Mure 3.0i e38

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
rei2t
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 11.07.2014 22:52 58
Peamine sõiduk: bmw e39 2.8iAT
Asukoht: Tapa
Kontakt:

Mure 3.0i e38

Postitus Postitas rei2t »

Tere. Tegu e38 3.0 v8 160kw atm
Nimelt suri auto sõidu pealt välja ja enam normaalsel teel ei käivitu. Käiates lubab aga käima ei jää.
Kui õhulugeja pistik tagant ära võtta jääb tühikäigul käima. Gaasi andes poob kinni või sureb ära.
Kütust on. Aku Samuti täis
Diagnost esialgu näitas output stage group 2 viga. Aga selle lasi ära kustuda ja uuesti viga ei ilmnenud.
Mul on BMW ja vinge Tsikk :) #lähmesajagakahesajaga
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: Mure 3.0i e38

Postitus Postitas Volum »

Mis seisus tuulutus on?
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
rei2t
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 11.07.2014 22:52 58
Peamine sõiduk: bmw e39 2.8iAT
Asukoht: Tapa
Kontakt:

Re: Mure 3.0i e38

Postitus Postitas rei2t »

Karteri tuulutust ei ole jõudnud kontrollida.
Vaatan selle ka üle
Mul on BMW ja vinge Tsikk :) #lähmesajagakahesajaga
Kasutaja avatar
rei2t
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 11.07.2014 22:52 58
Peamine sõiduk: bmw e39 2.8iAT
Asukoht: Tapa
Kontakt:

Re: Mure 3.0i e38

Postitus Postitas rei2t »

Tuulutus ülekäidu. Tundub ok. Tuulutus klapi membraan ka terve ja ilmselt toimetab nagu peab. Selle vea välistaks.
Mul on BMW ja vinge Tsikk :) #lähmesajagakahesajaga
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: Mure 3.0i e38

Postitus Postitas Volum »

Suitsutest teha. Veakoode oled lugenud millega?
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
kris282
Huviline
Postitusi: 490
Liitunud: 10.11.2011 10:52 41
Peamine sõiduk: 730d e38
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: Mure 3.0i e38

Postitus Postitas kris282 »

Kütuse rõhk OK ?

Kris
Kasutaja avatar
rei2t
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 11.07.2014 22:52 58
Peamine sõiduk: bmw e39 2.8iAT
Asukoht: Tapa
Kontakt:

Re: Mure 3.0i e38

Postitus Postitas rei2t »

Sai külge keeratud uus nuka ja vända andur. Ei muutunud mitte midagi.
Mul on BMW ja vinge Tsikk :) #lähmesajagakahesajaga
LEDBeam
Huviline
Postitusi: 1250
Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
Peamine sõiduk: F10 530 XDrive
Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine

Re: Mure 3.0i e38

Postitus Postitas LEDBeam »

Proovi siis järgmiseks uut kütusepumpa. See võib suure tõenäosusega haakuda sõidul väljasuremisega.
Kütusepumbaga koos proovi uut kütusefiltrit. Kui kütusefiltrist tuleb välja vesi, tee paak puhtaks ja pane uus kütus.
Järgmiseks proovi uusi lambdasid.
Järgmiseks kontrolli sisselaske lekked üle.
Järgmiseks vaheta õhuvoomõõtja.
Järgmiseks uued küünlad ja süütepoolid.

Mingil hetkel ikka tööle hakkab, kui mehaanika korras.
Kasutaja avatar
toivoku
Huviline
Postitusi: 12043
Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
Peamine sõiduk: 524td
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mure 3.0i e38

Postitus Postitas toivoku »

LEDBeam kirjutas: 18.01.2021 09:55 56 Proovi siis järgmiseks uut kütusepumpa. See võib suure tõenäosusega haakuda sõidul väljasuremisega.
Kütusepumbaga koos proovi uut kütusefiltrit. Kui kütusefiltrist tuleb välja vesi, tee paak puhtaks ja pane uus kütus.
Järgmiseks proovi uusi lambdasid.
Järgmiseks kontrolli sisselaske lekked üle.
Järgmiseks vaheta õhuvoomõõtja.
Järgmiseks uued küünlad ja süütepoolid.

Mingil hetkel ikka tööle hakkab, kui mehaanika korras.
ilmselt tuleb sealt 3-400 kulutatud raha ja tulemus on endiselt mitte töötav auto.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Mure 3.0i e38

Postitus Postitas ttsys »

Pean toivoku avaldusega nõustuma. Pime juppide vahetus võib olukorra veel hullemaks teha.
Tahad ise asja sees olla siis lase mootoril maha jahtuda, andurid kõik külge ja proovi siis käivitada. Kui saad käima siis võrdle olukorda ka ilma õhumõõtjata, aga enne jälgi, mis toimub kui mootor soojenenud ja lambdad järgi peavad olema. Seda pead olema võimeline aduma, millal need järgi võetakse(!)
Ilma õhumõõtjata antakse avariiolekuga kütuseseguvalemile tühmad numbrid, aga seda mälu järgi mingi 18 kraadile vastavad ehk mootor saab avariireziimi keskmiste andmetega talutavalt toimida ainult ca 5-20C kraadi vahemikus. Väljas on tunduvalt külmem ja normaalselt see ei saa tööle jääda, kuid jälgi mootori soojenemisel jällegi kuni lambdad järgi võetakse. Kui asi külma mootoriga enam-vähem töötab siis on kahtlus pigem lambdades, ilmselt soojendusahel(?), aga seda viga peab siis näitama ka BMW dignostikasüsteem. Kui olulist muutust külmal-soojal pole siis pigem saab mootor kuskilt lisaõhku või kütuse surve on madal.
Kasutaja avatar
rei2t
Huviline
Postitusi: 158
Liitunud: 11.07.2014 22:52 58
Peamine sõiduk: bmw e39 2.8iAT
Asukoht: Tapa
Kontakt:

Re: Mure 3.0i e38

Postitus Postitas rei2t »

Mootor soe/külm mingit muutust ei toimu. Lisa õhku ei paista ka , et kuskilt tõmbaks. Proovin küttesüsteemi ülekäia.
Mul on BMW ja vinge Tsikk :) #lähmesajagakahesajaga
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: Mure 3.0i e38

Postitus Postitas Volum »

Suitsutest :!:
Buumer Auto / 53302262
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: Mure 3.0i e38

Postitus Postitas ttsys »

See on jah asjalik test;
Vasta