E 38 veakoodid 4496 ja 4704 3.0d 135kw

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

E 38 veakoodid 4496 ja 4704 3.0d 135kw

Postitus Postitas Heix »

Terv,sai saksast ostetud wannabe alpina tuuninguga e38,loeb veakoode

4704 prefeed pressure monitor/pressure too low
4496 rail pressure monitoring/max pressure too high(laba põhjas suretab auto u 4000rpm kandis välja)
Edasi liigub üsna nobedalt ning kahtlustan et saksas on keegi juhtimist näppinud,kuulmise järgi käib üsna kõrge turborõhu peal.kui normaalselt sõita siis viga tagasi ei tule.
Mingeid tuningboxe,chippe pole leidnud.(kõikvõimalikud kohad üle kontrollinud)

Võimalik vajalik info-Käivitub ilusti nii soojalt kui ka külmalt,ei tahma isegi mitte tugeval kiirendusel.
Lähipäevil teen arvutiga koos sõidu,saab reaalsetest rõhkudest ka aimu.....

Teemasse palun vaid asjakohast infot-Tänud.

Parimat H
E36 m50b20
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7837
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: E 38 veakoodid 4496 ja 4704 3.0d 135kw

Postitus Postitas arnis »

Turbo rõhku saaks ka vaadata INPAst, number peaks 2200 2300 vahel seisma jääma.
Kui turbo rõhk läheb üle, peaks sellest viga salvestuma (v.a. kui remapitud).

Antud viga vihjab probleemsele regulaatorile KSP küljes. Neid saab poest, 120€ vist oli A-osa.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: E 38 veakoodid 4496 ja 4704 3.0d 135kw

Postitus Postitas Heix »

arnis kirjutas:Turbo rõhku saaks ka vaadata INPAst, number peaks 2200 2300 vahel seisma jääma.
Kui turbo rõhk läheb üle, peaks sellest viga salvestuma (v.a. kui remapitud).

Antud viga vihjab probleemsele regulaatorile KSP küljes. Neid saab poest, 120€ vist oli A-osa.
Leidsin ka ühe sarnase teema ja seal oli lahendus tõesti kõrgsurvepumba küljes olevas anduris/regulaatoris
Turborõhuga seotud vigu pole üldse :roll:
Äkki oskad sa öelda,kas antud detail on pildil olemas?(det 20?)
Raili küljes olevat andurit pole põhjust kahtlustada?

http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... ress_pump/" onclick="window.open(this.href);return false;

Lisaks meenus just,et suretab välja vaid siis kui mootor täielikult soojenenud,kuni sinnamaani piitsuta igast asendist ja käib nagu sveitsi kell...

Kas kuidagi lihtsalt on võimalik kindlaks teha,kas asi on remapitud või ei?
E36 m50b20
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: E 38 veakoodid 4496 ja 4704 3.0d 135kw

Postitus Postitas Heix »

Tervist...

Autole sai nüüd täishooldus tehtud(kõik filtrid vahetatud,õlid asjad ka)
Lisaks sai kütuelisandit proovitud ja paak täis.
Ja üllatuseks on mured praeguseks kadunud....juba pea 500 km.
Juhet pole sappa veel jõudnud panna....kuid kiirenda igast asendist kuidas vaid soovid,välja enam ei sure :D
Võta nüüd kinni,kus see viga oli :roll:
E36 m50b20
Vasta