4. leht 4-st

Postitatud: 03.08.2008 11:27 55
Postitas IPSU
kollektori tihendid tulid tehasest Victor Reinzi omad, tellisin B osa ja see kes nii öelda pidi nad põltsamaale saatma see jebis saatmisega kuna algul ei leidnud neid oma papp kastidest ülesse.

Eks kindlasti see bmw märgi peale panek maksab ja töömees tahab kah palka, aga, et hind kahekordistada sellega siis paneb imestama, et esindus üldse eksisteerib veel. Aga noh äri on äri, kui on tarbijaid siis miks mitte.

Postitatud: 04.08.2008 10:01 48
Postitas Alfonze
Tee pilte ka siis komplekteerimisprotsessist, see ilus suur mootor ja hea vaadata. Kui tihti ikka võetakse sellist asja ette.

Postitatud: 05.08.2008 00:28 38
Postitas IPSU
Pilt
vedru oli läinud katki vahetan esimesed ära,
Pilt
kulunud roolikate sai lasta uus õmmelda Tartus
Pilt
uus kate juba küljes
Pilt
lasin uue vooliku teha,
Pilt
velge oli vaja natuke remontida

teisi pilte vaadake kaustast,
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/bmw2707082h/

Postitatud: 07.08.2008 23:06 04
Postitas IPSU
liivapritsist tulnud veljed
Pilt

vedrud said natuke värskendust
Pilt

KELLEL OLEKS SELLISEID KORRAS ASJU PAKKUDA?????
Pilt


ROHKEM PILTE VAADAKE SIIT:
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont ... aastamine/

Postitatud: 08.08.2008 00:15 15
Postitas Alfonze
need asjad siis EGR-id ilmselt.

Postitatud: 08.08.2008 05:57 46
Postitas IPSU
võibolla küll ei tea nende täpset nimetust,

Postitatud: 08.08.2008 08:14 12
Postitas Trionic
Mina likvideerisin oma E-31`l kogu EGR süsteemi.Lihtsalt polnud mõtet neid klappe osta uutena ja kasut. klapid on kõik ebatihedad. Perfomance seisukohalt tuleb süsteem kahjuks. Motronic tuvastab küll süsteemi puudulikkuse,kuid erilisi meetmeid mootori kallal ette ei võeta ja tulukesi ka ei süüdata.Lihtsalt veakood mälus ja kõik.
Hetkel töösolev e38 aastast 2000,millele ka (M73) plokikaante remonti teen, omab juba hoopis teistsuguste välisseadmetega mootorit (elektriküttega katalüsaatorid,uut tüüpi pihustid,ilma tagasivooluta pihustilatid, vesijahutusega generaator ,muudetud mootorijuhtimine jne.),millel ei riski seda vigast EGR`i tummaks teha.Süsteem on oluliselt keerukamaks tehtud,kui minu-sinu mootoritel.
Kokkuvõtteks: hangi uued klapid.Vanu olen ka puhastades tihrdaks saanud,kuid ajutiselt ainult.

Postitatud: 08.08.2008 18:26 43
Postitas IPSU
nu uurin veel on nende paigaldamiseni aega vaatab mis aeg endaga toob usun et hangin uued. enamus egr osad juba uued panen need kah vast uued, aitäh info eest,

lähen vaatan mis esindus huvitavat pakub , Pühapäeval uusi pilte mootori kokku ladumisest.

Postitatud: 11.08.2008 09:25 46
Postitas Alfonze
Nii, täna juba esmaspäev:-)

Postitatud: 11.08.2008 21:13 25
Postitas IPSU
Alfonze kirjutas:Nii, täna juba esmaspäev:-)
eile kui õhtu bemmi juurest tulin, ei taht naine mind netti lasta :D nii umbes 4 päeva ei olnud ta mind näinud;) sorry

Postitatud: 11.08.2008 21:19 27
Postitas --kala--
tuttav värk ;)

Postitatud: 11.08.2008 21:53 53
Postitas IPSU
nett pani villast kirjutasin pika kirja valmis ja volla läinud,
Pilt
sai vähe punase lakiga möllata,
Pilt
kas kellelgi on sellist REMOTEC kapslit pakkuda??
Pilt
vähemalt kaaned on nüüd peal
Pilt
vabal ajal sõidan sellega, Vanaema oleks peaaegu infarkti saanud kui ma sellega tema juurde läksin :D

rohkem pilte leiate siit:
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/1008085h/

Postitatud: 12.08.2008 09:06 00
Postitas Trionic
Minu kunde M-73 suurremont sai läbi ja auto üle antud.Veidi üle 40 töötunni läheb koos lisatöödega see plokikaanteremont.

Postitatud: 12.08.2008 17:21 52
Postitas IPSU
palju eelarveliselt kundele maksma läks????
mul on juba umbes 20h läinud, vaatame palju kokku saan

Postitatud: 12.08.2008 20:19 27
Postitas priitv8
OÜ Troost Auto hinnakiri on ju avalik.

Postitatud: 13.08.2008 08:25 17
Postitas Trionic
Pulkadeks tuli mootor 12 tunniga.Kokkupanek läks koos juppide puhastamisega(ca.7.h.)umbes 25 tunniga,millele lisandus hulga lisatöid,nagu õlipumba kinnitamine ja mitmete õlilekete likvideerimine.Kaanteremont sai seekord tellitud alltöövõtu korras.Kaante survestamine,lihvimine,klapipesade- ja klapifaaside lõikamine masinaga,juhtpukside vahetus,sohveldamine jne. läks ligi 9 kilo.
Tihendid ja muud vidinad:nende hinda tead sa ise.Eks see üritus umbes 40 kilo kanti läks kliendile.

Postitatud: 13.08.2008 09:16 52
Postitas Alfonze
Aga vähemalt on jälle 200-300k km mureta. Kui on teada et plaan pidada autot aastaid, siis igati tänuväärt tegevus.

Postitatud: 13.08.2008 23:05 38
Postitas IPSU
täpselt mul sama arvamus :cool:

Re: M73 remont, BMW 750 iLa 1995

Postitatud: 06.12.2008 02:03 41
Postitas IPSU
no niiiiiiii nüüd siis jälle seisab auto niisama, krt vahetasin töökohta ja nii palju on muud teha, homme lähen maale ja tegelen bemmiga natuke, :)

Re: M73 remont, BMW 750 iLa 1995

Postitatud: 05.12.2014 11:20 51
Postitas IPSU
Teema unarusse vahepeal jäänud :) Lõpp tulemus et mootori sain tööle.

Re: M73 remont, BMW 750 iLa 1995

Postitatud: 28.03.2016 21:01 42
Postitas MargusRaska
Kas elukas alles?
Kuidas neid fotki pilte näha saab?

Re: M73 remont, BMW 750 iLa 1995

Postitatud: 02.04.2016 19:23 09
Postitas IPSU
Ikka alles. Ei ole plaanis müüa!

Re: M73 remont, BMW 750 iLa 1995

Postitatud: 02.04.2016 21:31 01
Postitas MargusRaska
IPSU kirjutas:Ikka alles. Ei ole plaanis müüa!
Ega ma kauplegi :) Lihtsalt teema kuidagi soiku jäänud.
Edu tegemistes!

Re: M73 remont, BMW 750 iLa 1995

Postitatud: 02.04.2016 21:51 36
Postitas IPSU
Tänud!