e32

Nõuanded sõiduki soetamisel
Vasta
pikk88
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 25.03.2006 22:08 30

e32

Postitus Postitas pikk88 »

Tekkis huvi e32 BMW vastu...Sellega seoses ka hunnik küsimus millele foorumist vastust ei leidnud.
Põhiline asi mis peavalu teeb:Kui palju läheb umbkaudu sellise auto ülalpidamiseks kuus?Kuhu hinnaklassi jäävad kulvad osad võrreldes teiste samaaja autodega?Kui suur on 4,0 ja 5,0 mootorite ülalpidamiskulude vahe?
Palju kannatab sõidumugavus olenevalt mootorist.Millist mootorit on kõige odavam ülal pidada?Milline kõige vastupidavam ja milline kõige rohkem laguneb?
Bensiinikulu huvitaks ka....kui palju eri motodel erineb?

Tänud juba ette.
Kasutaja avatar
Oleg P
Huviline
Postitusi: 1325
Liitunud: 21.06.2005 22:55 00
Asukoht: Lääne-Virumaa -> Harjumaa

Postitus Postitas Oleg P »

Endal läheb kuus puhtalt auto peale 740i (bensiin, igasugused naha- ja värvi vahad + mõni kuu mõned jupid) orienteeruvalt alates 3000.- ja edasi.
Näiteks kui võrrelda e30 pidurikettad maksavad 2tk ~700.- siis e32-le 2tk ~2400.-, muidugi alati võib ka odavamat firmat valida mis kindlasti annab tunda hiljem ka kvaliteedile. Kui autot pidevalt hooldada siis ei ole kokkuvõttes ta ülalpidamine ültsegi kallis!!!
Üldiselt räägitakse, et v12 on kallim ülalpidada kui v8 motot, ei tea pole v12 omanud.
Kütte kulu on ka igal mehel erinev, kõik oleneb jala raskusest, mul on trassil näitajad 9.3l-11l ja linnas 15.6l-22l.Ja v12 motole pane kuskil 1-2l juurde v8 näitajatele.
Enda endine r63.0 motoga automaat kastiga e32 võttis trassil 8.5l-10.3l sajale ja linnas 12l-16l sajale.
Kui ostad omale seitsmese ja muretsed raha pärast siis ei ole see auto sinu jaoks, kui ta sul korra käest läheb siis laguneb ta sul väga kiirest ära.
Natuke OT-d, mul tuttav rääkis kuda üks vend tuli oma viiesega(e39) teenindusse ja tahtis õlid, filtrid jne ära vahetada, no aeti auto peale ja vend küsib meeste käest, et palju maksma läheb ja kas odavamalt ei saaks, öeldi hind, mees muigas ja ütles, et läheb edasi vaatama kus odavamalt saaks...jutu moraal on see, et jõuad auto osta siis pead jõudma ka autot hooldada.
V8
pikk88
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 25.03.2006 22:08 30

Postitus Postitas pikk88 »

Tänud vastuse eest....eks ma pea plaani edasi...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kõige odavam pidada on kindlasti vana 3.5l R6 (M30) mootor. Sellest on siin küll ja veel juttu olnud, lugeda võib ka kasutaja Aare postitusi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
pikk88
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 25.03.2006 22:08 30

Postitus Postitas pikk88 »

Siis küsimus, et mis muudab ühe mootori pidamise teisest kallimaks/odavamaks?
Milline mootor siis kõige vastupidavam on ja mille poolest?
Ja mis aastani selle kerega 750 toodeti üldse?
Markii7
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 05.08.2003 16:01 24
Asukoht: Reval

Postitus Postitas Markii7 »

BMW E32
750 mootor on piltlikult öeldes 2x R6 mootorit koos, sellel 5 liitrisel on mitmeid asju topelt(õhukulumõõtjad, kütusepumbad, 12 küünalt jne...
Kasutaja avatar
arnie
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2005 20:35 07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas arnie »

parbmw- kirjutas:Endal läheb kuus puhtalt auto peale 740i (bensiin, igasugused naha- ja värvi vahad + mõni kuu mõned jupid) orienteeruvalt alates 3000.- ja edasi.
Näiteks kui võrrelda e30 pidurikettad maksavad 2tk ~700.- siis e32-le 2tk ~2400.-, muidugi alati võib ka odavamat firmat valida mis kindlasti annab tunda hiljem ka kvaliteedile. Kui autot pidevalt hooldada siis ei ole kokkuvõttes ta ülalpidamine ültsegi kallis!!!
Üldiselt räägitakse, et v12 on kallim ülalpidada kui v8 motot, ei tea pole v12 omanud.
Kütte kulu on ka igal mehel erinev, kõik oleneb jala raskusest, mul on trassil näitajad 9.3l-11l ja linnas 15.6l-22l.Ja v12 motole pane kuskil 1-2l juurde v8 näitajatele.
Enda endine r63.0 motoga automaat kastiga e32 võttis trassil 8.5l-10.3l sajale ja linnas 12l-16l sajale.
Kui ostad omale seitsmese ja muretsed raha pärast siis ei ole see auto sinu jaoks, kui ta sul korra käest läheb siis laguneb ta sul väga kiirest ära.
Natuke OT-d, mul tuttav rääkis kuda üks vend tuli oma viiesega(e39) teenindusse ja tahtis õlid, filtrid jne ära vahetada, no aeti auto peale ja vend küsib meeste käest, et palju maksma läheb ja kas odavamalt ei saaks, öeldi hind, mees muigas ja ütles, et läheb edasi vaatama kus odavamalt saaks...jutu moraal on see, et jõuad auto osta siis pead jõudma ka autot hooldada.
Jutt suht õige, minulgi kuu kokkuvõttes 3000-4000.- krooni kuus aga seal sees ka kütus (soomes maksab E95 umbes 19-20 eek liiter oleneb tanklast), sõidan hästi palju. Varuosi ei lähe peaaegu üldse kuna ostes tegin suured kulutused ja vahetasin kõik võimalikud stutsid jne ära.
Arvesta sellega, et kui ostad auto maksumusega ca 40000-50000 siis tuleb umbes pool rahast otsa panna, et kõik võimalikud asjad ära vahetatud saaks, peale seda on autoga sõit ainult lustimine, kulutused jäävad ainult bensiin ja iga 10000 km. tagant õli ja filtri vahetus.

Aga mina sinu asemel valiks 750-lli, v12 hääl ja minek on minu arvates hoopis teisest klassist!
E32 750i 220kW :)
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2614
Liitunud: 18.03.2006 17:26 57
Kontakt:

Postitus Postitas kapa »

remondi kulu on ka teisest klassist v12 ;) ärge seda unustage :D
Kasutaja avatar
arnie
Huviline
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2005 20:35 07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas arnie »

kapa kirjutas:remondi kulu on ka teisest klassist v12 ;) ärge seda unustage :D
Oskad tuua mulle ka näiteid, kallim remont on AINULT mootori osas kuna peab ostma kaks korda rohkem juppe kui 6 rida omale(v.a. hüdrotõukurid, klapid ja nookurid, neid näiteks v8-s isegi rohkem 24/36) kõik muu on aga samas hinnaklassis kui kõik teised e32-d.
E32 750i 220kW :)
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Postitus Postitas Danil523 »

kui ma soetasin e32 730i, siis algul läks sinna päris palju raha (vedelikud , esiklaas, piduriklotsid, kaane tihed, kõik puhastused(salong mootor), veermik, värviparandused...ja + muidugi bensiin... See kõik ajas mind isegi närvi kuna eelmine omanik ütles et mootor 100% korras (tuli välja et tihend ja+.... pumbad, rihmad) , ühesõnaga ostes vanema auto (90n-endad) algul läheb meeletult, pärast kui juba kõik korras siis AINULT kütusekulu :lol: , nii oli vähemalt minu e28, e34 , e32- dega

Hindadest nii palju et tihendid , klotsid ja muidu kola ei maksa e32 peale palju. Käsipiduri klotsid ostsin nii et ütlesin e28 klotsid palun( samad klotsid maksavad e32 peale 250eeku(kui ütled e28 siis 200eeku) :D - ja nii saab odavalt nii mõndagi...
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

parbmw- kirjutas:Endal läheb kuus puhtalt auto peale 740i (bensiin, igasugused naha- ja värvi vahad + mõni kuu mõned jupid) orienteeruvalt alates 3000.- ja edasi.
ma julgen arvata, et enamus sellest on bensiin.
kui arvestada, et ~1500km kuus 15l/100km siis juppe ei lähegi eriti palju.
muidu tunndub see summa liiga karm, kui remondi seisukohast vaadata.
Kasutaja avatar
Oleg P
Huviline
Postitusi: 1325
Liitunud: 21.06.2005 22:55 00
Asukoht: Lääne-Virumaa -> Harjumaa

Postitus Postitas Oleg P »

Ragnar kirjutas:
parbmw- kirjutas:Endal läheb kuus puhtalt auto peale 740i (bensiin, igasugused naha- ja värvi vahad + mõni kuu mõned jupid) orienteeruvalt alates 3000.- ja edasi.
ma julgen arvata, et enamus sellest on bensiin.
kui arvestada, et ~1500km kuus 15l/100km siis juppe ei lähegi eriti palju.
muidu tunndub see summa liiga karm, kui remondi seisukohast vaadata.
Alguses läks kuus bensiin pluss jupid umbes 10-12k kuus--nüüd kui kõik suuremad asjad vahetatd siis läheb ainult bensiin, mõni kuu ehk miskit remontida siis arve jälle suurem.
V8
Ergo750
Huviline
Postitusi: 1103
Liitunud: 04.09.2005 16:14 50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ergo750 »

Bensiiniraha ei saa ju üks-ühele kuludesse kanda, mõni sõidab 100 ,mõni 1000 km kuus :?
Endal kulub kõigest paagitäis bensiini kuus, mis teeb siis ca 1200.- EEK.
Ülejäänud kulutused on korras auto puhul olematud.
On olemas muidugi inimesi,kes ühe kivitäkke pärast terve auto üle värvivad ja tühjenenud rehvi tõttu 4 uut ostavad :lol: , aga iseeneset pole selle auto ülalpidamine hullem kui mõni teine mudel ;)
Kui leiad ostmiseks korraliku masina,siis saad ikka rõõmu rohkem,kui remondivalu.
sass 750
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 05.11.2006 10:12 07
Asukoht: Tartumaa/Lähte

Postitus Postitas sass 750 »

Endal e32 750 ja bensiini kulu ei arvesta sest seda oleks patt teha.750 endised ja praegused omanikud saavad aru millest ma räägin.
pikk88
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 25.03.2006 22:08 30

Postitus Postitas pikk88 »

Üks nati loll küsimus ka siis, et mida märgib shadowline?
Kasutaja avatar
stevent
Huviline
Postitusi: 507
Liitunud: 25.03.2005 18:21 51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stevent »

pikk88 kirjutas:Üks nati loll küsimus ka siis, et mida märgib shadowline?
nikkelliiste pole, nende asemel mustad liistud, neerud võivad ainult erandina hõbedased olla.

Minumeelest päris ilus kui shadowline.
Kasutaja avatar
Oleg P
Huviline
Postitusi: 1325
Liitunud: 21.06.2005 22:55 00
Asukoht: Lääne-Virumaa -> Harjumaa

Postitus Postitas Oleg P »

stevent kirjutas:
pikk88 kirjutas:Üks nati loll küsimus ka siis, et mida märgib shadowline?
nikkelliiste pole, nende asemel mustad liistud, neerud võivad ainult erandina hõbedased olla.

Minumeelest päris ilus kui shadowline.
Neerud on jah shadowline puhul ainuke hõbedane osa.
V8
pikk88
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 25.03.2006 22:08 30

Postitus Postitas pikk88 »

Selge värk.
Vasta