M73 remont, BMW 750 iLa 1995

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

no nii täna avastasin mis mu autol viga et sooja ei tule paremale poole
mähised olid mõlemad pooleks,
Pilt
BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

need kõik detailid läbivad uuendus kuuri seega saavad vanad uueks :D :cool:
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/uuendus/
BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

Pilt

SIIN SEE VIGA ONGI
BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

Pilt

TÖÖAEG: 13h KULU: 0 EEK
BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

Pilt
Pilt

IGALJUHUL KUI KÄIGUKASTI LASETE REMONTIDA VAADAKE NEED AUGUD ÜLE KAS SINNA ON IKKA POLT JA MUTTER IKKA TAGASI PANDUD.
BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

väheke uusi pilte,
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/uuendus/

http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/plokki-kaaned-/

kokku tegutsenud 13 h ja kulutanud 5000 eeku + 2x nelipakki kuna tahaks teinekord kah värvida, 14.04.2008,

Pilt

plokikaaned said lihvitud ja klappisääre tihendid koos puksidega said vahetatud
BMW 750 iLA 1995; 5218284
--kala--
Huviline
Postitusi: 677
Liitunud: 20.02.2007 14:27 31
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas --kala-- »

mes sa lasid kolled pulbris värvida?
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

jeh mul tööjuures tehakse pulber värvimist :cool:
BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

täna sai natuke käsitööd teha liivapaberiga,
Pilt
BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

kas kellelgi on tutvusi saksas kelle kaudu saaks tihendid normaalse hinnaga, ???? eestis oote aeg 1,5 kuud
BMW 750 iLA 1995; 5218284
--kala--
Huviline
Postitusi: 677
Liitunud: 20.02.2007 14:27 31
Asukoht: Läänemaa

Postitus Postitas --kala-- »

eestist pole siis tõesti kusagilt saada? :shock:
<powered by 330xd 09>
Toyota LC HJ61
VW b5 tdi
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

UM`st lasin enda mootorile DHL`ga tuua, kahe päeva pärast olid asjad käes.
Rahanumbreid ma muidugi ei lugenud,tähtis oli kiiresti saada.
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

reedel lähen uurin, otsin koode et lihtsam oleks esinduses,

tahaks juba hakata kokku panema,
BMW 750 iLA 1995; 5218284
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Kogu tihendisatsi pead enivei UM`st võtma.Need on küll väga odavad,paraku on neid jube kogus.Kui peaks neid papptihendeid ise välja lõikama hakkama(käis alul selline haige mõte peast läbi),läheks selleks küll terve igavik.
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

kus juures endal käis kah selline mõte aga ikka ostan,
BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

ootamisest on vahest isegi kasu kaane tihendid ja poldid juba olemas, mõned tihendid veel ja siis puhkuse aeg saab kokku vast :D
BMW 750 iLA 1995; 5218284
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Ma korjasin pool aastat vaikselt vidinaid.Sisselasketihendid olid kõige retsim väljaminek(üle 6 kilo), veepumba hinna andis õnneks normaalseks kruttida ja kaanetihendeid saab tänapäeval juba ka norm hinnaga. Ülejäänu oli hunnik simmereid,O-röngaid,pabertihendeid-kõik väga odavad,aga kokku saab märkimisväärse summa.
Praegu käsil järgmise M73 kaanteremont.
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

odavad jah aga neid suht palju, lõpuks ikka suht hea hind :D tasapisi korjan tihendeid, ei ole ju vaja kohe hingest kinni ennast tõmmata,

Trionic kuidas sul plokikaan sobis ??
BMW 750 iLA 1995; 5218284
Kasutaja avatar
Alfonze
Huviline
Postitusi: 1496
Liitunud: 12.06.2005 12:57 24

Postitus Postitas Alfonze »

krdi ilus vaadata m73 lihtsat ehitust (ei võrdle siinjuures r6 mootoriga mis on poole lihtsama ehitusega:-P ).
Ma ei kujuta ette kui minu v8 on kunagi niikaugel et vaja remoma asuda, mis valdkonnast seal kulud on, tänu oma valvetronicule ja vanosele.
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

IPSU kirjutas:odavad jah aga neid suht palju, lõpuks ikka suht hea hind :D tasapisi korjan tihendeid, ei ole ju vaja kohe hingest kinni ennast tõmmata,

Trionic kuidas sul plokikaan sobis ??
Ka see,mis sinult pärit oli?
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

just seda ma mõtlen jah
kas oli midagi hullusti viga, minu andmetel seda kaant oli tehtud mingi aeg,

Kusjuures isegi imestan seda, kui lihtne ja loogiline tegelikult m73 on oma olemiselt ja ehituselt.
BMW 750 iLA 1995; 5218284
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Mingeid tegemise jälgi küll ei tuvastanud,mõõdud olid ka paigas.Sai teine igaks juhuks survestatud,lihvitud.Uued klapipesad jne.Alul ei meeldinud mulle
korrosioonikahjustused nukkadel,kuid mootoriässad tuletasid vene aegu meelde,kui rallimasinatel tehtigi meelega nukapinnad just sellised-veidi ebasiledad,mikroskoopiliste lohukestega,et hoiaksid paremini õli pinnal.
Igatahes 15 tuh. sõidetud juba.Mootor on vaikne ja mõlemas pooles mõõtsin välja ka reletiivse kompressiooni,mis silindri kaupa ei erine üle 0,5 bar.
Juulis meelitan mootorit natuke naerugaasiga,eks siis paistab,kas sulab midagi ära ka :D .
Viimati muutis Trionic, 23.06.2008 13:59 17, muudetud 1 kord kokku.
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

Trionic kirjutas:Mingeid tegemise jälgi küll ei tuvastanud,mõõdud olid ka paigas.Sai teine igaks juhuks survestatud,lihvitud.Uued klapipesad jne.Alul ei meeldinud mulle
korrosioonikahjustused nukkadel,kuid mootoriässad tuletasid vene aegu meelde,kui rallimasinatel tehtigi meelega nukapinnad just sellised-veidi ebasiledad,mikroskoopiliste lohukestega,et hoiaksid paremini õli pinnal.
Igatahes 15 tuh. sõidetud juba.Mootor on vaikne ja mõlemas pooles mõõtsin välja ka reletiivse kompressiooni,mis silindri kaupa ei erine üle 0,5 bar.
Juulis meelitan mootorit natuke naerugaasiga,eks siis paistab,kas sulab nidagi ära ka :D .
nitro pidi jahutama kui normaalselt tarbida, kannatada võib vast saada differ ja käigukast, :cool:
BMW 750 iLA 1995; 5218284
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Nii ta on.Märga süsteemi kasutades ja tootja poolt ettenähtud düüside mõõtudes püsides,on nitro suht riskivaba.Möödunud suvel üritasin ühel miilisõidul suuremate düüsidega sõita ja tagajärjeks olid kaks purunenud süüteküünalt ja kinnikülmunud drosselklapp.
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

asi hakkab vaikselt ilmet võtma,
kokku tegutsenud 13 h + 2 h ( eeltööd kolektoritel ja kaantel) ja kulutanud 5000 eeku (plokikaante remont+lihvimine: 2tk)+2539 eeku (plokikaane tihendid 2 tk+klapikambri tihendid 2tk+28 plokikaane polti) + 2x nelipakki kuna tahaks teinekord kah värvida, ,
KOKKU 15 h ja 7539 EEK + 2 nelipakki 25.06.2008

õnneks hakkab puhkus 12 juulist siis peab kokku saama enamuse kui mitte kõik
BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

järgmine nädal peaks esindusest hunniku tihendeid saama, enamus tulevad saksast,
BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

lõpuks sain UM-ist tihendid kätte, kokku läks 3459 EEK
BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU
Huviline
Postitusi: 218
Liitunud: 21.07.2007 18:11 21
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas IPSU »

täna sain viimased tihendid kätte mida ootasin 3 nädalat, pidid kohale jõudma 2 nädalat tagasi, väljalaske kolle ja summuti tihendid.
Avastasin veel et roolivõimendi torud mis radikasse lähevad on omadega õhtal, seadsin sammud siis hydroscandi ja uuendus kuur voolikutele saigi tehtud,

Veel tuli välja et mootori padjad tahavad välja vahetust tatuke mõrasid täis, mõtlesin et kuna juba korra niipalju laiali lammutatud siis üks remont ja kõik võimalik läheb uus,

ma ei saa ühele asjale pihta miks esindus paneb kaubale 100% hinda juurde, just vaatasin palju esinduses maksavad jagaja kaaned koos rootoritega, mul läheb neid vaja 2 komplekti, ja komplekti hinnaks sain 4088,16 eeku seega 2 kaant ja 2 rootorit, ja bremist saab need kätte 1556 eekuga +tolli maks 420 eeku, täna sain kaaned ka juba kätte,

Mõtlesin, et panen uue ventika termosiduri, suht koht vana juba,
Avastasin, et kliima radikas on omadega õhtal ja tihendid on vaja uued panna, ei tohi remoti teha siis avastad et auto on niiiiii nii katki, seda ma mõtlesin et miks mul kliima tühjaks vaikselt jooksis peale täitmist, üks tihend oli jummala kutu piilu.

eelmine kolmapäeval sain rooli kätte lasin tartus uue naha peale õmmelda, suht hea sai ise olen igaljuhul rahul,

üritan pärast poole pilte kah lisada.
BMW 750 iLA 1995; 5218284
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

IPSU tsitaat:
ma ei saa ühele asjale pihta miks esindus paneb kaubale 100% hinda juurde, just vaatasin palju esinduses maksavad jagaja kaaned koos rootoritega, mul läheb neid vaja 2 komplekti, ja komplekti hinnaks sain 4088,16 eeku seega 2 kaant ja 2 rootorit, ja bremist saab need kätte 1556 eekuga +tolli maks 420 eeku, täna sain kaaned ka juba kätte,

Esindus ei puutu siin asjasse.Müügihinna määrab tootjatehas,ja esindusele jäetakse mängumaa allahindlusteks.Ja kui sa arvad,et juurdehindlus on 100%,siis oled küll naiivne.Sellise protsendiga varuosadega ei kaubelda.Väga kalli alghinnaga juppidel (ecu`d,moodulid,mootorid jne) on protsent muidugi väiksem,aga kulumaterjalidel ikka sadu ja sadu protsente.

Huvitav,et sul tihenditega nii kaua läks.Mul üks 2000.a. e-38 töös,kaaned kõverad.Tellisin ülemöödunud nädalal kõik tihendid-vidinad ja esmaspäeval sain kõik ka kätte.Täpselt nädal läks.
52 72 989
Vasta