Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Autoks on 740 94a e38, Lugu selline et kui panna käik d peale siis läheb mõni sekund aega ennem kui käik sisse läheb ja kui läheb siis jubeda kolakaga. Huvitav mis viga võib olla? sama asi on ka siis kui sõita 100 ja vajutada pedaal põhja, kui viskab mingi 2 käiku alla siis ka käb nagu kolakas. Ja kus üldse küsida remondi võimalusi (parem kui oleks lõuna eestis). UM is kontrooliti õli ja veateated ära seal kõik ok.
Madys kirjutas:Autoks on 740 94a e38, Lugu selline et kui panna käik d peale siis läheb mõni sekund aega ennem kui käik sisse läheb ja kui läheb siis jubeda kolakaga. Huvitav mis viga võib olla? sama asi on ka siis kui sõita 100 ja vajutada pedaal põhja, kui viskab mingi 2 käiku alla siis ka käb nagu kolakas. Ja kus üldse küsida remondi võimalusi (parem kui oleks lõuna eestis). UM is kontrooliti õli ja veateated ära seal kõik ok.
Ma kardan, et sul võib varsti suurem kolks seal käia, kui ei lase kellelgi kasti maha võtta ja vaadata, mis juhtunud. Minul oli väike ragin, ei teinud kohe asja, pärasat sai 25 K eest asja teha
Kui diagnost tehtud ja midagi ei leitud, paistab olema mehaaniline viga. Karm. Tallinnas tegeleb aut.kastiremondiga Heigo 5133049, küsi temalt nõu, tal pidi olema ~15a kogemus, rohkem küll ei oska öelda, endal oli elektrooniline viga, andur ei tundnud D ja R asendeid enam ära.
Ei ole küll omal kogemust, kuid paaril korral olen taolist viga kuulnud japsi kastidel, kuid mõlemal korral on olnud veaks vananenud õli ja kinnine filter. Ilmselt ei jõua piisav kogus õli vajalikul momendil kohale vms.?
kas kasti diagnostikas käidud?
um'is see 600.
kui ma oma kastiga jamasin,tegin seal enne diagnosti ära,siis sain ka vea teada.
Ei taha kurvastada,aga kasti rem. küllalt kallis lõbu,mul läks 15000eeku
Arvan et tsentrsupordi juures puksid-rõngad kulunud ja väikeste pööretega ei jätku õli survet ning kolksud-kolakad ongi kaasnevad nähtused. Sama juhtub ka kiirendamisel-järsul gaasi vajutusel- lekete pärast ei jagu õigel ajal õiget kogust õli. Kas kast ZF5HP30?
Tere.
Mul muidu garaais seisab üks ZF5HP30, tagurpidikäigu trumlil hambad maas, muidu komplektne. Kui mõningaid juppe vaja, siis vbla leiab. Muidugi, õlitihendid ja simmerid tuleb uued osta.
Ei saa ju ennustada kohvi paksu pealt, mis vaja uut ja mis võimalik kasutada-taastada. Ja osade hinnad on seinast-seina: 10.- kuni 5000.- EEK. Sama ka remondi kohta- lahti võtta ja ütelda mis vaja- umbes 500 EEK, aga edasi on juba vastavalt olukorrale.
Nii käis siis kast remondis öeldi et olid mingid kettad kuuma saanud ja vahetati ära, ning õli +filter+mingid tihendid. Aga mure selline et sõidu ajal ta enam kolksu ei tee kui käiku alla vahetab aga kui seistes paned käigu sisse siis minu arust teeb ikka natuke kõvat häält ja auto nagu teeb suure jõnksu edasi. Kas keegi oleks kes seda oskaks kuulata siis oleks palju abi et mis saab edasi, sest kasti remontijad väitsid et kast on nüüd küll korras aga kas seda asja võib teha elektroonika? sest kui pöörded mingi 600 peal siis panen d peale on see kolakas palju vaiksem ja see auto edasi liikumine ka , aga kui keeran tuled põlema tõusevad pöörded kuskile 800 kanti ja siis minu arust on see kolks mis kostub nagu kuidagi suur.
Nii vähe kui ma aut.kastidest tean, siis minu andmeil sellist viivet ja kolakat tekitab see kui puuduliku tihenduse tõttu surve nõrk. Kettad kärssavad ka just surve puudumisest tingitud libisemisest ja järsust lülitamisest.
Seega minu arvates need täitsamehed, kes su kasti tegid, jätsid põhilise kurjajuure remontimata.