E53 jõud kadunud, õli kadunud, summutist tuleb rohket suitsu

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
K.K.
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 30.11.2014 18:40 31
Peamine sõiduk: E53 3.0d
Asukoht: Tallinn

E53 jõud kadunud, õli kadunud, summutist tuleb rohket suitsu

Postitus Postitas K.K. »

Tere,
Autoks on E53 2001/11 ja diisel.

Mure järgmine: autost on kadunud (peaaegu, et päevapealt) igasugune jõud ja mootoriõli ning summutist tuleb ropult sinakashalli suitsu ning seisupöörded on 500 ringis ja auto vibreerib ning ilma gaasita edasi veeredes jõnksutab nagu hakkaks välja surema. Eelmine õlivahetus oli kuu aega tagasi (~1500km tagasi).
Eile öösel oli vaja linnast väljas töölt koju saada ning ostsin lähimast tanklast sama täissynteetilist õli, et vältida mootori kokkujooksmist vms. Maanteel 90-ga koju sõites sabas sõitnud sõbra sõnul eriti ei tossanud, kuid linnas kuni 50kmh ja foori tagant kiirendades oli suitsupilv lausa jube.
Praegu auto seisab hoovis ja ei julge sellega kuhugi liikuda. Kuu aega tagasi United Motorsis ostueelses kontrollis öeldi, et pihustid ja mootor on heas seisus ja diagnostika tuvastas vaid EGR veakoodi vms, kuid nad polnud kindel kas tegu oli uue või vana veakoodiga (täpset dialoogi enam ei mäleta). Enne seisupöörete madalale langemist on mootor töötanud väga yhtlaselt, seega siinkohal esialgu välistaks pihustite syy.
Paari sõbra hinnangul võib tegu olla katkise turbiiniga, mille tihendi purunedes ka mootoriõli kadus nii kiiresti. Teine variant oli kytuse/-kõrgsurvepump, kuigi see ei tohiks sellist õli kadu põhjustada(?). Kolmandaks pakuti 3.0D R6 tyypveaks olevat plokikaanetihendit, sest vahepeal tundus jahutusvedelik kuhugi kaduvat, kuigi mootori töötemperatuur pole kordagi yle 90'C tõusnud. Mainin veel ise ära (kes veel aru pole saanud), et ma ise olen autovõhik ning tegemist on minu esimese liikuriga.

Seega palun teie, kallite foorumikaaslaste, abi! :)
Äärmiselt meeldiv oleks, kui me leiaksin siit kellegi, kes (tasu eest, mõistagi) viitsiks Tallinnas, Mustamäel mul hoovis vea selgitamiseks diagnostikat teha või muu lahenduse leida, sest praegu ma tõesti ei julge selle autoga kilomeetritki veereda ning jube narr oleks maksta ligikaudu 100€ lihtsalt diagnostikasse edasi-tagasi pukseerimisele.

Lugupidamisega,
Kalvi
Viimati muutis K.K., 04.01.2015 03:07 20, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar
Tauri_V
Huviline
Postitusi: 606
Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
Peamine sõiduk: BMW 530d
Asukoht: Pärnu

Re: E53 jõud kadunud, õli kadunud, summutist tuleb rohket su

Postitus Postitas Tauri_V »

Selle autoga ennem vea kindlaks tegemist ja likvideerimist kohe kindlasti ei või sõita. Veaks võib olla turbo, kui summutist tuleb sinist ja õli kaob. See on parem variant, kui õli lekib turbost väljalaskesse. Juhul kui see õli lekiks sisselaske poolele ja peaks "lõhkuma" minema, siis läheb remont väga kulukaks.
BMW f11 530xd 2015
Kasutaja avatar
Tauri_J
Huviline
Postitusi: 3533
Liitunud: 30.10.2011 08:45 55
Asukoht: Tartu

Re: E53 jõud kadunud, õli kadunud, summutist tuleb rohket su

Postitus Postitas Tauri_J »

ma pakuks, et turbo lännu.

Kuna õli kadunud ja sinine taga. Ja ega õli pealt minek vist kõige parem ei ole.

Lase kellelgi vaadata mis sisselaskes toimub, või siis mõni turbo lõdvik lahti võtta ja vaata palju seal libedat kraami on.
kivimugi
Huviline
Postitusi: 781
Liitunud: 13.03.2006 16:13 14

Re: E53 jõud kadunud, õli kadunud, summutist tuleb rohket su

Postitus Postitas kivimugi »

Turbo , aga võib ka karterituulutus kinni olla . Ja no pole mina veel kuulnud plokikaane tihendi veast kellelgi m57 mootoril.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E53 jõud kadunud, õli kadunud, summutist tuleb rohket su

Postitus Postitas arnis »

Sisselasketoru lahti (paari minuti töö). Kui õline, siis nööri/treileriga remonditöökotta,
kus turbo ära vahetatakse. Kui leiad kasutatud, võta kasutatud, võid ka restaureerimisele
saata. BR-turbo on suvakas koht kus seda tehakse, ei oska seda kohta kahjuks kiita.
Turbo on peale restureerimist vaja reguleerida, muidu võib minek lahjaks jääda või
üldse veakoode taguda. Paljud "lihtsad kohad" ei mõista seda teha.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
K.K.
Huviline
Postitusi: 9
Liitunud: 30.11.2014 18:40 31
Peamine sõiduk: E53 3.0d
Asukoht: Tallinn

Re: E53 jõud kadunud, õli kadunud, summutist tuleb rohket su

Postitus Postitas K.K. »

arnis kirjutas:Sisselasketoru lahti (paari minuti töö). Kui õline, siis nööri/treileriga remonditöökotta,
kus turbo ära vahetatakse. Kui leiad kasutatud, võta kasutatud, võid ka restaureerimisele
saata. BR-turbo on suvakas koht kus seda tehakse, ei oska seda kohta kahjuks kiita.
Turbo on peale restureerimist vaja reguleerida, muidu võib minek lahjaks jääda või
üldse veakoode taguda. Paljud "lihtsad kohad" ei mõista seda teha.
Arnis, tänan vastuse eest, kuid kas nelikveolist automaati tohib üldse nööri otsas vedada? :?
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Re: E53 jõud kadunud, õli kadunud, summutist tuleb rohket su

Postitus Postitas Raivo »

No kõige õigem oleks treilaga transportida.
530d
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7832
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E53 jõud kadunud, õli kadunud, summutist tuleb rohket su

Postitus Postitas arnis »

Omaniku käsiraamatus on kindlasti kirjas, kas tohib ja kuidas tohib.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Vasta