G30/31

Nõuanded sõiduki soetamisel
miky100
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 19.03.2013 17:01 49
Peamine sõiduk: A7

Re: G30/31

Postitus Postitas miky100 »

Jätan siis ka jälje kogemusest maha.

Juulis sai aasta sõidetud 530e xd. Saksast tõin ja ls oli 86k.

Kui aku on tühi siis see 135kw on kuidagi mannetu. Tallinna linnas lausa ebameeldiv sõita, puudub kohaltmineku vääne ja kuidagi väga kiljuma tuleb mootor saada et reavahetused ja peateele keeramised tehtud saaks. Ise arvasin tegelikult sama et 185kw on bensumootor ja siis akupank lisaks. Enne ostu käisin Inchapes proovimas 185 kw bensukat ja jäin rahule. Liikus hästi. Elektrijõul tegelikult kaugele ei saagi, ca 22-23 km kui väga lappi ei anna. Kuna kodus laadimine puudub siis kõige parem hoida nn. auto reziimis,ise siis valib millal laeb, millal mootori seiskab. Tallinna linnakulu jääb kusagile 8 piirile (ei sõida tipptundidel).
Sisu on sportiste ja poolnahkpolster. Väga korvis istumise tunne. Kitsas ja istmepadi veidralt kõva, suhteline pettumus selle kohalt. Kuna selle mootoriga comfort vent istumist oli võimatu leida siis ehk on seal mugavam, kogemus puudub. 15 aastat vana A6 s-line iste on isegi mugavam. Lisaks on käetugi järgmine kõva element. Ei teagi kas sport varustuses on jäetud sellele pehmendus panemata aga tunne on selline et puitprussile on nahk ümber tõmmatud lihtsalt. Keskkonsool kliima, raadio, käigukangi ja menüü rattaga on kuidagi väga F10-lik. Täis digitaalne spidokas on ilus. Ja siis need iluliistud :D Koputage nendele vastu- seest tühi plastik tundub, lisaks kui neid õrnalt muljuda on mõnus plastiku nagin. Seda ilmselt sest kogu kupatus on klõpsudega kinni mitte kruvidega. Aga noh, ega nad katsumiseks polegi mõeldud ilmselt. Rool on väga kerge, lausa Audilik. Kuigi on konkreetne ja täpne siis talvel ikka tekkis aegajalt kahtlusi kas rehvi all on jää või pidamine. Sportlikust viiesest on pigem saanud seitsmese väikevend, ilmselgelt mugavusele orienteeritud. Esistange on 4cm eestpool kui F10-l. Parkimine ja manööverdamine sellest tulenevalt kohmetum. Ega see linnaauto pigem polegi. HK stereo on meeldiv ja kui võimlaik siis ikka adaptiivsete tuledega isend valida. Need baastuled on vanad ja esiosa läheb nendega jällegi väga F-likuks.
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 2873
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: G30/31

Postitus Postitas RazzKalbass »

Endal g31.. bo57 195kw. Ikka väga terv asi!

Iste exlusive nappa comfort - väga mugav ja leiab kohe mugava asendi. Rool võiks grammi alla poole sõita (elektriline)
Comfort asendis tõesti väga mugav nagu paat - meenutab rohkem F01 kõige kangema comfort amordiga. Samaas hea mugav :P Sport peal on mõnusalt terv ja jäik.

Ambient valgustus ilus ja seest mu arust väga ilus. Oleneb vist varustusest ka.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Jan320
Huviline
Postitusi: 1010
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

Re: G30/31

Postitus Postitas Jan320 »

Samas on ka miinuseid G30/31 puhul, Hi-FI stereo ja Harman samuti on väga vilets, omal sai välja vahetatud, comfort istmel ei saa peatugesid hästi mugavalt paika, keskkonsoolil käetoed näevad väga odavad välja.
Kasutaja avatar
RazzKalbass
Huviline
Postitusi: 2873
Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
Peamine sõiduk: E39 525TDS

Re: G30/31

Postitus Postitas RazzKalbass »

Kusjuures see Harman Mercedestel ka ülikehehva. seal saab regullida sitaks asju. aga mine pole ühelgi mersul seda saanud ideaalseks..
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
oja86
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
Peamine sõiduk: BMW g11 740e M-Sport
Asukoht: Vantaa

Re: G30/31

Postitus Postitas oja86 »

Enda kunagisel g31 oli ka harman. Ei ütleks et kehva oli. Muidugi praeguse g11 harman on kõvasti parem kui g31 oma.
BMW g11 740e M Sport
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8159
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: G30/31

Postitus Postitas priitv8 »

Kuna audios ei ütle mõisted “hea” ja “kehva” mitte midagi ütleja kõrval seisjatele, siis ei tasu neid jutte tõsiselt võtta ja tuleb ise kuulata.
Kui ma näen parklas E39 Touringut mille pagassis lällab subbar nii, et esimesed poritiivad reaalselt plärisevad, siis saan aru et igaühe arusaam heast helist on individuaalne.
BMW heli (jättes odavaima, Headuniti võimendatud, variandi kõrvale) iseloomustaks mina nii
-bassid ulatuvad kenasti madalale (30Hz kindlasti)
-helirõhk 100dB SPL on saavutatav
-salongi detailid ei resoneeri ega plärise (paljude odavate plastsalongide probleem)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta