e32 mootoril probleem õhuga veesärgis

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
otsus
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25.07.2004 15:12 08
Asukoht: tallinn

e32 mootoril probleem õhuga veesärgis

Postitus Postitas otsus »

tervitus mootori asjatundjad :)
mul selline probleem et kuskilt saab masin veesärki lisaõhku. arvan seda seepärast et olen juba pikemat aega õhutanud ja ei suuda kuidagi õhkusid välja saada! oma aruga mõtlen seda et asi võib olla veepumbas! kas see on võimalik! kui veepump on hõre ja ei suuda korralikult vett ringi ajada ja käib lihtsalt tyhjalt....siis minuarust ta tekitab õhku! kas see variant on võimalik? või on veel mingeid variante kust võib veesärki õhk sisse sattuda? :?:
margsu
Huviline
Postitusi: 506
Liitunud: 26.09.2004 12:07 10
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas margsu »

sa nagu õhutad koguaeg, kuid kas sa valad ka jahutusvedelikku peale ja kui palju. Ehk on viga kaanes, et see on praoga. Kui soojal mootoril paisupaagi kork maha keerata, kas siis tuleb sealt valget vahtu??? Kui tuleb, siis pead vist kaaluma mootori remonti. Endal selline asi läbi tehtud. Oli siis minu kaanes neli pragu ja asi oli nii, et koguaeg valasin vedelikku peale ja sooja mootoriga oli näha sellist valget vahtu kui hakkasin vedelikku peale valama. Vaht võis muidugi tekkida ka sellest, et kasutasin puhast vett jahutuses. (masin võttis rohkem vett kui diislit). Muidugi kui kaanes on pragu, siis peaks ka masin kohapeal suht kiiresti keema minema. Ehk oli sellest abi.
Kasutaja avatar
erts124
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
Kontakt:

erts124

Postitus Postitas erts124 »

Mul on M20 mootor sama jamaga. Asi läks nii tõsiseks, et tõstsin paisupaagi kõrgemale, et süsteem ennast ära õhutaks, muidu jäi õhk termostaatklapi juurde pidama ja mootor kippus üle kuumenema.
Kui külma mootorit korraks käivitada ja seejärel minna keerata paisupaagilt kork maha, peaks kostma väljuva õhu susinat- jahutussüsteem on silindritest tulnud õhku täis.
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

kui ise asjale lahendust ei leia...helista 51 9000 31 vaaatme üle...
Kasutaja avatar
Koleloom
Huviline
Postitusi: 213
Liitunud: 23.01.2005 18:56 23
Peamine sõiduk: f07 GT 535dx 2014a.
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Koleloom »

Kas sa oled veendunud et sul paisupaagist trulev tagasivoolutoru ei ole ummistunud??? Ja korgi ei tohi eriti maha keerata just sõidust tulnud mootoril... Ja kas sul kork hoiiab survet ???
e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
otsus
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 25.07.2004 15:12 08
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas otsus »

olen kindel et toru pole umbes! kui mootor käib siis olen jälginud kas ring toimib ja siis on küll tagasi voolanud! seda ma küll ei tea kas kork peab survet :roll: kas siis sellel mootoril peab olema ka surve veesärgis? aga ikkagi ma ei saa aru kuhu kaob osa veest ja kust tuleb õhk mootorisse?
Kasutaja avatar
Koleloom
Huviline
Postitusi: 213
Liitunud: 23.01.2005 18:56 23
Peamine sõiduk: f07 GT 535dx 2014a.
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Koleloom »

igal mootoril on ikke veesärgis väike surve see on loomulik!!
e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
Kasutaja avatar
erts124
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 03.03.2004 23:14 09
Asukoht: saksamaa suuremosa ajast
Kontakt:

erts124

Postitus Postitas erts124 »

see loomulik surve tulev vedeliku ning süsteemis oleva paisumisest kuumenemisel
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

termostaatklapi juures on olemas õhutuskork (kruvi) nii M20 kui M30 mootoril

süsteemi täites ei lähegi täis, kui seal õhk sees - õhk termostaati ei soojenda ja kui ei soojenda, siis ka ei avane.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta