1. leht 1-st

E38 730d sureb välja

Postitatud: 12.05.2021 10:58 45
Postitas Marek_R
2000a 142kw

Täiesti suvalisel hetkel sureb auto välja - koha peal tühikäigul käies või sõites, pole vahet. Kui sõidab, siis täiesti normaalselt - läheb pöördesse, astub edasi nagu muidu. Moment on reaalselt täiesti juhuslik, reproda tahtmise peale ei suuda. On koha peal käies 10 min hiljem välja surnud, samas olen saanud ca 120km sõita ilma probleemideta. Külmkäivitus on tavapärasest pikem, ca 4-5 sekundit julgeks öelda. Kui välja sureb, siis käiab ennast ca poole minutiga käima tagasi - tõmbab kuskilt õhu vahele.

Küsimus - kui süüde sisse keerata ja etteandepump hakkab kütust pumpama, kas pärast filtrit läbipaistvas torus peaks alles siis hakkama kütus jooksma, st õhumulle on näha, või peaks stabiilselt mingit survet sees hoidma? Samuti, kui etteandepump tagant ära kaob (süüde välja), siis jookseb see sama toru tühjaks - kas nii peabki?
Tühikäigul käies mulle ei tuvasta, samas väljasuremise hetke koha pealt ei oska seisukohta võtta, tõenäoliselt tekib.

INPA näitab nii pihustite volüümi kui ka correction value'd üpriski samma auku. Leak off test tundus samuti ok, 3 min idle ja 25ml +/- mõni ml kõikumist silindrite vahel.

Mida teinud:
Nii paagisisene (vana oli surnud) kui ka etteande pump on uued.
Kütusefilter samuti vahetatud (etteanderõhk 3,6-3,8 bar).
Pihustite tagasivoolud vahetatud.
Latirõhuandurit proovisin teist.
Paagipumba "korpuse" o-rõngad vahetatud.

Vigadest on üleval vaid "Low rail pressure on start".


Kellelgi ideid, mis järgmiseks? KSP tagune regulaator ringi vahetada?

Tänud juba ette kaasamõtlejatele! :)

Re: E38 730d sureb välja

Postitatud: 12.05.2021 15:05 28
Postitas kris282
Filtri juures tagasivoolus see klapikene alles? Pool must/pool valge. See peaks ka aitama õiget rõhku hoida.

Kris

Re: E38 730d sureb välja

Postitatud: 12.05.2021 16:30 07
Postitas Marek_R
See alles ja võiks toimetada ka. Surusin klapi juurest vooliku tangidega kinni ning süüde sisse-välja pannes sama lugu ikka - läbipaistvas torus mullid kuniks rõhk üles saab ning süüdet välja keerates jookseb tühjaks. Julged kinnitada, et see ei tohi tühjaks joosta?

Hellitan lootusi selle KSP regulaatoriga (https://www.bimmerforums.co.uk/threads/ ... ok.532313/). Eks õhtul selgub.

Re: E38 730d sureb välja

Postitatud: 12.05.2021 17:28 41
Postitas kurikristjan
Kas latirõhu anduri pistiku tüüpviga ei või sellist janti tekitada?

Minu 730d näiteks kapoti all torustikus mulle ei liigu, seega eeldaks, et neid ei pea seal ka olema.

E39 suri mul sedasi suvalistel hetkedel süüteluku tõttu, aga siis oli efekt ka sama, nagu keegi oleks süüte välja keeranud, s. t. kustusid ka tuled.

Re: E38 730d sureb välja

Postitatud: 12.05.2021 18:00 54
Postitas Marek_R
kurikristjan kirjutas: 12.05.2021 17:28 41 Kas latirõhu anduri pistiku tüüpviga ei või sellist janti tekitada?

Minu 730d näiteks kapoti all torustikus mulle ei liigu, seega eeldaks, et neid ei pea seal ka olema.

E39 suri mul sedasi suvalistel hetkedel süüteluku tõttu, aga siis oli efekt ka sama, nagu keegi oleks süüte välja keeranud, s. t. kustusid ka tuled.
Esimene mõte oli ka latirõhuandur, kuna viga selle seosega üleval. Õhk kütusesüsteemis pani teisiti mõtlema, visuaalselt ei tuvastanud ka, et pistikuga midagi mäda oleks.

Süüde jääb sisse, tuled põlema.

Re: E38 730d sureb välja

Postitatud: 12.05.2021 18:36 20
Postitas toivoku
puhasta/vaheta kõrgsurvepumbaküljes olev rõhuklapp.

Re: E38 730d sureb välja

Postitatud: 12.05.2021 21:14 04
Postitas Marek_R
toivoku kirjutas: 12.05.2021 18:36 20 puhasta/vaheta kõrgsurvepumbaküljes olev rõhuklapp.
Ei muutunud midagi. Samas kui nüüd pärast KSP rõhuklapi vahetamist surun tagasivoolu kinni pärast Krisi viidatud klappi, siis presupply pressure tõuseb 4,1 peale.

E: Tankisin paagi täis ka, et välistada, et paagis mingi viga. Kohapeal käies mingil hetkel filtri ja KSP vahelises läbipaistvas torus mullid sees. Samas kui tagasivoolu klapi juurest vooliku kinni pigistan, kaovad mullid pmst hetkega.

Re: E38 730d sureb välja

Postitatud: 19.05.2021 10:41 39
Postitas Marek_R
Kõige totram viga, mida üldse ette kujutada - tagasivoolu klapi juures klamber tõenäoliselt väsinud (tehase see kokkupressitav klamber). Uute klambritega etteande surve 4,2 bari, toru tühjaks ei voola, õhku vahele ei tõmba, käivitub normaalselt ja välja ei sure.

PS! Tagasivoolu klapi peal on kirjas TANK ja CANISTER - minu loogika ütleb, et TANK on paagi poolne ja CANISTER filtri poolne. Kuidas teil ta autodel peal?