ta üldse palju.
Mul läks juppide peale 2 aasta jooksul vast mingi 10K ja läbi uhasin 50tkm aastas.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Krt Tarmo sul kül vedas minul pole ühelegi e34-le alla 10 k kuus läinud ja läbisõit on kuskil kõigil olnud umbes 3000-4000 kuus!Tarmo kirjutas:Mina vaidleks viimasele kodanikule vastu.
Kui ise omasin e34 siis kui korralikult juppe vahetada, ei lagunenud ta üldse palju.
Mul läks juppide peale 2 aasta jooksul vast mingi 10K ja läbi uhasin 50tkm aastas.