küsimus siis bemari 520 ja 525 kohta

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

küsimus siis bemari 520 ja 525 kohta

Postitus Postitas Rakvererax22 »

kuna pole enne säärast autot omanud siis tahaks teada enne ostu mis ja kus jne. auto valitud http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
siis praegu selline. et mis on selle auto head ja vead?
see siis on tdi aga oodatud ka head näpunäited 520 kohta http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
nt see variant.
ühesõnaga tahaks teada kuda need masinad üldse on , on oma hinda väärt?? jne ,jne
aitähh kõigile vastajatele
hanzvonkazak
Huviline
Postitusi: 512
Liitunud: 29.06.2005 22:11 03
Peamine sõiduk: Nissan Leaf
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas hanzvonkazak »

ostuabi alla ei peaks käima :roll:
520i E28 läks manalateed ja vahepeal 325IA -87, VW Caravelle 2.5i ja Nissan Leaf
Kasutaja avatar
joh
Huviline
Postitusi: 491
Liitunud: 26.07.2006 21:33 05
Asukoht: Saue

Postitus Postitas joh »

No mis ma oskan öelda. Kui otsustad bensiinimootori kasuks, siis teeks sulle traditsioonilise soovituse osta 2.0 asemel 2.5, mille bensiinikulu on veidi suurem, aga minek on oluliselt parem :D Samuti soovitan lugeda veel läbi SPLIT teema 'Kumb on parem, kas E34 või E39', mida ma millegipärast hetkel leida ei suutnud.
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

sry ma alles liitusin selle foorumiga, las targemad panevad teema õigesse teemasse. mis minekusse puutub siis seda võiks veitsa rohkem olla kui mu praegusel nissan p11 99a. 2.0 85 kw.
aga kuda see pensukulu nagu on sellel bensukal 520 ? ja 525-el?
ja kuda see 525 tdi on? kas turboga ka mingid jamad on?
ja kas keegi konkreetselt on neid masinaid vaadanud mis ma siia üles panin?. st on nad viimasepeal?:P
ja mida peaks kontrollima kui säärast autot ostma minna? on olemas mingid kindlad vead?
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

e39 puhul on nii, et kui võtad bensuka, siis kindlasti 528i
520i keskmine kütusekulu on 9.0l/100km
528i keskmine kulu 9.9l/100km
Ei ole ju nii suur vahe , kui üks kiirendab teisest pea 3 sekundit kiiremini sajani ning on kindlasti paremas korras peale 10 aastat autobahne. Samas on ka hinnad umbes sarnased.
Kui diisli poole vaatad, siis soovitaks enne hoolikalt läbi mõelda, kui palju sa reaalselt sõidad üldse.
525tds keskmine kütusekulu on 8.3l/100km
Mõned arvutused, oletame et sõidad 25 000km aastas, siis kulub sul 525tds-iga 2075l kütust ning 528i-ga 2475l kütust, võtan kesmiseks kütusehinnaks ~13 eek/l, siis diislisse kallad sa sisse 27 000 krooni eest kütust ning bensukasse 32 000 krooni eest. Esiteks mõtle seda, et pead sõitma traktorihäälega autoga, teiseks pead kannatama diisli haisu kätel peale igat tankimist ning lisaks kannatad halvema edasimineku all.
Nüüd 525tds nõrgad kohad.. Üsna tõenäoline on, et eelmised omanikud pole enam eriti hoolad olnud ning võib juhtuda, et pead turbo välja vahetama, min 10 000kr(ok juba on bensukas plussis ja juba 2 aastaga pluss need eelnevad tegurid). Siis on 525tds-l tüüpveaks pump ja pihustid mida võid ka arvestada, et pead ikka korra vähemalt kahe aasta jooksul vahetama meie tingimustes(5000 otsa?). Ja pole ka väga harv see juhus, kui lihtsalt plokikaande mõra sisse tuleb suure läbisõidu tõttu, see pole kindel väljaminek.
Minu arvates hakkavad BMW diislid õigustama ennast e39 kere peal alates 3.0d, sest bensukad on juba piisavalt ökonoomsed. Tõenäoliselt on Saksast toodud diislil ka alati suurem läbisõit, kui bensiinimootoriga autol, sest ega sakslane loll pole, et endale niisama seismiseks diisli ostab(mida ei saa küll kõigi eestlaste kohta õelda). Nagu mu arvutustestki näha, et siis alla 50 000 ls aastas ei ole lihtsalt diislil mingit mõtet , eriti Saksas. Ning ostes 10 aastat vana Saksast toodud diisel autot, siis pead lihtsalt arvestama sellega, et tõenäoliselt on läbisõit 500 000-1 000 000.
Sinu näidatud diislil on juba selliste istmete saavutamiseks 400 000 kindlasti vaja + muudab asja eriti kahtlaseks see väidetav 130 000 läbisõit ning hooldusraamatu puudumine.


Ma loodan, et ma traktoristide vihavaenu selle postiga ei kogunud, aga see on lihtsalt minu arvamus asjast. :oops:

Aga, kui aus olla , siis praegu auto24.ee 1996-1997 aasta e39-id vaadata, siis endajaoks ostetava välimusega ja mittekahtlast autot ei leiagi, võin küll mõned paremad näited välja tuua:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Ja minu arvates kõige korralikum neist, vaadates seda et istmed pole pragunenud üldse, on hooldusraamat ning 20 000 aastas bensiinikaga polegi väga kahtlane ja 523i kütusekulu, mis on ainult 9.4/100km keskmiselt:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

krt ma tahaks heleda nahaga sisu, vahet ple kas 520 või 525 pensukas. diisel siis ei tasu ennast ära ? ma sõidan umbes 20 000 aastas.
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=306243
kuda see masin konkreetselt olla võib?hind on nati kõrge aint, aga saab üle ehk:P
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

Rakvererax22 kirjutas:http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=306243
kuda see masin konkreetselt olla võib?hind on nati kõrge aint, aga saab üle ehk:P
Aasta on ju hea, hele sportsisu ka kena(vajaks küll väikest puhastust).
Kenad veljed, Shadowline jne... Läbisõit on kindlasti keritud , aga kui palju seda ei tea. Üle tasuks kindlasti vaadata. Aga ole ettevaatlik nende Raadi aedadega ;) :D
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Miks ettevaatlik?
Minule seostub Raadiga aint see, et kui tahad endale mingit kindlat autot(marki), siis on ainuke koht Raadi, kuhu lähed ja võid pea 99% kindel olla, et sealt selle ka leiad. Kindlasti on olnud erinevaid juhuseid, aga õnneks minul kõik ainult positiivne.
Jõudu leidmisel :!:
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
e36forever
Huviline
Postitusi: 582
Liitunud: 09.04.2005 16:54 19
Asukoht: Berlin/Tartu

Postitus Postitas e36forever »

No ma olen Raadit ainult automüümiseks kasutanud ja kui nüüd vaadata mis seal toimub...
Hommik hakkab nii pihta, et pannakse rondid käima, tossavad, lõrisevad ja kolisevad. Siis läheb hullemaks paarutamiseks, kihutatakse 5min mõõda väljakut ringi pöörded põhjas autoga, siis jääb enam-vähem vait ja ei suitse ka niipalju. Siis kella 9, 10 paiku jooksevad Ida-Viru venelased peale, kes ostavad kõik ettejuhtuvad Passatid ja Audi 80/b4-d ära. Ja mõnel autol on ikka selgelt näha kuidas küljed lainetavad ja on mati värviga odavalt üle lastud pahtel ainult. Ma eelistan autot osta ikka otse inimese käest, nii Saksas, kui Eestis. Ning see müügimeeste jutt... :lol: . See on omamoodi komöödia seal. Kui on vaba laupäev ning tegevust vaja, siis soovitan soojalt kogu perega sinna aega veetma minna. Soe rämpstoit jne. jne., laat missugune.
hotwing
Huviline
Postitusi: 256
Liitunud: 20.10.2003 00:43 52

Postitus Postitas hotwing »

Jah, ma ka ei usalda enam seda raadit. Sügisel otsisin E38 endale, Raadil oli üks 735i, 1997, täisvarustus enam-vähem jne. Paraku oli see nii äsja toodud, et kuulutus oli auto24-s üleval aga pilte veel polnud. Sai siis vaatama mindud ja selgus, et tüübid polnud jõudnud lihtsalt üles kõpitseda veel niipalju et kannataks pilte teha. Kohe hakkas silma, et ühe tagakoopa servast oli tükk värvi/pahtlit lahti ja rooste all. Tagaukse kolmnurk-ruloo ripendas - kinnitus oli katki aga sisse ka ei kerinud. Mootor tundus ka kahtlane kuidagi jne. Üldse oli seest kuidagi prahine - nagu mõni turuvenelaste sierra.
Eks ta siluti kiirelt üle siis ja kaubaks on ta läinud nüüdseks.

Teises aias Raadil oli ka seitsmene, tollel olid ka mingid kriimud peal, küljepeeglil kinnituse juurest mingi alumine kate puudu jne.

Lõpuks ostsin eraisiku käest (vene rahvusest muide), oli hooldatud masin, puhas, seisis garaažis jne. Hooldusraamatut küll polnud, aga eelmise omaniku ca 2 aasta remondi-hooldusarved olid kaasas näiteks. Üldjoontes võib rahul olla, olen parandanud mõned pisivead ainult ja jooksvad kulud.
Kasutaja avatar
siim .j
Huviline
Postitusi: 1849
Liitunud: 06.09.2006 16:44 26
Peamine sõiduk: F10 535i M Performance
Asukoht: Pärnu/Tallinn

Postitus Postitas siim .j »

e36forever kirjutas: Ning see müügimeeste jutt... :lol: . See on omamoodi komöödia seal. Kui on vaba laupäev ning tegevust vaja, siis soovitan soojalt kogu perega sinna aega veetma minna. Soe rämpstoit jne. jne., laat missugune.
täitsa õige juut sai ka siin suvel endale e39sat vaadatud, ja just raadil oli üks ilus must 523 ja teine kehvemate lisadega 520 mille läbi sõit oli vapsee 99000 :shock: vms igal juhul 5 kohaline arv, sai siis helistatud ja järele päritud selle isendi kohta ning telefoni toruotsas olev autoturu omanik ise ka moosis et ma vaatama tuleks et sellel 520il kohe teine hääl jne umb nii et 100% õige läbisõit läksin siin kohapeal ja üldse käivitades turtsus juba näkku ning see ja üldse mootoris mingi imelik klõbin sees oli ja siis kui saksast sain oma auto moodi asja kätte. siis jah jumal tänatud et ma selle isendi otsa ei lennanud!!!!!!!
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

äki oskate soovitada teie arust parimaid 520 525 528 said hetkel müüdavatest autodest. hinnaga kuni 110 000.- kes mida vaatamas käind on ja mis ei ole kindasti ostu väärt. ning säärane küsimus ka et mida peaks vaatama säärase auto ostul, st et mingit vead mis esinevad säärastel autodel ja mida mina vaadata oskaks. (pole enne tagusillaga autot omanud, kõik esisillaga).
aitähh...
Kasutaja avatar
kait
Huviline
Postitusi: 864
Liitunud: 08.02.2006 10:56 23

Postitus Postitas kait »

vaata et oleks veojõukontroll olemas :cool:
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

paistab et ei olegi siis ühtegi korralikku 5 seeria bemmi müügis:P
oleks oodatud ikkagi kõiksugu näpunäited kuda säärast asja üldse niiöelda veits kontrollida? ja kas on ka mingid kindlad kohad kust asi roostetab äki? kui üldse....
ilmari
Huviline
Postitusi: 98
Liitunud: 15.11.2004 02:55 31
Asukoht: Narva-Jõesuu

Postitus Postitas ilmari »

ära sa aint e36forever -it niiväga usu kaa. ei ole need diislid midagi nii sittad kui tema kirjutatud kommist loeb. remonti vajavad kõik autod on ta diisel või bensiin. ise liigun diislitega juba ca 4 aastat ja pole kordagi remontinud ei pumpa ega turbot ega ka pihusteid sest sellel pole vaajadust kuna auto töötab laitmatult. seega olen niivõinaa plussis kuna diisli hind on odavam (ok talvel nati isegi rohkem kuna diislilisandid sees)
ja rüüpab diislit tugevasti vähem ja veel mida unustas mainida e36forever on kindlustusmaks. vahe kindlustusmaksus on võrreldav 105kw ja 142kw. (ja kui juba läks 142kw peale siis valiks juba 4 liitrise 210 kw kuna seal suurt vahet kindlustusmakses pole kuna alates 143 enam ei jagata neid riskigruppidess olla sul kasvõi 300kw) -väike kõrvalekanne.
seega 4 aastat olen teinud mootorile ainult plaanilisi hooldusi ehk kütusefilter 2x aastas, õlid, muud filtrid ja kõik töötab ok. üleelmisel talvel vahetasin eelsüüteküünlad kuna tundus ,et külmadega läks käivitus raskemaks. ise liigun tihti Narva ja tartu vahet (loe pea, et iga nädalavahetus) ja vüin kindlusega väita, et diiselautoga liikumine on s...ks odavam kui bensu mootoriga. rääkides ka natuke saksamaa teemadel siis siin ka mõned nüansid. jah diisli ostab sakslane, et sellega müttata autobaanidel ja kasutada seda tõesti pikkade vahemaadel sõitmiseks. vaatame nüüd aga nii. sakslane kes omab diislit sõidab tööe või kus iganes läbi autobaani. linnast autobaanile jõudes on tal mootor juba soe ja pole ka probleemi gaasi tallata. see sakslane aga kes liigub vähem ja tööle jõudmiseks pole vaja palju sõita kasutab bensiinautot and tiksudes kodunt tööle ei jõua mootor isegi soojaks minna ehk see ei ole hea mootorile.
ei halvusta ei bensiinimootoreid ega ka kiida diisleid. on ka üks bensiiniauto aastast 83 mis on küll rohkem hobiautoks ja töötab sel kõik ka ilusti.
seda, et autod mida meil müüakse on lõhki sõidetud jne see peab paika küll ja ideaalseid autoid pole on selge. kuid kui sul käed ja pea kasvab õigest kohast siis mõned kõpitsemised ja kohendamised ja ongi OK. e36foreveri posti aga lugedes jääbki mulje ,et otsib endale võimalikult heas seisundis isendi (kui prillikivi) siis sõidab nati ringi ning niikui lagunema hakkab viib raadile. siit ka tekst et kasutab raadit ainult müümiseks. ise müünud autosid ja alati ostjale kõik jamad välja öelnud mida aga ei tee automüügiga tegelev inimene kuna ta ei pruugi isegi teada mis tal viga on ja veel rohkem ei tea isegi kus see auto seisab tal kui tuled võtit küsima.
kui mina valiks nende autode vahel (e39) siis valiks kindlasti diisli ja kui võimalus siis 530td. kui aga eelsitaks bensumootriga masinat ja valik langeks 528 le siis viskaks pilgu juba ka 535 ja 540 le.
kordan veelkord ,et ei halvusta kedagi ega midagi. ei tunne e36foreverit ning tema kohta pole mul ka midagi halba rääkida.
ilmari
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

nii nüüd täna siis sai enda auto müüdud. järgmise nädala lõpus lähen tartu uut otsima, eeldatavasti siis bmw 5 seeria varianti.
tean et iga auto laguneb, mul neid kolm olnud.
aga siiski küsiks et mis on nagu tüüpvead mis võivad esineda taolisel isendil?
ja kas bmw roostetab ka muidu kusagilt või mitte? on tõesti siis kõik bemmid nii head et kellelgi ei ole midagi öelda selle peale et kust kohast kipuvad roosteama jne. ja kui palju võtab reaalselt 535 bensukas kütet? ja 525? tahaks siis reaalset kulu, ma nii suht raske jalaga ka. kui auto võtax keskmiselt 10 sajale oleksin väga happy:D
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

Raske jalaga, 535 ja 10 liitrit :shock: :lol: - Roostetab sealt, kust laksu saanud, kui aga laksu vaba, siis...
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

nu seda 10 liitrit ma õtsin üldiselt bmw kohta. arvan ise et 535 võiks keskmiseks vähemalt 13- 14 tulla.kui ma tahan 12 liitriga linnas hakkama saada siis millise ma peaks valima? ja mudugi 5 seeria oma.
Kasutaja avatar
elm
Huviline
Postitusi: 550
Liitunud: 03.01.2007 11:57 26
Asukoht: tln/bl.mount

Postitus Postitas elm »

528 ju suht norm variant. Btw proovi vähem x'itada, modedele see ei meeldi, võivad teema sulgeda.
Rakvererax22
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 10.03.2007 12:30 31

Postitus Postitas Rakvererax22 »

vabandan nende x -ide pärast.
küsimus siis suurele ringile soovitage bmw tartus hinnaga kuni 120 000 tartust siiis eeldatavasti. manuaal ja pensukatest kuni 528 ja diisel siis kuni 3.0dti. aitähh
on äki keegi ka vaatamas käind mõnda praegu auto 24,jas olevatest autodest vaatamas käinud? ostuks läheb siis see nädala vahetus loodetavasti kui midagi vahele ei tule...
Vasta