Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Tauri32
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 09.06.2013 13:27 24
Peamine sõiduk: 36tds 190 2.5d

Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitus Postitas Tauri32 »

Tere kallid foorumlased!
Plaanis osta 725 bmw. Kuna pole kunagi bmw'd omanud ja eriti pole kokku puutunud siis mida peaksin kindlasti vaatama kui ostmiseks läheb ja kas 725 on üldse mõtet osta? Mis on nende mootorite nõrk külg?
KÕIK TEE ON KATKI!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4370
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitus Postitas PeeterA »

Lekkiv/kulunud kõrgsurvepump(raske käivitus soojalt), lekkiv juhtpihusti, riknenud mootoripadjad(saadaval ainult orig.osadena), kulunud ja õli lekkiv turbo, kehv dünaamika(kiirendus) raske kere peal.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
Tauri32
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 09.06.2013 13:27 24
Peamine sõiduk: 36tds 190 2.5d

Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitus Postitas Tauri32 »

PeeterA kirjutas:Lekkiv/kulunud kõrgsurvepump(raske käivitus soojalt), lekkiv juhtpihusti, riknenud mootoripadjad(saadaval ainult orig.osadena), kulunud ja õli lekkiv turbo, kehv dünaamika(kiirendus) raske kere peal.
Kus asub juhtpihusti?
Palju maksab mootoripadjad?
KÕIK TEE ON KATKI!
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4370
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitus Postitas PeeterA »

Juhtpihusti on 4. silindri oma. See on anduriga pihusti.

Mootoripadi maksab 72-92eur olenevalt müügikohast. Esinduses on kõige kallim.
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitus Postitas martin471 »

PeeterA kirjutas:Lekkiv/kulunud kõrgsurvepump(raske käivitus soojalt), lekkiv juhtpihusti, riknenud mootoripadjad(saadaval ainult orig.osadena), kulunud ja õli lekkiv turbo, kehv dünaamika(kiirendus) raske kere peal.
Mis nende mootoripatjadega tavaliselt siis juhtub? Kas vaakumi osa lihtsalt enam ei pea või lähevad päris puruks?
Kasutaja avatar
Tauri32
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 09.06.2013 13:27 24
Peamine sõiduk: 36tds 190 2.5d

Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitus Postitas Tauri32 »

Kas need mootorid on üldse vastupidavad? Päris tihti oleks vaja sõita välismaale.
KÕIK TEE ON KATKI!
Kasutaja avatar
martin471
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 25.08.2005 21:41 00

Re: Enne ostu küsiks natuke E38 kohta

Postitus Postitas martin471 »

Tauri32 kirjutas:Kas need mootorid on üldse vastupidavad? Päris tihti oleks vaja sõita välismaale.
Mootor on vastupidav kui ostad selle väga heas korras. Minul on sama mootoriga isend ja leidsin ostes korraliku, siiani olen sõitnud veidi üle aasta ja praeguse seisuga on mootori koha pealt veel kütet ja võtit masin! Täna lasin ajusse chipi paigaldada ja pumba kaanest on samuti kütuse etteandekogus maksimaalse peale timmitud, seega jalgu kellelegi kindlasti ei jää. 730d oleks kindlasti parema sõidudünaamikaga, aga korraliku isendi puhul ei maksa "kahepoolest" samuti karta - räägin ju omast kogemusest, mitte sellest, mida naised saunas rääkisid.

Meeles pea siiski kõige tähtsamat põhitõde - seitsmest pole mõtet "laipa" osta! Käestlastud autole sinu rahakott peale ei hakka - nii kui ühest otsast lõpetad, teisest otsast alustad!
Vasta