e32 pikk käivitus - kas paagisisene bensiinipump õhtal?
e32 pikk käivitus - kas paagisisene bensiinipump õhtal?
Autoks on siis 89a. 730i.(Kütusefilter uus, küünlad uued. küünlajuhtmed kontrollitu ja korras, aku uus)
Auto käivitus on pikk ja seda just sooja mootoriga (arvan et külma mootoriga võiks ka veidi kiiremini käima minna). Tihti peale venib käivitus aeg nii pikaks et katkestan ja proovin uuesti.
Kohati on mootori käima minemise hetk suht uimane - väga vaikselt hakkab pöördeid koguma, jääb mulje just kui oleks "hingkinni".
Otsingu järgi jäi mulje et selline probleem on diiselmootoriga autodel ja siis on põhjuseks paagisisene bensiinipump.
Muidugi ühe "targamehe" soovituse järgi panin talvel pensiinipaaki kaks korda seda pihustite hooldamise vahendit CRC vms.
Äkki leotas mingi saasta lahti ja pani seal midagi peeti?
Küsimused:
Mis hetkel see pump peaks töötama? Kas on kuulda?
Kuidas kontrollida?
Palju remont/uus maksta võib?
Auto käivitus on pikk ja seda just sooja mootoriga (arvan et külma mootoriga võiks ka veidi kiiremini käima minna). Tihti peale venib käivitus aeg nii pikaks et katkestan ja proovin uuesti.
Kohati on mootori käima minemise hetk suht uimane - väga vaikselt hakkab pöördeid koguma, jääb mulje just kui oleks "hingkinni".
Otsingu järgi jäi mulje et selline probleem on diiselmootoriga autodel ja siis on põhjuseks paagisisene bensiinipump.
Muidugi ühe "targamehe" soovituse järgi panin talvel pensiinipaaki kaks korda seda pihustite hooldamise vahendit CRC vms.
Äkki leotas mingi saasta lahti ja pani seal midagi peeti?
Küsimused:
Mis hetkel see pump peaks töötama? Kas on kuulda?
Kuidas kontrollida?
Palju remont/uus maksta võib?
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
siis kui süüte sisse keerad hakkab bensiinipump tööle ja seda on kuulda ikka kuidas ta bensiini tõmbab . alguses töötab kõvemini ja siis kui bensiini piisavalt peale andnud siis vaiksemalt. kui kontrollida tahad kas töötab võta välja bensupump ja pane pluss ja miinus juhe akupealt järgi näed kas töötab . kui tahad teada palju uus või kasutatud maksab helista saue romulasse näiteks.
Täielik keemia minu jaoks. Autot käivitades (süüte sisse keeramisel) kuulen igasuguseid surinaid aga need pigem eest aramaturist. Eks peab mingi remontija juurde minema kui aega ja raha saab
Kui reaalne see : äkki jookseb sooja mootoriga täis? on? ja millest see peaks tulenema
Kui reaalne see : äkki jookseb sooja mootoriga täis? on? ja millest see peaks tulenema
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
surinaid teevad salongisoojenduse klapid. süüte sisselülitamisel ajavad mootorid klapid lahti(või kinni, oleneb, mis asendis nupp on)margo74 kirjutas:Täielik keemia minu jaoks. Autot käivitades (süüte sisse keeramisel) kuulen igasuguseid surinaid aga need pigem eest aramaturist. Eks peab mingi remontija juurde minema kui aega ja raha saab
Kui reaalne see : äkki jookseb sooja mootoriga täis? on? ja millest see peaks tulenema
kui süüde välja lülitada ja autos istuda mingi aeg, kuuleb, kuidas süsteemselt mingi intervalliga soojapuhuri klappe (üigemini mootortid) suristatakse...
see on normaalne nähtus
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
DeLaBig kirjutas:Soovitan pihustid ära vahetada ja probleem kaob. Millal viimati vahetatud on?
Külmalt läheb paremini käima kuna siis aitab kaasa külmpihusti(mootor saab vajaliku bensiini kiiremini kätte). Soojalt peab käiama, kuna siis sind külmpihusti ei aita.
Ei tea kuna vahetat-i auto minu käes veebruarist.
Kuid kas viga ikka peitub selles? Siin pakutakse välja ka teisi variante.
Kas mingi diagnosyika näitab selle vea ära
Krt siin pommiaugus ei oska ka kellegi juurde minna (va üks onkel aga see on ka vähe kodukootud)
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
vabandan, et tülitan oma muredega seda teemat, lihtsalt arvan et probleemid lähedased.
nimelt 90a e34 2,5 125 kW , tegi varemalt sarnaseid vigureid, sooja mootoriga oli vahest käivitus pikk, eile aga kooles päris ära. sõitsin parklasse ja kogu moos, sealt ära enam ei saanud. auto läks küll korraks käima, kuid hakkas siis puterdama ja suri välja, hilisemad käivitused enam autot tööle ei pannud. kahtlustasin ka benapumpa, kuid täna kontrollisin voolu olemasolu pumpa viivates juhtmetes: panin süüte sisse kuid üheski kontaktis voolu polnud, kontrollisin üle kõik kaitsmed, need ok. kas probleem võib olla milleski muus: kompuuter plokib, aju?
nimelt 90a e34 2,5 125 kW , tegi varemalt sarnaseid vigureid, sooja mootoriga oli vahest käivitus pikk, eile aga kooles päris ära. sõitsin parklasse ja kogu moos, sealt ära enam ei saanud. auto läks küll korraks käima, kuid hakkas siis puterdama ja suri välja, hilisemad käivitused enam autot tööle ei pannud. kahtlustasin ka benapumpa, kuid täna kontrollisin voolu olemasolu pumpa viivates juhtmetes: panin süüte sisse kuid üheski kontaktis voolu polnud, kontrollisin üle kõik kaitsmed, need ok. kas probleem võib olla milleski muus: kompuuter plokib, aju?
Ehk bensiinipumba relee või juhtmed kusagil mädad-oksüdeerunud.sookoll kirjutas:vabandan, et tülitan oma muredega seda teemat, lihtsalt arvan et probleemid lähedased.
nimelt 90a e34 2,5 125 kW , tegi varemalt sarnaseid vigureid, sooja mootoriga oli vahest käivitus pikk, eile aga kooles päris ära. sõitsin parklasse ja kogu moos, sealt ära enam ei saanud. auto läks küll korraks käima, kuid hakkas siis puterdama ja suri välja, hilisemad käivitused enam autot tööle ei pannud. kahtlustasin ka benapumpa, kuid täna kontrollisin voolu olemasolu pumpa viivates juhtmetes: panin süüte sisse kuid üheski kontaktis voolu polnud, kontrollisin üle kõik kaitsmed, need ok. kas probleem võib olla milleski muus: kompuuter plokib, aju?
kus asub benapumba relee? eks elektriku juurde peab sammud nagunii seadma. auto muidugi kooles õiges kohas, olen ise tartust ja käisin autolehe sünnipäeval, siis naisega poodi: viru keskusesse. sinna tasulisse parkimismajja ma jäingi! krt ei võinud siis mujal katki minna. ja siis kui minu oma nööri otsas järve selverist möödus oli seal veel üks punane e34 passatil tirida
kas selline stsenaarium on võimalik et pump on suht õhtal ja seetõttu põhjustab relee läbipõlemise, krt ei ole selles elektriasjas eriti tugev.
pumpa läheb kolm juhet, äkki keegi annab värvide järgi mis mingi juhe on, või siis pistiku klemmid?
kas selline stsenaarium on võimalik et pump on suht õhtal ja seetõttu põhjustab relee läbipõlemise, krt ei ole selles elektriasjas eriti tugev.
pumpa läheb kolm juhet, äkki keegi annab värvide järgi mis mingi juhe on, või siis pistiku klemmid?
auto seisab garaazis ikka veel, pole raha hetkel ja aega on kah töö ja kooli kõrval niipalju et ühest kohast teise liikuda. ise tartus aga auto on raplamaal esivanemate juures, seega ei saa ka mingigi vaba aja tekkimisel kätt külge lüüa.
ootaks siiski infot pumba relee asukohast, sest releedel pole mingeid märke ega kirju juures, saaks teadagi, kas releeni voolu tuleb.
to: margo 74, soovitan siiski pumbaga mõne elektrimehe juures ära käia, las kontrollib üle, muidu istud varsti nagu mina kuskil tasulises parklas ja edasi ei saa.
ootaks siiski infot pumba relee asukohast, sest releedel pole mingeid märke ega kirju juures, saaks teadagi, kas releeni voolu tuleb.
to: margo 74, soovitan siiski pumbaga mõne elektrimehe juures ära käia, las kontrollib üle, muidu istud varsti nagu mina kuskil tasulises parklas ja edasi ei saa.
e 32
95 % on viga küünlajuhtmetes, lase mõõta kõrgepinged käivitamisel ja
tühikäigul ( vaja ostsilloskoopi)
tühikäigul ( vaja ostsilloskoopi)
küünlajuhtmetes!? võimalik, sest eile sai tõsiselt pusitud ja uuritud ja isegi eriti lõbusas tujus Truumule helistatud. tuli välja, et pump oli õhtal, see sai ajutiselt ära lapitud. süüde sisse ja ikka ei midagi, pumba kaitsmesse voolu ei tulnud. pärast tuli katsetuse käigus välja, et relee annab voolu alles käivitamise hetkest alates pumbale, seega bensusüsteemi elekter on korras ja bena peale tuleb. pika käiamise peale hakkas bena sumpsist välja tulema, küünlad maha, täiesti märjad. säde selline et pimestab, aga käima ikka ei saa. eks peab nööri otsa võtma ja Säreverre tirima, eks siis paistab mis saab. oma mõistus otsas.
Re: e 32
Mul küünlajuhtmed kontrollitud ja OK.STG44 kirjutas:95 % on viga küünlajuhtmetes, lase mõõta kõrgepinged käivitamisel ja
tühikäigul ( vaja ostsilloskoopi)
Minu mõistus kiilub kinni - (ega ma ei jaga ka eriti seda mootori värki) kust sa seda kõrge pinget mõõdad? see mingi eraldi juhe jagajal vms?
(Saaaks teda oskaks kontrollijale öelda )
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
Käisin kotrollimas: jätan seisma käivitan - kõik ok, mõtlesime et mootor pole piisavalt soe lasime pikalt kohapeal käia ja proovisime uuesti käivitada ikka ok. jätsime seisma ja ootasime (mingi paar min) - ikka ok
Kui rääkisin et külma mootoriga pöörded kõiguvad pakuti välja et võiksin tühikäigumootori ära puhastada ja et äkki kaob ka see käivitamise problem ära.
Pärast läksin autopesulasse ja seal seisis mootor pikemalt ja käivitamise ajal oli jälle sama jama starter vedas päris pikalt aga käima ei tahtnud minna, katkestasin ja andsin teistkorda siis käivitus . Prooviks jätsin seisma ja käivitasin uuesti - kõik ok, jätsin seisma ja käivitasin uuest jälle kõik ok.
Seega mootor ei taha hästi käivituda siis kui mootor on soe aga veidi seisnud (ca 10min). Kui sooja mootori jätad seisma ja koheselt uuesti käivitad pole mingit muret - käivitub suht kiiresti.
Kui rääkisin et külma mootoriga pöörded kõiguvad pakuti välja et võiksin tühikäigumootori ära puhastada ja et äkki kaob ka see käivitamise problem ära.
Pärast läksin autopesulasse ja seal seisis mootor pikemalt ja käivitamise ajal oli jälle sama jama starter vedas päris pikalt aga käima ei tahtnud minna, katkestasin ja andsin teistkorda siis käivitus . Prooviks jätsin seisma ja käivitasin uuesti - kõik ok, jätsin seisma ja käivitasin uuest jälle kõik ok.
Seega mootor ei taha hästi käivituda siis kui mootor on soe aga veidi seisnud (ca 10min). Kui sooja mootori jätad seisma ja koheselt uuesti käivitad pole mingit muret - käivitub suht kiiresti.
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78
minul auto praegu säreveres, eile sai uuritud ja välja tuli ikkagi see, et pump on õhtal, otsin praegu sobivat pumpa. see pikk käivitus on üks märk et pump hakkab ära koolema, minu puhul on mingi kala veel vooluga kaitsmest pumbani, ei tea kas signa plokib pumpa, või on midagi seal ära kärsanud.
igaljuhul kui pihustati bena käsitsi sisse, siis auto läks ilma jamata tööle.
igaljuhul kui pihustati bena käsitsi sisse, siis auto läks ilma jamata tööle.
Puhastasin tühikäigumootori ära, masin enam külmana ei jõura (tuurid üles alla). Tõsiselt tahmane oli - puhastasin saebensuga (bikeõliga )
Aga käivtamine ikka sama nagu enne - ****.
Ise kaldun arvama et ei ole pumba viga - aga **** teab. Lähen järgmine nädal uuesti kontrollima - proovib lasta mootoril korralikumalt jahtuda jn.
Aga käivtamine ikka sama nagu enne - ****.
Ise kaldun arvama et ei ole pumba viga - aga **** teab. Lähen järgmine nädal uuesti kontrollima - proovib lasta mootoril korralikumalt jahtuda jn.
ex e-32, Chrysler 300M, Cadillac Eldorado 77a. 8,2l , volvo 245L 76, Hunday Trajet 2000. GAZ-52 78