Ei käivitu
Ei käivitu
Jäin siis täna oma autoga tee äärde. Sõitsin mööda Peterburi teed 120kmH kui üks hetk kadus nagu jõud ära. Jäin seisma ja mootor hakkas puterdama nagu oleks osa silindreid tagant ära. Gaasi vajutades pöörded üle 300 ei tõusnud. Puterdamine läks üha suuremaks ja pööded aina langesid kuni auto välja suri. Enam käima ei läinudki kuigi vahepeal lubas. Sai maha katkutud mootori küljest bensiinivoolikud ja süütega mängitud (et kontrollida kas bensupump lööb) aga benssu ei tilkagi.
Kahtlustan, et bensupump on õhtal aga ehk keegi oskab veel miskit tarka öelda. Auto seni ootab UM-is järjekorda.
Ahjaa autoks 750 ´99.a.
Kahtlustan, et bensupump on õhtal aga ehk keegi oskab veel miskit tarka öelda. Auto seni ootab UM-is järjekorda.
Ahjaa autoks 750 ´99.a.
Truumul oli peaaegu õigus. Sai täna UM platsil nokitsetud ja selgus, et pump ei saanud bensiini peale. Sellel paagil on vahel nn. kardaanipesa mis jagab paagi 2-ks ja need 2 osa on ühendatud voolikutega. Mingil põhjusel aga ei voolanud bensiin pumba poolsesse kotta kuigi paagis ca 15 liitrit veel oli. See mure seega lahendatud bensiini lisamisega.
Selles sadul-tüüpi paagis on nn. sifoonpump vasakult paremale pumpamiseks. Esimene nõue sifooni töötamiseks on see, et rõhuregulaatorist alates bensiini tagasivool töötaks.damon kirjutas:Mingil põhjusel aga ei voolanud bensiin pumba poolsesse kotta kuigi paagis ca 15 liitrit veel oli. See mure seega lahendatud bensiini lisamisega.
PS ise olen oma auto peal jälginud, et alati saab kõigepealt tühjaks paagi vasak pool, alles siis parem.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kus see sifoonpump asub?priitv8 kirjutas:Selles sadul-tüüpi paagis on nn. sifoonpump vasakult paremale pumpamiseks. Esimene nõue sifooni töötamiseks on see, et rõhuregulaatorist alates bensiini tagasivool töötaks.
PS ise olen oma auto peal jälginud, et alati saab kõigepealt tühjaks paagi vasak pool, alles siis parem.