1. leht 1-st

E24 kerenumbrid ja kompuuter

Postitatud: 02.02.2005 21:32 39
Postitas ruut
tere,

Oskab keegi öelda, kus asuvad e24 kerenumbrid? Esmapilgul peale "pirka" ei jäänud midagi silma.

Samas oskab keegi ehk öelda, mida hakata peale kompuutriga, millel vilguvad lihtsalt neli tulukest ekraanil. Nõuaks nagu mingit koodi aga hetkel pole seda käepärast võtta. Kas aitab ainult UM

Ruut

Re: e24 kerenumbrid ja kompuuter

Postitatud: 02.02.2005 22:33 00
Postitas Arvo
Vaata seda plekki mis mootoriruumis kojamehe mootori ees on , sinna sisse pressitud. Eri aastakäikudel võib vist erinevates kohtades olla, see plekist etikett vähemalt võib 3 kohas olla.
Millise kompuutriga tegemist (OBC1 või 2?) ja mis tuled põlevad? OBC2-l sain kunagi autole täku andmisega 4 P tähte ekraanile, sellest sai lahti lihtsalt - veidikeseks ajaks aku juhe maha võtta.

Postitatud: 07.02.2005 12:33 33
Postitas ruut
number oli tõesti olemas. ei teagi kuidas see kahe silma vahel jäi.

mis vahe on obc1 ja 2? tegelikult sain asja juba tööle. tuli sisestada kellaaega ja sellepeale ka muud funktsioonid ärkasid ellu.

täna sõitsin siis oma e24 laevalt maha. seega üks taoline eestis jälle juures

Postitatud: 07.02.2005 13:25 11
Postitas Arvo
Ruut kirjutas: mis vahe on obc1 ja 2? tegelikult sain asja juba tööle. tuli sisestada kellaaega ja sellepeale ka muud funktsioonid ärkasid ellu.

täna sõitsin siis oma e24 laevalt maha. seega üks taoline eestis jälle juures
OBC 1 on veidi vähem levinud, võib leida 82-83 a. 6 seeria pealt.
Pilt

OBC2 võib leida siis 84-89 6 seeria pealt.
Pilt

Haigalerii ootab uuest iludusest pilte :cool:

Postitatud: 07.02.2005 13:30 46
Postitas ruut
seega siis obc1

kui kellelgi on sellise obc funktsioonide kohta infi siis oleks huvitatud. sain mingid asjad ise näppides teada aga mõned funktsioonid/toimingud jäid ebaselgeks.

Postitatud: 07.02.2005 16:08 59
Postitas Arvo
Ruut kirjutas:seega siis obc1

kui kellelgi on sellise obc funktsioonide kohta infi siis oleks huvitatud. sain mingid asjad ise näppides teada aga mõned funktsioonid/toimingud jäid ebaselgeks.
OBC 2-ga võrreldes on see pisut keerulisem jah, kodus peaks mul kusagil detailne õpetus olema, praegu mälu järgi lühikirjeldus:

1 TEMP Välistemperatuur
2 ANK Arvutab oletatava saabumisaja sihtpunkti
3 GESCHW Saab määrata kiiruse mille saavutamisel antakse juhile gongiga märku
4 VERBR Kütusekulu. maksimaalne ja keskmine
5 REICHW näitab kui palju saaks teoreetiliselt paagis oleva kütusekogusega veel sõita
6 AUSF Loeb kilomeetreid sihtpunktini
7 ZEIT salongisoojenduse taimer (lisavarustuses)
8 DIST distants sihtpunktini, sisestamine ja vaatamine
9 CODE immobilaiser
KORR / START vale väärtuse korrigeerimine, stopperi start
/ STOP peatab stopperi
/ LOCK Lukustab soovitud näidu

Postitatud: 20.04.2007 09:30 45
Postitas Toly
krt, mul on ka se obc1 aga punktid vilguvad ainult ja midagi ei juhtu kui nuppe vajutada.

Juhendage kuida see välja käib, et vaadata kas juhtmed on korralikult ühendatud ja puhastada oksüdeerumise jääkidest.

Postitatud: 20.04.2007 10:22 49
Postitas ruut
Toly kirjutas:krt, mul on ka se obc1 aga punktid vilguvad ainult ja midagi ei juhtu kui nuppe vajutada.

Juhendage kuida see välja käib, et vaadata kas juhtmed on korralikult ühendatud ja puhastada oksüdeerumise jääkidest.
Välja pole vaja võtta. Kui punktid vilguvad, siis tuleb kõigepealt kellaaeg sisestada. Selleks tuli iirc pressida kõigepealt START nuppu (või oli see UHR).

Postitatud: 22.04.2007 23:14 24
Postitas Toly
Välja pole vaja võtta. Kui punktid vilguvad, siis tuleb kõigepealt kellaaeg sisestada. Selleks tuli iirc pressida kõigepealt START nuppu (või oli see UHR).
Mis see tähendab?

Postitatud: 22.04.2007 23:29 12
Postitas priitv8
Toly kirjutas:Mis see tähendab?
http://www.gaarde.org/acronyms/?lookup=I