Võta muude mootoritega, kui 320i.
Oleneb, mis on sinu jaoks auto juures oluline, kas liikumisvõime või kütusekulu. R4 mootorid on tuntavalt ökonoomsemad, kui R6. Samas kui võtad 323i, 325i või 328i, siis tuleb kallimat kindlustust maksta ning ka veidi rohkem kütuse peale kulutada kui 320i. Minu kogemustel tuginedes tõusis keskmine kütusekulu põhimõtteliselt liiter iga kord, kui mootor võimsamaks läks: 1.8i, 2.0i ja 2.8i. Liiter 1.8 ja 2.0 kuluvahel on minu meelest lubamatu. Liiter 2.0 ja 2.8 puhul on mõistetav, sest 2.8 oluliselt nobedam.
320i kahjuks räägib ka väände puudumine. Linnas normaalse sõiduga (mitte pähe andes) on 318i sama hea liikumisega kui 320i, sest mõlemad arendavad sama palju NM kuni 3000 pöördeni. Lisaks sellele on 318i kergem ning väiksema kütusekuluga. Kui 320i ja 318i joonele panna, siis loomulikult on 320i kiirem, aga palju sa linnas ikka pöördeid üle 4000 hoiad, kus 320i on võimekam kui 318i.
320i "+" poolelt nii palju, et R6 hääl on hea ja 10 sekundit sajani on täitsa mõnus
Suuremate mootoritega autod vist kallimad, kuid liiguvad paremini ka.
2014a. 1/4 miili 14.91s @ 149.3kmh, 60FT 2.30s; 174whp (130kw)