M73 remont, BMW 750 iLa 1995
need kõik detailid läbivad uuendus kuuri seega saavad vanad uueks
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/uuendus/
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/uuendus/
BMW 750 iLA 1995; 5218284
väheke uusi pilte,
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/uuendus/
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/plokki-kaaned-/
kokku tegutsenud 13 h ja kulutanud 5000 eeku + 2x nelipakki kuna tahaks teinekord kah värvida, 14.04.2008,
plokikaaned said lihvitud ja klappisääre tihendid koos puksidega said vahetatud
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/uuendus/
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/plokki-kaaned-/
kokku tegutsenud 13 h ja kulutanud 5000 eeku + 2x nelipakki kuna tahaks teinekord kah värvida, 14.04.2008,
plokikaaned said lihvitud ja klappisääre tihendid koos puksidega said vahetatud
BMW 750 iLA 1995; 5218284
Ma korjasin pool aastat vaikselt vidinaid.Sisselasketihendid olid kõige retsim väljaminek(üle 6 kilo), veepumba hinna andis õnneks normaalseks kruttida ja kaanetihendeid saab tänapäeval juba ka norm hinnaga. Ülejäänu oli hunnik simmereid,O-röngaid,pabertihendeid-kõik väga odavad,aga kokku saab märkimisväärse summa.
Praegu käsil järgmise M73 kaanteremont.
Praegu käsil järgmise M73 kaanteremont.
Mingeid tegemise jälgi küll ei tuvastanud,mõõdud olid ka paigas.Sai teine igaks juhuks survestatud,lihvitud.Uued klapipesad jne.Alul ei meeldinud mulle
korrosioonikahjustused nukkadel,kuid mootoriässad tuletasid vene aegu meelde,kui rallimasinatel tehtigi meelega nukapinnad just sellised-veidi ebasiledad,mikroskoopiliste lohukestega,et hoiaksid paremini õli pinnal.
Igatahes 15 tuh. sõidetud juba.Mootor on vaikne ja mõlemas pooles mõõtsin välja ka reletiivse kompressiooni,mis silindri kaupa ei erine üle 0,5 bar.
Juulis meelitan mootorit natuke naerugaasiga,eks siis paistab,kas sulab midagi ära ka .
korrosioonikahjustused nukkadel,kuid mootoriässad tuletasid vene aegu meelde,kui rallimasinatel tehtigi meelega nukapinnad just sellised-veidi ebasiledad,mikroskoopiliste lohukestega,et hoiaksid paremini õli pinnal.
Igatahes 15 tuh. sõidetud juba.Mootor on vaikne ja mõlemas pooles mõõtsin välja ka reletiivse kompressiooni,mis silindri kaupa ei erine üle 0,5 bar.
Juulis meelitan mootorit natuke naerugaasiga,eks siis paistab,kas sulab midagi ära ka .
Viimati muutis Trionic, 23.06.2008 13:59 17, muudetud 1 kord kokku.
nitro pidi jahutama kui normaalselt tarbida, kannatada võib vast saada differ ja käigukast,Trionic kirjutas:Mingeid tegemise jälgi küll ei tuvastanud,mõõdud olid ka paigas.Sai teine igaks juhuks survestatud,lihvitud.Uued klapipesad jne.Alul ei meeldinud mulle
korrosioonikahjustused nukkadel,kuid mootoriässad tuletasid vene aegu meelde,kui rallimasinatel tehtigi meelega nukapinnad just sellised-veidi ebasiledad,mikroskoopiliste lohukestega,et hoiaksid paremini õli pinnal.
Igatahes 15 tuh. sõidetud juba.Mootor on vaikne ja mõlemas pooles mõõtsin välja ka reletiivse kompressiooni,mis silindri kaupa ei erine üle 0,5 bar.
Juulis meelitan mootorit natuke naerugaasiga,eks siis paistab,kas sulab nidagi ära ka .
BMW 750 iLA 1995; 5218284
asi hakkab vaikselt ilmet võtma,
kokku tegutsenud 13 h + 2 h ( eeltööd kolektoritel ja kaantel) ja kulutanud 5000 eeku (plokikaante remont+lihvimine: 2tk)+2539 eeku (plokikaane tihendid 2 tk+klapikambri tihendid 2tk+28 plokikaane polti) + 2x nelipakki kuna tahaks teinekord kah värvida, ,
KOKKU 15 h ja 7539 EEK + 2 nelipakki 25.06.2008
õnneks hakkab puhkus 12 juulist siis peab kokku saama enamuse kui mitte kõik
kokku tegutsenud 13 h + 2 h ( eeltööd kolektoritel ja kaantel) ja kulutanud 5000 eeku (plokikaante remont+lihvimine: 2tk)+2539 eeku (plokikaane tihendid 2 tk+klapikambri tihendid 2tk+28 plokikaane polti) + 2x nelipakki kuna tahaks teinekord kah värvida, ,
KOKKU 15 h ja 7539 EEK + 2 nelipakki 25.06.2008
õnneks hakkab puhkus 12 juulist siis peab kokku saama enamuse kui mitte kõik
BMW 750 iLA 1995; 5218284
täna sain viimased tihendid kätte mida ootasin 3 nädalat, pidid kohale jõudma 2 nädalat tagasi, väljalaske kolle ja summuti tihendid.
Avastasin veel et roolivõimendi torud mis radikasse lähevad on omadega õhtal, seadsin sammud siis hydroscandi ja uuendus kuur voolikutele saigi tehtud,
Veel tuli välja et mootori padjad tahavad välja vahetust tatuke mõrasid täis, mõtlesin et kuna juba korra niipalju laiali lammutatud siis üks remont ja kõik võimalik läheb uus,
ma ei saa ühele asjale pihta miks esindus paneb kaubale 100% hinda juurde, just vaatasin palju esinduses maksavad jagaja kaaned koos rootoritega, mul läheb neid vaja 2 komplekti, ja komplekti hinnaks sain 4088,16 eeku seega 2 kaant ja 2 rootorit, ja bremist saab need kätte 1556 eekuga +tolli maks 420 eeku, täna sain kaaned ka juba kätte,
Mõtlesin, et panen uue ventika termosiduri, suht koht vana juba,
Avastasin, et kliima radikas on omadega õhtal ja tihendid on vaja uued panna, ei tohi remoti teha siis avastad et auto on niiiiii nii katki, seda ma mõtlesin et miks mul kliima tühjaks vaikselt jooksis peale täitmist, üks tihend oli jummala kutu piilu.
eelmine kolmapäeval sain rooli kätte lasin tartus uue naha peale õmmelda, suht hea sai ise olen igaljuhul rahul,
üritan pärast poole pilte kah lisada.
Avastasin veel et roolivõimendi torud mis radikasse lähevad on omadega õhtal, seadsin sammud siis hydroscandi ja uuendus kuur voolikutele saigi tehtud,
Veel tuli välja et mootori padjad tahavad välja vahetust tatuke mõrasid täis, mõtlesin et kuna juba korra niipalju laiali lammutatud siis üks remont ja kõik võimalik läheb uus,
ma ei saa ühele asjale pihta miks esindus paneb kaubale 100% hinda juurde, just vaatasin palju esinduses maksavad jagaja kaaned koos rootoritega, mul läheb neid vaja 2 komplekti, ja komplekti hinnaks sain 4088,16 eeku seega 2 kaant ja 2 rootorit, ja bremist saab need kätte 1556 eekuga +tolli maks 420 eeku, täna sain kaaned ka juba kätte,
Mõtlesin, et panen uue ventika termosiduri, suht koht vana juba,
Avastasin, et kliima radikas on omadega õhtal ja tihendid on vaja uued panna, ei tohi remoti teha siis avastad et auto on niiiiii nii katki, seda ma mõtlesin et miks mul kliima tühjaks vaikselt jooksis peale täitmist, üks tihend oli jummala kutu piilu.
eelmine kolmapäeval sain rooli kätte lasin tartus uue naha peale õmmelda, suht hea sai ise olen igaljuhul rahul,
üritan pärast poole pilte kah lisada.
BMW 750 iLA 1995; 5218284
IPSU tsitaat:
ma ei saa ühele asjale pihta miks esindus paneb kaubale 100% hinda juurde, just vaatasin palju esinduses maksavad jagaja kaaned koos rootoritega, mul läheb neid vaja 2 komplekti, ja komplekti hinnaks sain 4088,16 eeku seega 2 kaant ja 2 rootorit, ja bremist saab need kätte 1556 eekuga +tolli maks 420 eeku, täna sain kaaned ka juba kätte,
Esindus ei puutu siin asjasse.Müügihinna määrab tootjatehas,ja esindusele jäetakse mängumaa allahindlusteks.Ja kui sa arvad,et juurdehindlus on 100%,siis oled küll naiivne.Sellise protsendiga varuosadega ei kaubelda.Väga kalli alghinnaga juppidel (ecu`d,moodulid,mootorid jne) on protsent muidugi väiksem,aga kulumaterjalidel ikka sadu ja sadu protsente.
Huvitav,et sul tihenditega nii kaua läks.Mul üks 2000.a. e-38 töös,kaaned kõverad.Tellisin ülemöödunud nädalal kõik tihendid-vidinad ja esmaspäeval sain kõik ka kätte.Täpselt nädal läks.
ma ei saa ühele asjale pihta miks esindus paneb kaubale 100% hinda juurde, just vaatasin palju esinduses maksavad jagaja kaaned koos rootoritega, mul läheb neid vaja 2 komplekti, ja komplekti hinnaks sain 4088,16 eeku seega 2 kaant ja 2 rootorit, ja bremist saab need kätte 1556 eekuga +tolli maks 420 eeku, täna sain kaaned ka juba kätte,
Esindus ei puutu siin asjasse.Müügihinna määrab tootjatehas,ja esindusele jäetakse mängumaa allahindlusteks.Ja kui sa arvad,et juurdehindlus on 100%,siis oled küll naiivne.Sellise protsendiga varuosadega ei kaubelda.Väga kalli alghinnaga juppidel (ecu`d,moodulid,mootorid jne) on protsent muidugi väiksem,aga kulumaterjalidel ikka sadu ja sadu protsente.
Huvitav,et sul tihenditega nii kaua läks.Mul üks 2000.a. e-38 töös,kaaned kõverad.Tellisin ülemöödunud nädalal kõik tihendid-vidinad ja esmaspäeval sain kõik ka kätte.Täpselt nädal läks.
52 72 989