E24 kütte probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
tp
Huviline
Postitusi: 16
Liitunud: 16.10.2003 14:09 42
Asukoht: Tallinn

E24 kütte probleem

Postitus Postitas tp »

Autoks 85a. E24. Kütmisega on selline jama, et see reguleerimisnupp, mis salongis on, suurt midagi ei reguleeri. Kui on keeratud külma peale, tuleb külma, kui natukenegi soojemaks keerata, tuleb maksimaalne soe. Teine ja palju hullem probleem on see, et kiire ühtlase sõidu peal sooja enam ei tule. See ei ole praeguste ilmadega üldse vahva ja kahe tunni pärast hakkan ma Tartusse sõitma. Radikas lekib ja jahutusvedeliku tase on selle pärast päris mitu korda korralikult kõikkunud. Vedeliku taseme tuluke põleb, kalla paaki kui palju tahad. Ilmselt õhk kusagil sees. Kas on mingi kiire võimalus see õhk sealt välja saada? Praegu lähen kallan mingit löga sisse, et leke kinni mätsida, eks radikas tuleb nagunii varsti välja vahetada. Tore oleks kui ei peaks autos jopega sõitma. Mootor muidu M30 3,5. Natuke otsisin ka foorumist, aga selle mootori kohta midagi kasulikku ei leidnud.
siim528
Huviline
Postitusi: 184
Liitunud: 05.03.2004 01:07 35
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas siim528 »

kui sul on jahutusvedelik vahepeal ära kadunud siis arvatavasti tuleb uut juurde kallates ka õhutada... sellepärast ei tulegi sul salongi sooja et õhk vahel... minul on vähemalt juhtunud seda.
Kasutaja avatar
600
Huviline
Postitusi: 5
Liitunud: 08.02.2004 15:21 57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas 600 »

Seal on kaks temperatuuriandurit ,üks ahjus ja teine juhi jalgade juures .Kui üks nendest ära langeb siis täpselt nii juhtubki.See ,et vahepeal sooja ei tule võib olla ka selle juhtploki külmjoodete viga.
Edu!!! ;)
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Re: E24 kütte probleem

Postitus Postitas ruut »

tp kirjutas: Vedeliku taseme tuluke põleb, kalla paaki kui palju tahad. Ilmselt õhk kusagil sees. Kas on mingi kiire võimalus see õhk sealt välja saada?
See, et tuli põleb pole õhu viga. Paisupaagis olev andur on lihtsalt otsad andnud ja tuleb vahetada.
Praegu lähen kallan mingit löga sisse, et leke kinni mätsida, eks radikas tuleb nagunii varsti välja vahetada.
Kui vähegi kannatab, siis ära vala. Võib ka mõned vajalikud augud täis mätsida.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
agx
Huviline
Postitusi: 119
Liitunud: 18.02.2003 10:43 32

Postitus Postitas agx »

Kontrolli kas juhipool roolialuse konsooli all (küljes) olev andur on ühenduses voolikuga sisselaske kollektorisse ja pistik ka ikka ühenduses. Hõrendusega imetakse läbi anduri salongi õhku, mõõtes sellega salongi temp. Kui leiad anduri,näed seal küljes peenikest toru. Mootori töötades võta toru anduri küljest lahti ja proovi õrnalt näppu toru vastu ära tunnetada kas imeb õhukest sealt.
Siis võid ka teist andurit proovida. Kontrolli ja kommenteeri....
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Mul on kogemused mitme klapiga ja kõigil on 1 suur viga, klapi sulgedes peaks tihend sulgema, kuid on vanadusest rabenenud ja laseb läbi, jube on ka see, kui väljas on 25c sooja ja klapist immitseb kuuma läbi. Klapi remontkomplekt oli nii kallis, et autot on odavam vahetada. Ise sain asja korda tehes ise tihendi paksust kummitihendist.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Vasta