1. leht 1-st

X5 E53 käivitusprobleem

Postitatud: 02.05.2010 13:31 30
Postitas pyramiid
Oskab keegi pakkuda, mis võib masinal viga olla kui käivitab väga vaevaliselt? See tähendab, et starter käib hirmsa hooga ringi, aga käima ei taha mitte minna, peab ikka kõvasti ketrama ja eriti just sooja mootoriga. Kütusefiltri osa sai lahti võetud, puhastatud, peaks korras olema. Eelsüüteküünlad ka suht alles vahetatud. Pump annab peale kenasti, sellega ka ok. Ei saa nagu üldse aru, mis probleem võib olla, mingi elektrikala?

Re: X5 E53 käivitusprobleem

Postitatud: 07.05.2010 20:30 21
Postitas pyramiid
Probleem lahendatud, kaks pihustit olid pekkis, sai uute vastu vahetatud! Kusjuures United üllatus, üllatus vanu pihusteid tagasi ei andnud meile ja ütles, kui tahate omi vanu pihusteid tagasi saada, peame neile 2600 eeku peale maksma veel selle eest!! :shock:

Re: X5 E53 käivitusprobleem

Postitatud: 08.05.2010 12:08 10
Postitas TiitR
pyramiid kirjutas:Probleem lahendatud, kaks pihustit olid pekkis, sai uute vastu vahetatud! Kusjuures United üllatus, üllatus vanu pihusteid tagasi ei andnud meile ja ütles, kui tahate omi vanu pihusteid tagasi saada, peame neile 2600 eeku peale maksma veel selle eest!! :shock:
A mis siin imestada? Ilmselt said pihustid vahetusfondi näol ja sel juhul võetaksegi vanad omale ja selle võrra saad uutelt hinda alla.

Re: X5 E53 käivitusprobleem

Postitatud: 09.05.2010 14:02 50
Postitas dann875
Kas vanad lähevad, siis kellelegi teisele autole peale või kui keegi sama probleemiga sinna sõidab-tundub nii :shock:

Re: X5 E53 käivitusprobleem

Postitatud: 09.05.2010 14:53 18
Postitas TiitR
Paljud firmad pakuvad ka ju taastatud variante. Näiteks roolivõimupumbad, turbod, jne...

Re: X5 E53 käivitusprobleem

Postitatud: 09.05.2010 15:54 52
Postitas eero
Suportid, roolilatid, roolivõimendi pumbad, starterid, generaatorid - kõik saad nii esindusest kui mujalt tehases taastatutena. Mis aga ei tähenda, et saad mingi lihtsalt kiirelt ära fiksitud känaka vaid et vanast asjast on kasutatud ainult KORPUST. Kõik muu on tutikas. Paljudel juhtudel nii ka pihustitega ja neid detaile on veelgi, mis praegu meelde ei tule.

Kui sinu vana detaili korpus on nt katki, keermed maas või pole üldse alles midagi, siis pead maksma detaili hinnale juurde taastaja pandud korpuse hinna. Mitte ei saa väljaöeldud hinnast midagi maha kui oma vana vastu annad.

Täiesti uusi selliseid asju põhimõttelsielt ei müüdagi ja kui isegi saab, siis hinnavahe renoveerituga võrreldes on mõtetult suur. Samas tarbija jaoks vahet ei ole, sest mis tähtsust seal kas nt pidurisuporti malmkorpus on just uus valatud või on liivaga puhtaks pritsitud taaskasutatud kui sisu on uus?
Vahet ei näe ega ei tunne uue ja taastatu vahel.


EDIT: Üks erand on ZFi enda pakendis roolivõimendi pumbad ja roolikarbid. Need peaks olema siiski tutikad, kuivõrd nende korpusehinnad on sümboolsed ja ZF korjab neid tagasi vist ainult selle pärast et igasugu a'la Elstockidel ja muudel ei oleks mida renoveerida.
Siinkohal päris lõpuni kindel ei julge olla, aga see oleks loogiline arvestades korpuse naljahinda võrreldes muude taastajate omadega.

Re: X5 E53 käivitusprobleem

Postitatud: 30.05.2010 02:52 55
Postitas ViljarKraapsaar
Milleks ennast üldse vaevana näha United Motorsis, kui kõik need asjad saab teha teistes firmades pooleli odavam? Täpselt samad varuosad, "B" kategooria ei tähenda paha! Erinevad firmad - erinevad hinnad. Limförder näiteks on odavam aga teeb ju "A" kat. isegi varuosad. Tuttav paigaldas hispaania oma pihusti 900eek eest.(Kõige odavam 600eek) UMst sama jama 1750... Kas on ikka mõistlik? ;)