õli jahutusvedelikus
õli jahutusvedelikus
sihuke jama et lõi siin järsku hoiatuse et õli vähe... peatasin auto ja siis kontrollisin.... oli alla miinimumi.... keerasin radikalt korgi ja vaatasin et veel väike õli kiht peal....
kodus siis panin õli juurde ja nüüd nagu õli tase norm... aga jahutusvedelikul ikka õli kiht peal... tosool ära ei kao.
karteris igastahes tosooli ei paista... auto ise nagu kah kuumaks ei lähe...
et siis nagu võin uskuda et ikka on tihend läbi..
autoks siis 728i aasta 95.
kodus siis panin õli juurde ja nüüd nagu õli tase norm... aga jahutusvedelikul ikka õli kiht peal... tosool ära ei kao.
karteris igastahes tosooli ei paista... auto ise nagu kah kuumaks ei lähe...
et siis nagu võin uskuda et ikka on tihend läbi..
autoks siis 728i aasta 95.
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 406
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Vaadake tosoolis on ta sellepärast, et jahutussüsteemi rõhk peaks nagu madalam olema kui õlirõhk ja rõhk silindrites. Lõppkokkuvõttes lähevad nad kas kõik omavahel segi või lihtsalt ühelt maalt auto enam ei käivitu. Silindrisse jookseb jahutusvedelik sisse ja kuna vedelik ei lase end kokku suruda ja klapid kinni on, siis lihtsalt starter enam ei keera seda motot. Juhul kui selline asi juhtub, ära siis vägistama hakka.....
All good things come to those who wait.
Kahjuks tuleb sul jah plokikaanetihendi vahetus ette võtta, kui kuuma saanud siis ka kaane lihvimine, kui veel rohkem kuuma saanud ja pragu kaanes siis uus kaas.
Ja segunemise kohta niipalju et kõik versioonid on võimalikud (st. õli jahutusvedelikus, jahutusvedelik õlis, kõik kolm segamini jne olen näinud varianti kus jahutusvedelik kaob lihtsalt ära läbi silindri .... oli väga väike kahjustus tihendil silindri ja veesärgi vahelises alas ja ju ta siis suutis aurustuda silindris ja läbi väljalaske välja astuda, kuna silinder päris kinni ei jäänud)
Kõik need sümptomid viitavad plokikaane tihendile
Ja segunemise kohta niipalju et kõik versioonid on võimalikud (st. õli jahutusvedelikus, jahutusvedelik õlis, kõik kolm segamini jne olen näinud varianti kus jahutusvedelik kaob lihtsalt ära läbi silindri .... oli väga väike kahjustus tihendil silindri ja veesärgi vahelises alas ja ju ta siis suutis aurustuda silindris ja läbi väljalaske välja astuda, kuna silinder päris kinni ei jäänud)
Kõik need sümptomid viitavad plokikaane tihendile