E32 nivoo amortite tööpõhimõte
- inzzz
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
- Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
- Asukoht: Märjamaa
E32 nivoo amortite tööpõhimõte
tekkis siis huvi nende tööpõhimõtte vastu.
kuna enda autol amordid hakkavad õhtale minema siis mõtlesin ka madalduse peale. aga mida teha selle muu kolaga mis sinna amortide juurde kuulub.
tööpõhimõtet teades saaks ise sinna midagi välja nuputada.
inz
kuna enda autol amordid hakkavad õhtale minema siis mõtlesin ka madalduse peale. aga mida teha selle muu kolaga mis sinna amortide juurde kuulub.
tööpõhimõtet teades saaks ise sinna midagi välja nuputada.
inz
e61 535d 200kw
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
Võiks jah siia pikemalt juttu nende kohta panna. Endal ka on natuke amordid õlised (ainult pisut õnneks) ja huvitaks ka mis ja kuidas nende asemele aretada, kui üldse.
Ning huvitaks veel see ka, et kui ainult ette madalduse paneks, siis mis saama hakkab? Amordid hoiavad tagotsa ikka samal kõrgusel, või lasevad ka tagaosa madalamaks.
Ning huvitaks veel see ka, et kui ainult ette madalduse paneks, siis mis saama hakkab? Amordid hoiavad tagotsa ikka samal kõrgusel, või lasevad ka tagaosa madalamaks.
Põhimõtte saad siit teada:
http://www.cadillacfaq.com/faq/answers/pdf/nivomat.pdf
Ja bemmi mõlemad süsteemid (hüdrauliline ja pneumaatiline) on siin lahti seletatud:
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/x5selflevel.pdf
http://www.cadillacfaq.com/faq/answers/pdf/nivomat.pdf
Ja bemmi mõlemad süsteemid (hüdrauliline ja pneumaatiline) on siin lahti seletatud:
http://www.bmwmotorsports.org/BMW_docs/x5selflevel.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- inzzz
- Huviline
- Postitusi: 93
- Liitunud: 03.06.2007 12:29 16
- Peamine sõiduk: BMW 535d 2005
- Asukoht: Märjamaa
uurisin ja puurisin neid linke. asjalikud. mõte juba hakkas liikuma vaikselt.
see on siis originaal, kuidas asjad tglt on.
ja see mis mina välja mõtlesin.
punase kasti sees olevad asjad võib rahumeeli prygimäele viia.
inz
see on siis originaal, kuidas asjad tglt on.
ja see mis mina välja mõtlesin.
punase kasti sees olevad asjad võib rahumeeli prygimäele viia.
inz
Viimati muutis inzzz, 06.03.2008 11:04 18, muudetud 1 kord kokku.
e61 535d 200kw
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
See, et sõidan teatud kolme tähelise automargi teatud seeriaga, ei tee veel minust rullnokka.
see et nivooamort veits õline on on täiesti normaalne nähtus...muidugi mitte nii, et tilguvad....dts13 kirjutas:Võiks jah siia pikemalt juttu nende kohta panna. Endal ka on natuke amordid õlised (ainult pisut õnneks) ja huvitaks ka mis ja kuidas nende asemele aretada, kui üldse.
Ning huvitaks veel see ka, et kui ainult ette madalduse paneks, siis mis saama hakkab? Amordid hoiavad tagotsa ikka samal kõrgusel, või lasevad ka tagaosa madalamaks.
Mul jah natukene on nagu näha, et õline on, aga värsket nagu suures koguses juurde ei tule. Samas kui vahetada vaja on, siis mõtlesin, et vahetan ära - ega see nüüd teinekord kümne tuhande kroonini ulatuvate veermiku ja piduriremontide kõrval midagi nii hullu ka polefromme kirjutas:see et nivooamort veits õline on on täiesti normaalne nähtus...muidugi mitte nii, et tilguvad....dts13 kirjutas:Võiks jah siia pikemalt juttu nende kohta panna. Endal ka on natuke amordid õlised (ainult pisut õnneks) ja huvitaks ka mis ja kuidas nende asemele aretada, kui üldse.
Ning huvitaks veel see ka, et kui ainult ette madalduse paneks, siis mis saama hakkab? Amordid hoiavad tagotsa ikka samal kõrgusel, või lasevad ka tagaosa madalamaks.
Teemasse sisse küsin, et kas sealt põhja alt hoovast liigutades ja käiva mootoriga on koheselt kõrguse muutus näha? Nimelt enda autol tagumik veits jäik ja liigutasin käiva mootoriga seda reguleerijat, aga miskit ei muutunud. Ja vedrud pole spordikad. Tahan lihtsalt autot pehmemaks...
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Aga tekis ka veel üks küsimus.
Kui nüüd ette panna madaldus, siis peaks tagaots ka ilusti madalamale istuma, aga kas selline asi amortidele halvasti ei mõju? Ühe korra võin neid amorte ju vahetada, aga kord aasta kohta kisuks natuke nukraks juba. Samas loogiliselt ei peaks selline tegevus halvasti mõjuma, kuna üleliigne õli läheb siis ju sinna esimesse reservuaari tagasi ja amorti käik peaks madalamal istumist lubama.
Aga mida rohkem mõtlen, seda rohkem kahtlema hakkan ja segasemaks asi peas läheb
Kui nüüd ette panna madaldus, siis peaks tagaots ka ilusti madalamale istuma, aga kas selline asi amortidele halvasti ei mõju? Ühe korra võin neid amorte ju vahetada, aga kord aasta kohta kisuks natuke nukraks juba. Samas loogiliselt ei peaks selline tegevus halvasti mõjuma, kuna üleliigne õli läheb siis ju sinna esimesse reservuaari tagasi ja amorti käik peaks madalamal istumist lubama.
Aga mida rohkem mõtlen, seda rohkem kahtlema hakkan ja segasemaks asi peas läheb
minu mäletamist mööda selle nivoo regulaatori külge ei läinud juhtmeid, ainult hoob tagasilla stabika vardalt või mis...fromme kirjutas:Üldiselt on nii, et auto tagaots peaks jah tõusma kui seda keskmist hooba sealt liigutada....kui aga auto liiga jäik siis asi ilmselt avariireziimis ja tagaots kargab nagu puuvanker...esimene asi mida kontrollida on selle hoova juures olevaid pistikute yhendusi..need kipuvad oksüdeeruma
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Genne kirjutas:minu mäletamist mööda selle nivoo regulaatori külge ei läinud juhtmeid, ainult hoob tagasilla stabika vardalt või mis...fromme kirjutas:Üldiselt on nii, et auto tagaots peaks jah tõusma kui seda keskmist hooba sealt liigutada....kui aga auto liiga jäik siis asi ilmselt avariireziimis ja tagaots kargab nagu puuvanker...esimene asi mida kontrollida on selle hoova juures olevaid pistikute yhendusi..need kipuvad oksüdeeruma
Kui nüüd mõtlma hakata siis Sul on vist isegi õigus...andur on eraldi....aga no idee ikkagi sama...liiguta hooba....see andur vist ainult selle jaoks, et lihtsalt aru saada, kas asi toimib....ausalt öeldes tõesti ei mäleta mispidi see asi oli...aga kunagi sai seda värki uuritud ja netis infi küllaltki palju selle kohta!Praregu ei suuda linke oma kogust eraldada...aega ka hetkel vähe...yritan hiljem uuesti otsida
Veel oleks hea, kui kirjutaksid mis Su autol täpselt peal on LAD? EDC?...ja aasta oleks ka hea...
Aga kust siis nivoo süsteem võtab signaali, et muuta rõhku amortides???priitv8 kirjutas:Ainus andur, mis seal on, on õõtsa liigse kalde andur. S.t. kui nivoo enam kõrgust reguleerida ei suuda (ülekoormus!) siis hakkab Check-Control'is teade põlema.
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
See on 100% hüdrauliliselt lahendatud.Genne kirjutas:Aga kust siis nivoo süsteem võtab signaali, et muuta rõhku amortides???priitv8 kirjutas:Ainus andur, mis seal on, on õõtsa liigse kalde andur. S.t. kui nivoo enam kõrgust reguleerida ei suuda (ülekoormus!) siis hakkab Check-Control'is teade põlema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Siis on jama küll, nimelt oleks vaja tagumist otsa pehmemaks saada. Ka ei usu, et korraga on läbi läinud need kaks rõhuakut. Ja kui miskit ei aita, siis hakkan kasvõi tavaamorte alla toppima
Äkki loeb seda teemat mõni E32 omanik Järvamaalt, saame kokku ja saaksin võrrelda autode jäikust... : Ajaks muidu juttu kah
Äkki loeb seda teemat mõni E32 omanik Järvamaalt, saame kokku ja saaksin võrrelda autode jäikust... : Ajaks muidu juttu kah
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring