1. leht 1-st

X5 2001.a. 4,4i käimar tõrgub?

Postitatud: 28.08.2007 21:01 49
Postitas Allan_K
tegemist siis säärase probleemiga,et ei taha enam tagurpidi liikuda(peab gaasi täiega ikka andma,hommikuti on probleem ikka täiesti närviajav-jääb lausa selline mulje ,et nüüd on jokk ja enam ei saagi liikuma) ja libiseb ka edaspidi sõites tavalisest rohkem läbi.Kes oskab midagi soovitada ja kel on probleem tuttav, jagage infi. tänud
mingeid mehhaanilisi hääli pole ja õli on 10tkm tagasi vahetatud

Postitatud: 29.08.2007 09:34 39
Postitas Raivo
Ilmselt on kast kohe-kohe õhtale minemas ning mida vähem sa temaga sõidad seda parem. Lase mõnel spetsialistil üle vaadata, esmalt diagnostikaseadmega. Sõltuvalt tulemustest siis selgub, kas vaja tarkvaralist või raudvaralist abi.
Vt ka foorumis ringi, sama kast on all nii 540 (e39), kui ka 740 (e38 alates 96a).

Postitatud: 29.08.2007 10:43 23
Postitas eero
Minu arust on see surve probleem ja põhjus mehaaniline.

Ma miski pärast ei tahaks uskuda teooriasse a'la uus õli pesi mingit saasta lahti mis filtri ära ummistas. Aga see ka variant. Sinisilmne.

Palju sõitnud on? Statistika mõttes.

Postitatud: 12.09.2007 03:15 42
Postitas Allan_K
täpsustuseks kohe nii palju, et auto pole minu vaid vahendan ühe oma tuttava muret.
Aga tõi ta selle eelmisel aastal novembris Itaaliast, ning tol hetkel näitas odomeeter 145 tkm.

Postitatud: 13.09.2007 13:47 30
Postitas dellu
Sama probleem oli 750 E38ga. Mul muidugi kadus päris ära paari päevaga (tagurdus). Algul ka kuidagi moodi liikus. Väidetavalt see üks tüüpvigasid, mul pandi diagnoos juba telefoni teel ära. Kohtakteeru Taket Servisega (www.1182.ee abiks). Remondi eelarve nii 10-15000.

Postitatud: 15.11.2007 22:08 01
Postitas Allan_K
asi ammu OK.Palun teema lukku

Postitatud: 16.11.2007 12:29 39
Postitas eero
Allan_K kirjutas:asi ammu OK.Palun teema lukku
Seda küll ja palju õnne :) , aga lugejate harimise huvides - milles oli viga :?:

Postitatud: 28.11.2007 16:04 22
Postitas Allan_K
Kasti lahti võttes selgus ,et mingi,kas survejagaja vms kolvike oli kinni kiilunud.Öeldi ka ,et õli olevat automaatkasti kohta liiga kärssanud(pruun)
See värvuse jama oli arvatavasti tingitud sellest ,et autoga sõideti veel vea ilmnedes mõni aeg edasi, kuna polnud muud liiklusvahendit kuskilt võtta ja nagu ma juba eelnevalt mainisin pidi tallama väga palju ,et hommikuti auto liikuma saada.Remont oli minu mäletamist mööda seal 25kiloeeki kandis.UMist sai ka nalja palju ,sest nemad palusid öelda käigukasti mark,sest nende väite järgi BMW tellib oma käimarid nö. alltöövõtjatelt ja neid on kahte tüüpi(kas CF või CH-ei mäleta).Remontida nad seda üldse ei tahtnud, ütlesid et neil pole käimari juppe eraldi müüa-üldiselt tahad, siis telli uus kast maksumusega 70 000 :-) Lõpuks sai asja ajada tuttava-tuttava-tuttava kaudu ja sai sinna UMi ikkagi remonti lükata.Kuna vahendajaid oli palju siis läks ka remondiga tükk aega.Kahjuks rohkem midagi rääkida ei oska,omanik oli õnnelik ,et auto taas kätte sai ja 210kw teda taas punktist A punkti B viivad.