1. leht 1-st

730 d sureb lambist välja.

Postitatud: 10.07.2008 22:29 44
Postitas Goodyear
Käisin ühte isendit vaatamas, mis pealkirjas mainitud 730 d 135kw. Proovisõidul ilmnes selline kala et aeglaselt sõites ja samal ajal keerates suri masin lihtsalt välja.. mis selle taga võib olla? Teine kala oli soe käivitus, et veits tahtis käiata ennem kui läks, kas põhjus võis olla igivanas akus, mis oli ka 90 AH, sest nagu aru sain pidi originaalis seal olema 110 Ah aku. Akut vaadates oli see tõepoolest vana ja väeti ja palju väiksem suuruselt kui talle ettenähtud auk kus ta käima peaks. Muidugi panin ummi ka aja kirja, aga ehk oskab keegi miskit kosta ? Kas nõõd pump siis on suremas et pikalt käivitus või aku teema. Ja kas see välja suremine on samuti pumba teema või on ajus mingi tripper?
Ette ja taha tänades :cool:

Postitatud: 11.07.2008 08:44 21
Postitas Indrek_M
Akust see küll ei olene. Kui aku vähegi tõmmata jõuab, siis peaks normaalselt käivituma.

Postitatud: 11.07.2008 10:28 06
Postitas kimmo
Pihustid ja pumbad lase diagnostis üle kontrollida.

Postitatud: 11.07.2008 15:53 32
Postitas Veljo_V
Indrek_M kirjutas:Akust see küll ei olene. Kui aku vähegi tõmmata jõuab, siis peaks normaalselt käivituma.
Tegelikult see päris nii ei ole-diisel tahab ikka saada kindlaid pöördeid!

To Goodyear:

Kindlasti mine käi ära diagnostikas viga arvatavasti ikkagi pumbas või pihustites!

Postitatud: 11.07.2008 21:12 34
Postitas --kala--
ses suhtes ärge ajage sassi Rail systeemi vana KSPga
minul oli ka pikk käivitus siis kui yks puhusti hakkas ära surema. seda võiksid UMis mainida, nemad selle mul diagnoosisid ja rem ei ole just kõige odavam
pihusti otsa vahetus koos testiga on ca: 2500.-
uus pihusti oli vist ca: 5500.-
vigane võib olla ka Raili peasurve andus mis on 2500.-(oli minul vigane)
aku peab jah suur olema, auto ei läe ka siis käima kui akus on 11.6V
auto lihtsalt ei lase starerit piinata, ainult klõbistab releed.
Edu

Postitatud: 11.07.2008 23:11 27
Postitas Veljo_V
Ergo aga Railil on ka ju pump mis seda täidab!
Suurmatel masinatel(mitte autodel) on isegi mitu pumpa!!

Postitatud: 11.07.2008 23:28 51
Postitas --kala--
seda küll jah aga tõenäosus et pump peetis on on väga väike ja siis ei tahaks auto yldse käima minna ja kui yhisanumas korralikku survet ei ole ei töötaks auto mootor normalselt.
mul oli ka II pihusti tagasivool suur e. peetis ja soojastpeast ei läinud lõpuks yldse käima
kyma mootoriga probleeme ei olnud
kui aga peasurve andur saba andis siis ei töötanud kõrgematel pööretel kui rohkem kytet tahtis

Postitatud: 12.07.2008 10:13 07
Postitas vanapoiss
--kala-- kirjutas:seda küll jah aga tõenäosus et pump peetis on on väga väike ja siis ei tahaks auto yldse käima minna
ega see, kui soojalt käima ei taha minna, tähenda, et pump otsas on, vaid, et lähimas tulevikus on otsas

Postitatud: 12.07.2008 11:27 13
Postitas Veljo_V
vanapoiss kirjutas:
--kala-- kirjutas:seda küll jah aga tõenäosus et pump peetis on on väga väike ja siis ei tahaks auto yldse käima minna
ega see, kui soojalt käima ei taha minna, tähenda, et pump otsas on, vaid, et lähimas tulevikus on otsas
Soojalt käivitumise viga oli ikkagi vanal heal KSA-süsteemil mitte enam Rail süsteemil!

Postitatud: 12.07.2008 13:45 07
Postitas Goodyear
Okei, sain neljapäevaks aja ummi, eks ma mainin seal siis ära. Loodame et ei ole pumba teema, tutikas pump koos vahetusega on 13 kilo. kui mõne pihusti teema on siis elab üle. Aga nad ise seda küttesüsteemi 24p testis siis ei kontrolli või? kui sellele tähelepanu juhin, et nad seda tsekata võiksid siis tuleb mingi räme klots otsa veel plekkida äkki. No iseenesest ei oleks see ju paha.. Hetkel vuran 93a 525 tds-iga veel, ja sellel on ka käivitus pikk soojast peast. Sedapuhku on tegemis pumba pea kotermanniga. Aga see mida vaatamas käisin tiksus muidu väga pehmelt ja pöörded ei kõikunud. Kummaline siis see välja suremine ainult, no praegune omanik muidugi ei osanud midagi öelda, aga whuu nõus. Aaa, ja huvitan nähe oli see, et proovisõidul tavalises resiimis sõites vahetas käike pehmelt, aga spetiga pannes käis nagu jõulisem nõksakas läbim, endal erilist varasemat automaat kogemust ei ole nii et ei oska eriti midagi mõelda sellest..

Postitatud: 12.07.2008 14:16 03
Postitas Goodyear
Ei pidand vasta ja helistasin ühele spetsialistile kes dislasid remondib. Aku teema ta välistas, küllaga variant et starteri puksid. Aga panustas pigem mõnele pihustile, mille remont ehk uus ots ja kontrollimine läheb kuskil 1300 eeku, oleneb milline ots on, neid pidi erinevaid olema 3,0 d . Et pumbad pidid olema normaalsed ja odavad remontida kui 2,5 tds-il :) Aga pihustid on suhtelised kapriissed. Ühesõnaga selle pikema käivituse pärast ma väga ei põegi. Nüüd teema siis veel käigukast ja sillad. Esimestel ratastel on pisike lõtk kuskil sarniiris sees. tuppa polnud midagu kuulda aga kui jalaga tutaka pihta tõmbad siis veits liigub, aja tsut tsut oli äärest ka söönd rehvi, aga ei midagi hullu. Muidugi see võib üsna kiiresti probleemiks kasvada. Huvitav kui laiali see esisild käib, kuidas see ehitus on, et kui on vaja üks õõtsa sarniir ära timmida et sis tuleb äki pool silda uut osta kuna teisti lihtsalt ei saa. Tean et tagusillaga on küll nutune teema, aga kas esisillas sama teema?

Postitatud: 21.07.2008 23:29 28
Postitas Hiis
Sorry et temase tulen ,kas keegi oskab õelda ka midagi selle kohta ,mis võiks viga olla .Autoks siis E-38 725tds ajab musta tagant välja ja minek ei ole ka ennam see mis kunagi oli. :?

Postitatud: 21.07.2008 23:32 41
Postitas --kala--
turbo
pihustid
klapisääre tihendid
plokikaan

Postitatud: 22.07.2008 08:31 24
Postitas Indrek_M
--kala-- kirjutas:turbo
pihustid
klapisääre tihendid
plokikaan
Õhufilter.

Postitatud: 22.07.2008 21:14 31
Postitas TiitR
Hiis kirjutas:Sorry et temase tulen ,kas keegi oskab õelda ka midagi selle kohta ,mis võiks viga olla .Autoks siis E-38 725tds ajab musta tagant välja ja minek ei ole ka ennam see mis kunagi oli. :?
Õhulugeja?

Postitatud: 22.07.2008 21:15 50
Postitas TiitR
--kala-- kirjutas:turbo
pihustid
klapisääre tihendid
plokikaan
Sinu mainitud asjad ajavad tagant välja pigem sinist kui musta suitsu...must ikka õhunäljas suits, sinine on põlemata õli. :roll:

Postitatud: 22.07.2008 22:16 03
Postitas Hiis
See on must jah nagu ei põleks ära .Kui see jama hakkas sai vahetatud õhulugeja aga kasu ei olnud midagi sama asi jätkus .Karla diislikeskuses muidugi öeldi et oleks pidanud kogu süstemi tahmast ja nõgist puhastama .UM ütles jäle et pump on peetis aga käima läheb laitmatult nii talvel kui suvel.Pean vist ikka uue õhulugeja ostma ja selle puhastuse ette võtma eks siis näeb mis saab.Imelik on see et Bochi diagnost näitab alati esimese asjana et õhulugeja on nahkas kuigi ei prugi olla ja see ei ole just odav jubin osta kuuaja tagant. Tomu tuleb aga päris tõsiselt tagant .Õlid on alles nii et ei tohiks olla turbo aga ega ta eriti vilgas ei ole . :oops: Õhu filter ja kütuse omad said ka siis vahetatud jne. :roll:

Postitatud: 22.07.2008 22:17 03
Postitas --kala--
ma panin lihtsalt nimekirja mis võivad olla
sellise asjapeale ei saa kohe diagnoosi panna lihtsalt

Postitatud: 23.07.2008 06:56 23
Postitas Indrek_M
Käi näiteks Patriku juures ära, ehk oskab aidata. Must tagant tähendab, et õhu ja kütuse suhe on paigast ära ... variante ongi umbes neli - õhulugeja, õhufilter, turborõhk, pihustid.