E53 esimese reduktori küsimus

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Kairi
Klubiliige
Postitusi: 1680
Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
Peamine sõiduk: BMW 320I
Asukoht: Tallinn

E53 esimese reduktori küsimus

Postitus Postitas Kairi »

Lagunes ära 2004 aasta 160kW X5 esimene reduktor. Auto diiselmootoriga ja automaatkäigukastiga. Küsimus ( äkki on keegi eriti tark )- kas sobib ainult konkreetselt sellele mudelile toodetud reduktor või on ka alternatiive ( nt äkki sobib mõne vanema aastakäigu reduktor, bensiinimootori oma, misiganes ühesõnaga). Kuskil romulas midagi ei ole, ainus võimalus on hetkel esindus, kus see jubin kui nii võib öelda, on üsna kallis...
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
VeikoS
Klubiliige EKBK
Postitusi: 174
Liitunud: 04.10.2007 23:41 18
Asukoht: Tallinn

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitus Postitas VeikoS »

Sobib veel X5 4,8is reduktor, mida on veel keerulisem leida kui diisli oma.
Kardetavasti on vahekast ka viga saanud.
Kasutaja avatar
eero
Huviline
Postitusi: 5624
Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
Peamine sõiduk: F07 535i GT
Telefon: 5256627
Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
Kontakt:

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitus Postitas eero »

4,6is ja 4,8is on sama reduktor. 3,0d 160kW oma peab ka automaatkastiga auto (ilmselt on sul automaat?) pealt olema, et sobiks.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Kasutaja avatar
Kairi
Klubiliige
Postitusi: 1680
Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
Peamine sõiduk: BMW 320I
Asukoht: Tallinn

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitus Postitas Kairi »

Vahekasti kohalt ei oska midagi öelda. Kaks aastat tagasi juhtus sama asi, siis vahekast jäi terveks. aga reduktor pandi kasutatuna ja ilmselt sai kasutusiga nüüd täis. Püüan otsida neid is variante, unitedis ei ole lihtsalt originaali ja tellimiselel läheb oi kui kaua kui praktikat vaadada....
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitus Postitas TiitR »

Kairi, mis sa neist IS-e taga otsid, mina lugesin eero postist välja, et need sellele autole ei sobi? :roll: Võid alternatiivina muidugi otsida ka Soome, Läti, Leedu lammaritest taolisi juppe. Keegi kindlasti teab kedagi, kes teab omakorda kedagi, kes nendest riikidest asju tarivad.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Paap
Huviline
Postitusi: 201
Liitunud: 20.12.2006 11:47 46
Peamine sõiduk: e30
Asukoht: Tln

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitus Postitas Paap »

Soovitan näiteks sealt küsida.
Mina sain oma X5 le sealt kasutatud varuosa mida Eestis ei olnud.

http://www.007.ee/web/about.php?set_language=est" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitus Postitas TiitR »

Paap kirjutas:Soovitan näiteks sealt küsida.
Mina sain oma X5 le sealt kasutatud varuosa mida Eestis ei olnud.

http://www.007.ee/web/about.php?set_language=est" onclick="window.open(this.href);return false;
Olen minagi nende poiste teenuseid kasutanud, kui länkaril esimesi regullitavaid amorte otsisin. B-gruppi ei toodeta, oli ainult Amservi rida ja tükist tahtis see asutus saada krooni ajal 7500 eeki tükist. Mihhail sebist mulle selle amordi Lätist 3500 eegiga. Paraku kestis see amort vaid 2..3 kuud ja lõpuks olin ikkagi Amservis leti taga raha näpus :D Mitte, et ma seda firmat ja sealseid poisse maha teen, ega nemadki ju kasutatud jupi sisse ei näe, kuid oli selline konkreetne kogemus. Iseenesest on nende teenindus väga kiire. Kui ikka soovitud jupp kuskil ka saada on, toovad kiirelt kohale. Minu amort jõudis minuni vist 2..3 päevaga.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitus Postitas Mulk »

Vahekastis ja reduktorites ilmselt siis eluaegne öli. Kuniks rikki läheb siis ilmselt on elu läbi.Kui toimivatel asjadel nüüd neis ölid laseks vahetada kassee ka pikendaks samas detailide eluiga? Mis ölid sinna käivad?
Kasutaja avatar
Kairi
Klubiliige
Postitusi: 1680
Liitunud: 08.04.2006 19:24 21
Peamine sõiduk: BMW 320I
Asukoht: Tallinn

Re: E53 esimese reduktori küsimus

Postitus Postitas Kairi »

Pikk viivitus küll, aga saime uue reduktori ikkagi UNitedist, polnud kusagil midagi kahjuks. Või ei osanud ma õigest kohast otsida :roll: Aga ehmatuseks sai selline asi, et kui tagastad reduktori korpuse, saad uue selle hinnaga, mis varuosapäringus kirjas. Kuna meil oli korpus ka katki, siis lisandus veel kena kopikas uue korpuse eest...röövlinäod!
Kõike mida sa ütled, kasutatakse kindlasti sinu vastu :D
Vasta