E53 õhumassimõõtja viga

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
hellboy111
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 20.05.2018 22:24 01
Peamine sõiduk: BMW 318i E36

E53 õhumassimõõtja viga

Postitus Postitas hellboy111 »

Tervist. Auto andis viga 3FF0. ( Õhumassi lugeja)
Vahetasin õhulugeja ära delphi vastu, mis tundus premium toode olevat. Aga viga tekib endiselt peale kustutamist. Kas vaja adapteerida või olen teinud saatusliku vea b grupi varuosaga? :roll:
Kuna värske omanik, siis auto ajaloost väga ei tea. Kas võib olla ka mingi chippimis meeste kuri käsi mängus? Auto töötab muidu suurepäraselt, aga musta tossu vb on palju. Kütusekulu väga ok. Mõtteid?
Pilt inpast uue delphi lugejaga
https://photos.app.goo.gl/ByRrfU2jskXYhugF8
Inpa pilt vana org lugejaga:
https://photos.app.goo.gl/R6ococQ1nXmYJGRCA
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 493
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: E53 õhumassimõõtja viga

Postitus Postitas LEDBeam »

EGR on töös? Viga tundub olema sellega seotud.
hellboy111
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 20.05.2018 22:24 01
Peamine sõiduk: BMW 318i E36

Re: E53 õhumassimõõtja viga

Postitus Postitas hellboy111 »

Kontrollin üle ega pole pime ette pandud. Aga see viga tekib sekundiga, kui auto käima panna. Kas siis saab EGR olla?
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1629
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: E53 õhumassimõõtja viga

Postitus Postitas Silver88 »

Tere,
3FF0 veakood tekib teinekord ka siis, kui auto on MAP sensori peal töötav(ja õhulugeja on veel ühendatud) ning kui ka EGRi enam kasutuses pole. Kui soft on MAP sensori jaoks tehtud, siis võib viga sisuliselt ignoreerida, sest MAFi ei kasutata enam õhukulu mõõtmiseks, vaid kalkulatsioon tehakse auto aju teiste tabelitega. Tõsi küll- viisakas oleks sellisel juhul mootori juhtaju softis see veakood ka kustutada. Ehk siis enne kui tormatakse MAFe jms asju vahetama, tasuks veenduda ja kahtluse korral auto soft originaaliks kirjutada või pöörduda mõne pädevama diagnostiku juurde :)
Kui oled pädev INPA /tool32 kasutaja, siis vaata mis on mootoritöötades EGR duty cycle- hetkel veakoodi registreerimise hetkel on mg/str nt ~510 mis annab aimu et EGRi klapp võiks olla 5% duty juures. Kui see nüüd pole nii siis on teine küsimus, kas EGR on füüsiliselt pimedaks pandud?
Vasta