K: elekri kalad nüüd E31 istme pool

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
th00
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 26.08.2005 00:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

K: elekri kalad nüüd E31 istme pool

Postitus Postitas th00 »

Küsimus siis see,et kas Tartus on inimest, kes tuleks kohale ja loeks bmw veakoodid (võin ise transportida kohale ja tagasi viia.

Masin 90a e31 850i

Oleks vaja uurida et mis põhjustab masina töös jama (ühel hetkel on nagu loom ja testdrive oli1km, ning midagi ei juhtunud, ja samas 2 tundi hiljem , masin ei suuda töötada tühikäigul ja ei liigu edasi)

Kirjutada siia või privasse, (ette tänades)



edit Henri_J: Reeglid Eesti BMW Klubi foorumi kasutamiseks

1.7. Foorumi ametlik keel on eesti keel. "Eesti keel" nende reeglite mõistes tähendab ametlikku kirjakeelt vastavalt ametlikele õigekeelsusnormidele. Internetijututubade slängi (ks = x, ü = y, ts = c, s = z, näiteks teeks yhe zuicu) kasutamine foorumis on mittesoovitav.
Viimati muutis th00, 29.11.2011 17:44 21, muudetud 2 korda kokku.
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV
th00
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 26.08.2005 00:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Re: K; tartus diagnostikut

Postitus Postitas th00 »

Kirjavead parandatud, aga probleem ikka õhus.
Täna panin püssi käima, ja kui sujuvalt vajutada gaasi siis 6000ni ilusti ja puhtalt, samas kui jätsin tühikäigul tiksuma, siis lainetas mitu korda ning suri välja , aga käivitades läks ilusti käima :roll:

Loodan et kuskilt saab abi , sest ei tea ei usu UM teenindusse, sest kui küsisin sealt et palju tund maksab, siis küsiti et mis masin ja peale sedakui sai öeldud mis masin, siis öeldi et ei tea ja neil nii vanade masinatega raske ja bla bla bla.................
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV
Kasutaja avatar
vahur_s
Huviline
Postitusi: 1289
Liitunud: 08.12.2008 10:16 10
Asukoht: Tartu - Jõgevamaa

Re: K; tartus diagnostikut

Postitus Postitas vahur_s »

UM Tartu esinduse tööde hinnakirja leiab kodulehelt.
Eks sa sattusid mitte kõige pädevama teenindaja otsa siis, pm neil suur vahet ei tohik olla mis masinat diagnoosida.

Kuna tegu E31, siis on vaja diagnostika tegemiseks ADS ja seda väga paljudel ei ole. Siit foorumist soovitan kontakteeruda sander k.
th00
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 26.08.2005 00:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Re: K; tartus diagnostikut

Postitus Postitas th00 »

Tänud hetkel, mingi info eest ja kontakteerun antud inimesega.
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: K; tartus diagnostikut

Postitus Postitas teet82 »

Minu masin on samuti aastast 1990 ja sellel toimib ka "check engine" tuluke, läheb isegi põlema kui mingi aktiivne viga sees. Kui gaasipedaal 5 või 6 korda põhja vajutada, siis vilgutab see tuluke ka veakoode kummagile mootoripoolele eraldi jne.
Tegelikult see mootor naljalt välja ei sure, mootoripooled on teineteisest täiest sõltumatud ja ühe poole rivist välja minek ei jäta mootorit seisma. Seetõttu ei usu, et vea põhjuse mootoriajudest välja loeb :?
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
th00
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 26.08.2005 00:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Re: K; tartus diagnostikut

Postitus Postitas th00 »

Chekck mul vahest põleb ja siis kustub, seda enamasti peale käivitust, aga imelik ikkagi :cry: , samas imelik ongi see, et kui ajad pöörded 6 tuhhini, siis käib üli puhtalt ja ei mingit puterdust.Ma siin proovin mingi pärv bensu voolikutele kellad vahele panna ja vaadata palju surve on.Naljakas on seegi et masin peale välja suremist käivitub täiesti ideaalselt :roll: nagu polex midagi viga olnud.

hea see, et kui nüüd plaanid korda lähevad, siis saan masinale garaazi Tartu linnas
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV
th00
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 26.08.2005 00:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Re: K; tartus diagnostikut, V12 M70 mootoriga masinate omanikele

Postitus Postitas th00 »

Nii , aega edasi läinud ja hr sander käis mul koode lugemas, ning selguseks see et küünla juhtmetel olevad andurid, panevad vigast ja seda sest küünla juhtmed on läbi. Aga juhtmeid ja asju maha võttes selgus ja seega V12 omanikele ka sellega kaasnev küsimus on, et V vahel üleval on koht kuhu lähevad siis küünla juhtmete andurid ja vända andurid, aga pistikud eri värvi küll, kuid mul olid need nii et ühte läks heledasse pessa vända andur ja teisele jälle vastupidi. (pistikute kuju on küll ühesugune ja värvid erinevad.

Sellest siis küsimus, et kas oleks tartu kandis kedagi kellelt saaks vaadata mootori neid juhtmete minemisi, või teab keegi öelda , et jah valge pesa taha läheb näiteks vända andur.

Kui aus olla pole seda raske kontrollida, vaid vaja vaadata kuhu mis juhe läheb, isegi pole vaja midagi lahti võtta

Jään pingsalt vastust ootama, ning samas panen lingi, et kas keegi omab tutvusi ja ehk saaks hea hinnaga kuskilt antud asju, mis on lingil osta odavamalt kui sealne hind?


ette tänades

http://www.ladu24.ee/et/ladu1/341/3,341,0,1/69978
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: K; tartus diagnostikut, V12 M70 mootoriga masinate omanikele

Postitus Postitas teet82 »

Kui need küünlajuhtmete andurid signaali ei saada, siis hakkab aju kohe vähendama kütusekoguseid, et mitte rikkuda katalüsaatoreid. See vist selgitabki võimsuse kadu ja väljasuremist. Olen ka ise seda veakoodi saanud oma masinalt, minul on olnud põhjuseks jagajakaante alla kogunenud niiskus peale pikemat seismist. Loomulikult võivad ka juhtmed üle lüüa..
Arvan, et pead silmas neid pistikuid: http://www.upload.ee/image/1844074/Untitled.png
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
th00
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 26.08.2005 00:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Re: K; tartus diagnostikut, V12 M70 mootoriga masinate omanikele

Postitus Postitas th00 »

pistikud õiged jah, aga nüüd ongi küsimus, et kas vända andurid on valge pistiku vastusega või tumedaga??
siis saaxin õiged omavahel ühendada ja katsetada
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: K; tartus diagnostikut, V12 M70 mootoriga masinate omanikele

Postitus Postitas teet82 »

Pildi juures on ju kirjas, et mis kuhu käib. Ma ei usu, et keegi on aju poolseid vastuseid vale koha peale ringi tõstnud, seega peaks pildi järgi õige saama. Ühel mootoripoolel on väntvõlli anduri pistik ülemine ja teisel alumine.. Kindluse mõttes võin homme auto pealt üle vaadata.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
th00
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 26.08.2005 00:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Re: K; tartus diagnostikut, V12 M70 mootoriga masinate omanikele

Postitus Postitas th00 »

kahjuks on neid võimalik, selle plekist kanduri küljes omavahel ära vahetada,sest vastused anduritele jäävad mootori külge ja kardan et see juhtus märkamatult, kui vahetasin klapikambri kaane tihendeid, sest oli vaja kogu juhtmestik eest ära saad, seepärast küsingi et kas keegi saaks vaadata et kumb kuhu läheb , (pistikud on õigetel pooltel, aga ülemine ja alumine omavahel vahetuses.)

et ise loodan et valge peaks olema vända andur ja must vastus ,siis vastavalt 6 või 12 silindri juhtme küljes olev andur, seda loomulikult loodan , aga mul oli sattunud vahetusse, et üks silindrite oma oli musta küljes ja teine oli valge küljes, ning seda anduri veakoodi näitas kahjuks mõlemale mootori poolele, aga njh küünlajuhtmed on kahjuks peetis, küünlad panin just uued peale(neidgi loodan et on korralikud, sest kuulen ulle jutte bosch küünalde kohta, et kehvad ja puha

seega taas vastust ootama
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: K; tartus diagnostikut, V12 M70 mootoriga masinate omanikele

Postitus Postitas teet82 »

Minu autol on siis nii:
Heledat värvi vastused on mõlemal mootoripoolel alumised. Kõrvalistuja poolel läheb heledasse pistikusse küünlajuhtme andur ja juhipoolel läheb heledasse pistikusse väntvõlliandur. Ehk siis sama asetus nagu sellel pildil, tõenäoliselt on ka sinu autol õigesti :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
th00
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 26.08.2005 00:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Re: K; tartus diagnostikut, V12 M70 mootoriga masinate omanikele

Postitus Postitas th00 »

siis on ikka õieti mul, aga imelik jah et sedasi lähevad, võiks ju olla, et üks värv on vända andur ja teine küünla andur.

miljon tänu
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV
Kasutaja avatar
sander k
Huviline
Postitusi: 1578
Liitunud: 02.07.2007 17:26 44
Asukoht: Tartu

Re: K; tartus diagnostikut, V12 M70 mootoriga masinate omanikele

Postitus Postitas sander k »

Pistikud olid sul õiged, kuna mõlemad ajupooled said vändapöörete signaali. Pimedas valgusmängu kapoti all polnud. :D
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC
th00
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 26.08.2005 00:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Re: K; tartus diagnostikut, V12 M70 mootoriga masinate omanikele

Postitus Postitas th00 »

ei olnud õnnex, aga seeaga jätkub uue nime all sama teema. et siis el istmega probleemid

Nimelt, kui lülitist liigutada tahad, siis liigub kas astmeliselt taha (seda siis kui ette vajutad ja taha liigub ka hädiselt. Võtsin lüliti lahti, puhastasin ja pingutasin klemme, ning ka vedrusi aga teema ikka sama peale tagasi panekut, aga kui mälus hoiad all nr 2 te siis iste liigub ilusti ettepoole, seega loogiline järeldus, et lülitis viga pole vaid mingis relees, seega küsimus, et kus **** see relee asub .

jälle vastust ootama ja kui juhtmed käes ja kõrvalistuja poolne jagaja kaan vahetatud siis tulevad ka uudised
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: K: elekri kalad nüüd E31 istme pool

Postitus Postitas teet82 »

th00 kirjutas:seega küsimus, et kus **** see relee asub .
Ei ole seal otseselt mingit releed. Ilma mäluta variandil lähevad juhtmed otse lülitilt elektrimootoritele ja mäluga variandil on vahel vastav aju/moodul, mis asub istme põhja küljes. Elekriskeemid on parajalt keerulised, võid otsida netist "E31 ETM" ja ise uurida neid skeeme..
Loomulikult suhtleb istmete/peeglite moodul ka arvutiga. Saab lugeda veakoode, aktiveerida elektrimootoreid jne. Kui õigesti mäletan, siis töötas asi ka INPA-ga, seega pole DIS tingimata vajalik ;)
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
th00
Huviline
Postitusi: 303
Liitunud: 26.08.2005 00:10 04
Peamine sõiduk: BMW 725tds

Re: K: elekri kalad nüüd E31 istme pool

Postitus Postitas th00 »

nüüd tekkis küsimus, et kas kellelgi oleks laenata mulle prooviks, el istme reg lülitit(bmw info alusel sobib sinna e36-e

võtaks laenuks ja kui on ikka lüliti sisemine defekt mul, siis ostan ära ka

P.S täna hakkan siis küünla juhtmetega mässama ja ehk õhtul saab masinale hääled ka sisse :)
OPEL MONZA 1980
BMW 525tds
HONDA CRV
Vasta