1. leht 1-st

E38 728 võtab õli

Postitatud: 09.08.2007 23:00 28
Postitas Arti
Hakkan siis otsast peale. Peale õlivahetust sõitsin u. 4000-5000 km. kui avastasin et mootor klõbiseb kuidagi imelikult ja õlivarras muidugi täiesti kuiv. Valasin peale u. 2-3 liitrit enne kui varras näitama hakkas. Kuna tagant suitsu ei tulnud ei osanudki midagi peale hakata. Esimese asjana sai vahetatud karterituulutusklapp ja puhastatud õlivarda toru. Loomulikult oli klapp läbi ja õlivarras sellist paksu jama täis et võttis täitsa sõnatuks. Need asjad tehtud mõtlesin, et selle probleemiga peaks nüüd kõik olema, aga kus sa sellega järgmisel päeval maanteel sõites oli tunne et istumise all on 7-8 aasta tagune Ferrari F-1, sest terve maantee oli sinist suitsu täis. Esimene tunne oli et nüüd on siis selle mootoriga kõik, aga suits kadus ära ja mitu päeva oli rahulik. See jama kestis mitu nädalat et mingil suvalisel hetkel viskas suitsupahvaka välja. Kuna õlivahetuse aeg jõudis kätte mõtlesin et paneks siis poolsündi asemel täissündi sisse. Peale õlivahetust oli jälle kõik korras ja sõitsin 2000km. täiesti probleemideta kui kolm-neli päeva tagasi ummikus istudes hakkas jälle hirmsasti tossama ja u. liiter õli kadunud. Ja nüüd tossab vahelduva eduga iga päev. Lihtsalt ei oska enam midagi peale hakata.

Postitatud: 09.08.2007 23:16 32
Postitas IPSU
kas kolvi rõngad ei või olla kinni või kulunud??

Postitatud: 09.08.2007 23:18 17
Postitas Arti
Siis peaks ju kogu aeg tossama. Praegu ongi rohkem nii et tühikäigul tossab rohkem kui sõites.

Postitatud: 09.08.2007 23:40 09
Postitas Provokaator
Pakuks, et mootor on saanud õlita sõiduga selliselt liiga kus temperatuurist sõltuvalt (paisumised) pääseb õli põlemis ahelasse ja siit toss. Sama asi oli kunagi ühe mootoriga mis külmalt käis tossuta, aga kusagilt temperatuuri ülemisest ostast tuli toss taha. Sama lugu, linnast ummikutes seismisega.
Lohututa end sellega, et 6 silindrit pole V8 ega V12.

Postitatud: 09.08.2007 23:54 36
Postitas Arti
Kui nüüd järgi mõelda siis tossas enne ka just nende palavate ilmadega. Võibolla on see omavahel seotud.

Postitatud: 10.08.2007 00:01 54
Postitas Arti
Peaks muidugi kompressioonid ära mõõtma, siis on näha kas mootoril üldse eluvaimu sees on. Kapriisne mootor see m52.

Postitatud: 10.08.2007 07:47 03
Postitas mel777
Arti kirjutas:Peaks muidugi kompressioonid ära mõõtma, siis on näha kas mootoril üldse eluvaimu sees on. Kapriisne mootor see m52.
muuseas, R6 mootor on kõige töökindlam mootor BMW-l ... võrreldes V-mootoritega

Postitatud: 14.08.2007 13:22 29
Postitas Arti
Sai täna surved ära mõõdetud. nagu karta oligi, kuuendas silindris surve ainult 8 ja teistes 11-12.

Postitatud: 14.08.2007 17:50 02
Postitas Tarvo
sul ka ei vea nende mootoritega kohe üldse..

Postitatud: 14.08.2007 22:55 10
Postitas IPSU
mul 750 v12
1 ja 2 silinder 0 surve
esinduse jutu järgi nädalavahetusel mõõdan ise

Postitatud: 15.08.2007 18:45 01
Postitas bmw 740
Mulle ütles yks inimene nii et kui e38 õli hakkab võtma siis on parem ta kohe myyki panna

e38 740 V8

Postitatud: 15.08.2007 18:47 02
Postitas Mikk_O
bmw 740 kirjutas:Mulle ütles yks inimene nii et kui e38 õli hakkab võtma siis on parem ta kohe myyki panna

e38 740 V8
et siis saad s*tast lahti ja las teine inimene vaevab oma pead jah?

Postitatud: 15.08.2007 18:49 37
Postitas bmw 740
Ei mitte seda.....ta on ikka selline inimene kes jagab asja ning ütles et eestis ei taha keegi seda tööd ette võtta

Postitatud: 15.08.2007 20:10 34
Postitas PeeterA
bmw 740 kirjutas:Ei mitte seda.....ta on ikka selline inimene kes jagab asja ning ütles et eestis ei taha keegi seda tööd ette võtta
See ütlus kehtis kõikide E38-te mootorite kohta siis? 2.5TDS-i kohta kah või?

Kui ta "asja jagab", miks ta siis ise ei taha selliseid töid ette võtta? Ükskõik millise mootori mahavõtmine ja demontaaz/montaaz on töömahukas ja aeganõudvad protseduurid, mis muudab sellise ettevõtmise kliendile kalliks. Kui klient on
nõus maksma, siis vaevalt töökoda teda pikalt saadaks. Ette ei taha selliseid töid võtta töökojad, kus mootoriremondist midagi ei jagata, s.t. lambad koos.
Kuigi isegi sellised töökojad võtavad töö vastu ja keeravad mootori veel rohkem p***e, et lõpuks tehakse mootor ikkagi ühes teises firmas korda.
Lihtsalt räägin ühe inimese kogemustest.

Postitatud: 16.08.2007 15:26 28
Postitas bmw 740
Nii ma sain aru jah et see käis e38-te kohta ja see pidi ikka päris kallis olema jah...aga seda ma ei oska öelda miks eestis eitaheta eriti sellist tööd ette võtta..et Soomes pidi maksma see töö 1000 euri :D ja siis weel leedus pidid ka tegema,aga vbla käis see just minu auto kohta 740 V8 ega täpselt aru ei saanudki