E46 vs E39

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Kasutaja avatar
ermpz
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 25.01.2006 22:13 45
Asukoht: Tallinn/Pärnu

E46 vs E39

Postitus Postitas ermpz »

Terv.
Tekkis selline küsimus siis, et kas keegi on omanud e46 ja e39, ehk ühesõnaga mõlemat mudelit? Mis plussid ja miinused välja võiks tuua? Eks see maitse asi kaa muidugi kuid igaühel oma arvamus mida ma kuulda sooviksin :D
Kasutaja avatar
jürgen
Huviline
Postitusi: 113
Liitunud: 12.11.2007 19:02 09
Asukoht: Tallinn, Pärnu, Koluvere

Postitus Postitas jürgen »

Olen omanud e39-t ja praegu oman e46-te. Kolmas on sportlikum, jäigem aga viies on mugavam (seega ka parem :evil: ). Ega neid eriti võrrelda saa, kuna viies on ikka rohkem auto moodi kui kolmas. :D Vastupidavuse poolelt peaks kolmas natuke parem olema, aga eks see ole konkreetses isendis kinni!
Pontiac Firebird 5,7 -78
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

Mis puutub 3'nda & 5'nda seeria võrdlusesse, siis ütleks ise järgmist :

*E46 heliisolatsioon jätab tugevalt soovida, samas E39's on see praktiliselt samal tasemel E38'ga - ehk kui tahad vaikset autot, võta E39

*E46's on 2 täisväärtuslikku istekohta, E39's 4 - ehk kui soovid ka teinekord inimesi vedada, võta E39

*E46 vedrustus on jäigem ning väheste detailidega - sestap kannab see tee konarused pisut tugevamini üle kuid on samas ca 2x odavam remontida - ehk kui soovid tulevikus sillaremondi alla vähem investeerida, võta E46

Seega :

* kui sa soovid endale mugavat & vaikset pereautot, mida kasutad punktist A punkti B liikumiseks osta endale automaatkastiga E39.

* kui oled nooruslikum ning otsid sportliku suunitlusega BMW'd millega on hea linnavahel ''paugutada'', võta manuaalkastiga E46.

Mootoritest soovitan vaadata 2.8 & 4.4 bensukaid ning 3.0 diisleid.
W12
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Pean ennast jälle kordama, aga BMW puhul on asi päris lihtne:
3-s on rahvaauto, massimudel, põhiline käibeallikas ja seega silmnähtavalt odavamalt ehitatud, kui ülejäänud. Ka on võimaliku varustuse nimekiri lühem (olgugi, et E46-le olid juba paljud vidinad saada). 7-s on luksusauto kõigi BMW võimuses olevate kellade ja viledega. 5-s on täpselt seal vahepeal, pigem nagu väike 7-ne millelt on ära jäetud kõige fancymad viled (nt. ACC, V12, soft-close, tagumine kliimaseade/külmik jne). Samas väga suur osa 7-se tehnikat läks seeriasse (nt. topeltklaasid, PDC ees ja taga, 2-tsooni kliimaseade). 5-sest on alati olnud ka 3-se poole kalduv lahendus (nn. low versioon) ja 7-se poole kalduv (high versioon).
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
ermpz
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 25.01.2006 22:13 45
Asukoht: Tallinn/Pärnu

Postitus Postitas ermpz »

hmm, e39 kaalub ikka ülespoole. Proovisin mõlemas variandis sees istuda ning tõesti kolmekas on minu jaoks natuke väikse võitu. Igatahes tänud vastajatele!
Vasta