X5 E53 või E70 diisel?
X5 E53 või E70 diisel?
Üle pikkade aastate olen jälle siin foorumis tagasi.
Ühesõnaga, uue auto valikul olen jõudnud X5 juurde. Diisel, automaat, nelivedu, sõiduautost kõrgem aga sõiduautolik. Hunnikus mugavust. Aga mudeli valikul olen ikka veel segaduses.
Raha on nii 12k, E70 jaoks kraabiks veidid juurde.
Mõlemad mudelid on ilusad, E53 küll veidi rohkem oldschool. Milles siis küsimus? Lihtne. Suheldes erinevate sõpradega töökodades laidetakse E70 oma remondijanu tõttu maha. E53 pidi vastupidavam olema. Nüüd ma siis olengi lõhkise küna ees, kas osta kallim ja ägedam auto ja eeldatavasti tühjendada rahakotti remontides rohkem, või võtta vanem generatsioon, jääb kopikas rahakotti alles ja väidetavalt ei kulu ka nii palju raha remondile. Mis arvate ja miks arvate?
Ps. Foorumeid olen lugenud juba nädal aega nii koduses kui võõrkeeles...
Ühesõnaga, uue auto valikul olen jõudnud X5 juurde. Diisel, automaat, nelivedu, sõiduautost kõrgem aga sõiduautolik. Hunnikus mugavust. Aga mudeli valikul olen ikka veel segaduses.
Raha on nii 12k, E70 jaoks kraabiks veidid juurde.
Mõlemad mudelid on ilusad, E53 küll veidi rohkem oldschool. Milles siis küsimus? Lihtne. Suheldes erinevate sõpradega töökodades laidetakse E70 oma remondijanu tõttu maha. E53 pidi vastupidavam olema. Nüüd ma siis olengi lõhkise küna ees, kas osta kallim ja ägedam auto ja eeldatavasti tühjendada rahakotti remontides rohkem, või võtta vanem generatsioon, jääb kopikas rahakotti alles ja väidetavalt ei kulu ka nii palju raha remondile. Mis arvate ja miks arvate?
Ps. Foorumeid olen lugenud juba nädal aega nii koduses kui võõrkeeles...
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Sillaosad näiteks kestavad E70 mudelil palju paremini.
Kestvuse kohapealt on see, et ei tasu osta mingi 500+t sõitnud masinat.
Enamus, mis auto24 müügis ja kirjas et 200t on bull..it. Need siis masinad, mis on toodud välismaalt.
Ostad eestist ostetud korraliku auto ja töötab väga edukalt.
Kestvuse kohapealt on see, et ei tasu osta mingi 500+t sõitnud masinat.
Enamus, mis auto24 müügis ja kirjas et 200t on bull..it. Need siis masinad, mis on toodud välismaalt.
Ostad eestist ostetud korraliku auto ja töötab väga edukalt.
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Sillaosade poolest ei vaidle. Elekter pidi olema tublisti nõrgem kui E53el. Mu tutvusringkonnas pole kellelgi kahjuks E70 masinat, E53 on aga päris mitu ja nende kohta laitvat juttu ei ole väga tulnud. Sõbrad töökodades räägivad jälle, et need E70 mudelid pidid iga paari kuu tagant käima nagu püsikliendid ja sadades raha jätma remondi eest. Ma püüangi enda jaoks välja mõelda, kas teoorias suuremad remondiarved tasuvad seda sõidumõnu ära...
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Ma arvan, et ainus asi mis E53 paremini kestab on mootor. Käigukast ja alusvanker peaks E70 tugevamad olema. Ukselingid jamavad mõlemil, E70 võib olla elektroonikaga rohkem probleeme aga seda ainult sellepärast, et seda on lihtsalt E70'l rohkem.
Seda oled lugenud?
http://www.tehnikamaailm.ee/eestlaste-lemmikdziip/" onclick="window.open(this.href);return false;
Võib-olla su sõbrad töötavad töökodades kuhu sellised vanad nuiad nagu E53 eriti ei satu enam?
Seda oled lugenud?
http://www.tehnikamaailm.ee/eestlaste-lemmikdziip/" onclick="window.open(this.href);return false;
Võib-olla su sõbrad töötavad töökodades kuhu sellised vanad nuiad nagu E53 eriti ei satu enam?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Krt ilus jutt igalpool..
aga jah võtan ka sõna E53 kohapealt, E70-nest ei tea midagi
Omal on 3.0D 2005 aasta isendiga varsti aasta selja taga ja väga nagu ei nurise, enamus asju mis on ettevõetud on eelmise omaniku tegmata töö,
raha olen alla tagunud ca 2000€ (hinnas ei ole rehvid ja tavapärased hooldused)
Suurim viga oli nelikveo süsteem millest oli kõik katki mis vähegi nelikvedu mõjutas,
muus osas nagu kestab küll, aasta jooksul vahetanud vaid silikonid ja muus osas igati korras sild, ausaltöeldes
olen pidanud 2007 aasta vectral ka aastaga sillas rohkem asju vahetama kui E53-mel.
korralik müügi eelne kontroll annab pildi ette mida on vaja edaspidi teha auto kallal ja kas üldse tasub ostmist,
mina enda oma sain küllalt odavalt kätte ja tasus ära küll.
ukselingid läksid juba esimesel kuul, küünalde relee paari kuupärast jne, tüüpvead aga kui juba korra üle käija siis veidi aega ikka kestab ma usun.
Mis põhiline : Hea on sõita, e70-nel olen kõrval istunud aga erilist vahet nagu ei ole tundnud sõidu mugavuses (võrreldes kunde pinke)
aga jah võtan ka sõna E53 kohapealt, E70-nest ei tea midagi
Omal on 3.0D 2005 aasta isendiga varsti aasta selja taga ja väga nagu ei nurise, enamus asju mis on ettevõetud on eelmise omaniku tegmata töö,
raha olen alla tagunud ca 2000€ (hinnas ei ole rehvid ja tavapärased hooldused)
Suurim viga oli nelikveo süsteem millest oli kõik katki mis vähegi nelikvedu mõjutas,
muus osas nagu kestab küll, aasta jooksul vahetanud vaid silikonid ja muus osas igati korras sild, ausaltöeldes
olen pidanud 2007 aasta vectral ka aastaga sillas rohkem asju vahetama kui E53-mel.
korralik müügi eelne kontroll annab pildi ette mida on vaja edaspidi teha auto kallal ja kas üldse tasub ostmist,
mina enda oma sain küllalt odavalt kätte ja tasus ära küll.
ukselingid läksid juba esimesel kuul, küünalde relee paari kuupärast jne, tüüpvead aga kui juba korra üle käija siis veidi aega ikka kestab ma usun.
Mis põhiline : Hea on sõita, e70-nel olen kõrval istunud aga erilist vahet nagu ei ole tundnud sõidu mugavuses (võrreldes kunde pinke)
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Noh, soo diagnost ja üks sõber soomest on need kes E70 täitsa maha laitsid, võibolla tõesti sinna vanemad masinad ei satu.
Teoorias on võimalik omale diagnosti seade kuskilt soetada ja ise vajadusel vaadata miks auto jonnib. Käsi määrida ei karda ja töökoda on ka olemas. Lihtsalt päris iganädalaselt ei tahaks seda võimalust kasutada...
Viimased 5 aastat ja 100k (200k kuni 300k)km olen Citroen Jumperiga sõitnud ja see masin vajas peale õlivahetuste ainult ketaste ja klotside vahetust korra.
Teoorias on võimalik omale diagnosti seade kuskilt soetada ja ise vajadusel vaadata miks auto jonnib. Käsi määrida ei karda ja töökoda on ka olemas. Lihtsalt päris iganädalaselt ei tahaks seda võimalust kasutada...
Viimased 5 aastat ja 100k (200k kuni 300k)km olen Citroen Jumperiga sõitnud ja see masin vajas peale õlivahetuste ainult ketaste ja klotside vahetust korra.
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Eks Jumper olegi pigem tööloomaks loodud,
Minu X on jõudnud remondi töökotta vaid vahekasti vahetusele (Servo sünki pärast) ja siis Silikon pukside vahetus koos sillastendiga, kõik muu ikka oma jõududega üritanud ära teha,
kui iga pisiasja pärast jookseks kusagile remonti siis oleks see summa tõenäoliselt 2 korda suurem
Minu X on jõudnud remondi töökotta vaid vahekasti vahetusele (Servo sünki pärast) ja siis Silikon pukside vahetus koos sillastendiga, kõik muu ikka oma jõududega üritanud ära teha,
kui iga pisiasja pärast jookseks kusagile remonti siis oleks see summa tõenäoliselt 2 korda suurem
boob kirjutas:Noh, soo diagnost ja üks sõber soomest on need kes E70 täitsa maha laitsid, võibolla tõesti sinna vanemad masinad ei satu.
Teoorias on võimalik omale diagnosti seade kuskilt soetada ja ise vajadusel vaadata miks auto jonnib. Käsi määrida ei karda ja töökoda on ka olemas. Lihtsalt päris iganädalaselt ei tahaks seda võimalust kasutada...
Viimased 5 aastat ja 100k (200k kuni 300k)km olen Citroen Jumperiga sõitnud ja see masin vajas peale õlivahetuste ainult ketaste ja klotside vahetust korra.
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Raiskasin huvi pärast raha ja tellisin bmwdecoder.com'ist huvi pakkuva E70 ajaloo. Läbisõit välismaal 40 kuni 50k aastas ja eestis müügis 200k läbisõiduga, julgelt 200k maha keritud. Ehk siis jah, eesti ajalooga auto võiks olla reaalse läbisõiduga. Samas välismaal korralikut hooldatud 500k läbisõiduga auto võib olla sama hea kui eesti sama vana 200k sõitnud auto. Välismaal raha rohkem hoolduseks kulutada ja sõidud pikemad. Eestis nii mõnedki masinad kuskil nurgapeal garaazis nokitsetud ja sõidavad jupike korraga. Krt, keeruline kohe
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Kõige lihtsam on otsida ühe omanikuga E70 nt, ehk siis keegi kes on selle uuena ostnud (uuena maksis ta samapalju kui mõne mehe maja) seega tõenäoliselt oli tal raha, et seda ka hooldada, nüüd on ta selle autoga veel sõitnud ja tõenäoliselt enda jaoks siiski ehitanud.
Välismaal on lihtsalt see asi, et kohe kui Liising vms läbi saab minnakse poodi uue auto järgi, sest vana on ju... vana..
Siin kohal välismaa omadega on see risk, et kui sa tead et sa selle auto aasta pärast ringi vahetad siis pigem teed vast hädapäraseid remonte mitte ei hakka sinna alla raha matma.. nüüd iseasi on see millises seisus see plats seda ise edasi müüb, kas panevad enne müüki raha alla või mitte, samad riskid ka peale liisingut kasutuses olevatel autodel.
Üldine reegel on ju see, et autot müüakse põhjusega, kas midagi hakkab kohe kohe saba andma, ei jõua enam laenu maksta, tahaks uut autot, tahaks uue autoga poest välja sõita,
ehk siis tasuks päris korralik kontroll teha, UM-il oli mingisuguste punktide test, sellest oleks päris palju juba kasu.
ma oma e53 puhl veidi kirusin, et ma seda ostu eelset kontrolli ei teinud, aga samas ei olnud ka hullu,
kui vaatamas käisin leidsin kõik vead ülesse, aga kuna seal on juba omajagu andureid jms, siis oli päris karm kui vea tekitajaid likvideerima hakkasin, et nt nelikvedu tööle tagasi saada, vahetasin vist 3 erinevat andurit, ühe servo ja kõige lõppu vahekasti, ehk siis kõik mis neliku toimimist katki teha sai oli katki
Ostu eelse kontrolliga saad vigade nimekirja (Diagnostika) ja üllatusi on vähem.
Välismaal on lihtsalt see asi, et kohe kui Liising vms läbi saab minnakse poodi uue auto järgi, sest vana on ju... vana..
Siin kohal välismaa omadega on see risk, et kui sa tead et sa selle auto aasta pärast ringi vahetad siis pigem teed vast hädapäraseid remonte mitte ei hakka sinna alla raha matma.. nüüd iseasi on see millises seisus see plats seda ise edasi müüb, kas panevad enne müüki raha alla või mitte, samad riskid ka peale liisingut kasutuses olevatel autodel.
Üldine reegel on ju see, et autot müüakse põhjusega, kas midagi hakkab kohe kohe saba andma, ei jõua enam laenu maksta, tahaks uut autot, tahaks uue autoga poest välja sõita,
ehk siis tasuks päris korralik kontroll teha, UM-il oli mingisuguste punktide test, sellest oleks päris palju juba kasu.
ma oma e53 puhl veidi kirusin, et ma seda ostu eelset kontrolli ei teinud, aga samas ei olnud ka hullu,
kui vaatamas käisin leidsin kõik vead ülesse, aga kuna seal on juba omajagu andureid jms, siis oli päris karm kui vea tekitajaid likvideerima hakkasin, et nt nelikvedu tööle tagasi saada, vahetasin vist 3 erinevat andurit, ühe servo ja kõige lõppu vahekasti, ehk siis kõik mis neliku toimimist katki teha sai oli katki
Ostu eelse kontrolliga saad vigade nimekirja (Diagnostika) ja üllatusi on vähem.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2412
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: X5 E53 või E70 diisel?
12k ja natuke peale raha on E70 jaoks liiga vähe veel, esimese otsa autod normaalse varustusega on endiselt 14-15k ja edasi ning 9 aasta vanuse luksusmaasturi ülalpidamiseks võiks paarituhandene remondi-rahavaru ikka igaks petteks saadaval olla. Ehk siis viimase raha eest pole minu arvates E70-t mõtet punnitada, 12k eest võiks saada päris korraliku E53 ja jääb hulk remondiraha ka taskusse.
Samas kui võimalust on siis E70 on lihtsalt oluliselt kaasaegsem auto oma tehnilistelt lahendustelt ning hästi varustatud autol võib olla väga mõnusaid, mugavaid ja kasulikke vidinaid varustuses.
Ja nagu ülalpool öeldud, veermik vast ei taha nii tihti remonti, veovõllide kulumine pole ka kuuldavasti massiline probleem nagu ka roolilattide teema. Aeg ajalt vast on vaja mõni õõts või rattalaager vahetada ja kord 100-150t km järgi õhkpadjad (tänapäeval alla 200€ tk).
Minul saab varsti aasta ja 20t km täis E70-ga, pole mingeid tõsisemaid hädasid esinenud, elektroonika toimib samuti probleemideta. Autole on softiuuendused tehtud.
Suuremat tähelepanu ilmselt tahavad mootorid. Oma V8-l olen jahutussüsteemi remontinud, samuti rihmad-rullid vahetanud, küünlad jms .. tavapärased tegevused BMW-de puhul
Sildades ja vahekastis vahetasin õlid, käigukasti õlivahetus on plaanis.
Traktorimootorid ei lähe mulle korda, aga potentsiaalsed probleemid on kõik internetis kirjas ja need pole X5 spetsiifilised.
Samas kui võimalust on siis E70 on lihtsalt oluliselt kaasaegsem auto oma tehnilistelt lahendustelt ning hästi varustatud autol võib olla väga mõnusaid, mugavaid ja kasulikke vidinaid varustuses.
Ja nagu ülalpool öeldud, veermik vast ei taha nii tihti remonti, veovõllide kulumine pole ka kuuldavasti massiline probleem nagu ka roolilattide teema. Aeg ajalt vast on vaja mõni õõts või rattalaager vahetada ja kord 100-150t km järgi õhkpadjad (tänapäeval alla 200€ tk).
Minul saab varsti aasta ja 20t km täis E70-ga, pole mingeid tõsisemaid hädasid esinenud, elektroonika toimib samuti probleemideta. Autole on softiuuendused tehtud.
Suuremat tähelepanu ilmselt tahavad mootorid. Oma V8-l olen jahutussüsteemi remontinud, samuti rihmad-rullid vahetanud, küünlad jms .. tavapärased tegevused BMW-de puhul
Sildades ja vahekastis vahetasin õlid, käigukasti õlivahetus on plaanis.
Traktorimootorid ei lähe mulle korda, aga potentsiaalsed probleemid on kõik internetis kirjas ja need pole X5 spetsiifilised.
V8
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Teede seisukord ei ole ka vähetähtis tegur, kuidas auto säilib. Aga kindlasti on 500k bahnil pikki otsi teinud auto paremas seisus, kui Tallinas iga päev nõmmelt kesklinna ja tagasi sõitnud 200k läbisõiduga auto. Eriti veel diisel, eriti veel DPF-ga.boob kirjutas:Välismaal raha rohkem hoolduseks kulutada ja sõidud pikemad. Eestis nii mõnedki masinad kuskil nurgapeal garaazis nokitsetud ja sõidavad jupike korraga. Krt, keeruline kohe
Pekki, need tänavad klohmivad siin lõpuks ka kere pehmeks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Sai mõlemaid proovitud ja lõpuks jäi liisk ikkagi E70 peale.
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Ja need autod teevadki bahni peal 500 000 ja on heas korras aga mine sa proovi Eestlasele sellise spido näiduga autot müüa. Mu vennal oli mõned aastad tagasi 91 aasta E36 mille hodomeeter näitas üle poole miljoni ja vennad ahhetavad et täitsa pekkis kui palju Mul tuli selle peale meelde üks graafik mis keegi auto24 andmete põhjal kunagi tegi kus mingist vanusest edasi autode läbisõit enam ei tõusnudpriitv8 kirjutas:Teede seisukord ei ole ka vähetähtis tegur, kuidas auto säilib. Aga kindlasti on 500k bahnil pikki otsi teinud auto paremas seisus, kui Tallinas iga päev nõmmelt kesklinna ja tagasi sõitnud 200k läbisõiduga auto. Eriti veel diisel, eriti veel DPF-ga.boob kirjutas:Välismaal raha rohkem hoolduseks kulutada ja sõidud pikemad. Eestis nii mõnedki masinad kuskil nurgapeal garaazis nokitsetud ja sõidavad jupike korraga. Krt, keeruline kohe
Pekki, need tänavad klohmivad siin lõpuks ka kere pehmeks.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 657
- Liitunud: 04.04.2009 11:02 59
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Mulle ikka meeldib lugeda, kuidas eksperdid soovitavad osta "selliselt ja selliselt müüjalt". Nagu tõesti ongi selline asi kõige lihtsam? Ka Eestis ostab X5 uuena inimene, kes tahab sõita uue X5ga ja kelle jaoks selle X5 dekaadivanusena "ehitamine" on midagi arusaamatut, ebavajalikku ning kaugelt väljaspool tema ampluaad. Et edu selle lihtsa asjagaporku kirjutas:Kõige lihtsam on otsida ühe omanikuga E70 nt, ehk siis keegi kes on selle uuena ostnud (uuena maksis ta samapalju kui mõne mehe maja) seega tõenäoliselt oli tal raha, et seda ka hooldada, nüüd on ta selle autoga veel sõitnud ja tõenäoliselt enda jaoks siiski ehitanud.
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Tekkis küsimus esitulede kohta. Biksenoonid. Pool ja täistuli on välimises pooles. Sisemisel tulel põleb ainult nagu rõngas, kas seal polegi lisatäistulesid?
Edit: ise küsin, ise vastan. Paistab jah, et sisemised tuled on ainult angeleyes jaoks...
Edit: ise küsin, ise vastan. Paistab jah, et sisemised tuled on ainult angeleyes jaoks...
"Kes naerab viimasena..? Ma olen siis teie järel!"
Re: X5 E53 või E70 diisel?
Eelkõge soovitaks otsida seda mis meeldib ja sellele korralik kontroll otsa tehapancho villa kirjutas:Mulle ikka meeldib lugeda, kuidas eksperdid soovitavad osta "selliselt ja selliselt müüjalt". Nagu tõesti ongi selline asi kõige lihtsam? Ka Eestis ostab X5 uuena inimene, kes tahab sõita uue X5ga ja kelle jaoks selle X5 dekaadivanusena "ehitamine" on midagi arusaamatut, ebavajalikku ning kaugelt väljaspool tema ampluaad. Et edu selle lihtsa asjagaporku kirjutas:Kõige lihtsam on otsida ühe omanikuga E70 nt, ehk siis keegi kes on selle uuena ostnud (uuena maksis ta samapalju kui mõne mehe maja) seega tõenäoliselt oli tal raha, et seda ka hooldada, nüüd on ta selle autoga veel sõitnud ja tõenäoliselt enda jaoks siiski ehitanud.
aga jah elu on õpetanud, et asja järjekord selline :
1. Uuena ostetud auto (üks omanik) - Omanik remondib autot ilusti juba sellepärast, et garantii kehtiks
2. Teise ringi auto (Teine omanik) - Üldjuhul vanem kui 5 aastat, ehk siis liising on läbi ja on kellegilt auto ära ostnud - üldiselt ka veel remondib
3. Kolmas ring (kolmas omanik) - ostab kellegilt, kes loodetavasti on autosse ka investeerinud, teeb hädapäraseid remonte, et auto liiguks
NB! Alati on erandeid ma olen ka ma ei tea mitmes omanik oma X-ile ja igasugu "Si**a" olen lappinud seal.
Ehk siis ma ei väitnud, et nii või naa oleks õige osta, pigem jagasin oma kogemust.
Kusagil Eero X-i teemas on autode, nende omanike jms väärtuste kohta huvitav OFF-Topic käima tõmmatud, sealt võid pärleid leida.
Aga jah, minu arvamus siis.
Kui autot valida, siis kõige "Turvalisem" valik oleks osta "Esimese" omaniku käest, edasi kisub suureme tõenäosusega Lotoks kätte ära, muidugi tasub kontrollida mida osta, mitte et oh esimene omanik raudselt hea auto