1. leht 1-st

E34 tds probleem

Postitatud: 02.03.2010 16:32 40
Postitas etz
Probleem siis selline et maantee sõidul kaob turbo tagant ära. Kui vajutada sidur põhja ja lasta pöörded tühikäigule ning vabastada sidur on jälle turbo taga. Linna sõidul pole probleemi koguaeg on turbo olemas. Samas kui maanteel sõita ja gaasiga mängida turbo ei kao tagant ära. Olen täheldanud veel seda et kui turbot taga pole ja pikast mäest üles sõidan ning pöörded langevad kuskile 1500 kanti tuleb turbo uuesti taha. Kui turbot taga pole siis ökonomaiser ei lähe üle 10-ne. Auto on 94a ja mootor 105kw. Äkki oskab keegi aidata kust hakata viga otsima.

Re: E34 tds probleem

Postitatud: 02.03.2010 17:12 03
Postitas Rain
nende turbojamade põhjustajateks on sageli turbo ülerõhuklapp, mis asub turbo korpuse juures ja teine variant on MAP andur, mis asetseb siis vasaku rattakoopa juures, voolik läheb sealt siis sisselaske alla. Kui elektrist natuke jagad siis võid ju proovida mis väärtusi voltides see andur sul välja annab ja kas üldse annab, samuti kas ülerõhuklapp liigub (varras klapi ja turbo vahel). Kindlasti on veel variante aga proovi need lihtsamad asjad enne ära.

Re: E34 tds probleem

Postitatud: 02.03.2010 17:47 00
Postitas Tadzikk
kusjuures on endalgi sama pull masinaga.
kui rahulikult maanteel kulgeda kusagil 90km/h ja siis järsku gaasi vajutada siis alguses kohe ei ole head minekut nii umbes 1-2 sek kuid mitte alati . Ja nagu eespool mainitud ei liigu see ökomeeter ja palju üle 10 liitri sellises surnud seisus.
Isegi katlustan turbot.Sai ka soetatud teine kasutatud turbo,kuid kas viga kaob ei oska veel öelda,kuna ei ole jõudnud vahetada!

Re: E34 tds probleem

Postitatud: 02.03.2010 19:45 44
Postitas etz
proovin siis alustada sellest turbo klapist kõigepealt ise ka kahtlustasin seda et äkki ei liigu korralikult

Re: E34 tds probleem

Postitatud: 08.03.2010 13:04 15
Postitas etz
Võtsinturbo maha ja proovisin liigutada westgate liikus ilusti ei liikund mingitmoodi raskelt. Viga on ikka alles mida võiks järgmisena kontrollida.

Re: E34 tds probleem

Postitatud: 09.03.2010 10:43 03
Postitas martinjev
vaata kütusefilter üle nii paagi sisene kui peenfilter.
äkki ei saa koormusel piisavalt kätte ja poob kinni jõu?

Re: E34 tds probleem

Postitatud: 10.03.2010 17:39 25
Postitas etz
ma ei usu et asi filtrites kuna siis peaks ka turbo kaduma kui kiirendada kuid seda mul pole. võin esimese käiguga kuni 5 käiguni gaas põhjas kiirendada ja töötab ühtlaselt mingit probleemi pole. Tööle läheb ka külmalt ja soojalt hästi mingit probleemi pole. Samas tekkis küsimus kas kegi pole proovinud asendada seda teist kütusepumpa mingi teise auto pumbaga näiteks paagivälise bensiinipumbaga

Re: E34 tds probleem

Postitatud: 17.03.2010 00:03 03
Postitas etz
milline see map andur on?
seal vasakpoolse amordipüstaku peal on mingisugused kolm andurit kuhu kõigile läheb pistik ja mingi voolik

Re: E34 tds probleem

Postitatud: 17.03.2010 07:57 57
Postitas Rain
MAP (manifold absolute pressure)-sensor ehk siis eestikeeli (sisselaske)kollektori absoluutrõhu andur, seega tuleb sisselaske kollektori küljest sinna anduri külge voolik (kollektori alt) ja pistik samamoodi. Selline pisike junn on iseenesest, mis võib sul õli täis olla kui turbo natuke õli läbi laseb.

Re: E34 tds probleem

Postitatud: 12.04.2010 22:59 30
Postitas etz
Selline küsimus siis veel et vaatasin et mootor nagu märg ja tuvastasin et anduriga pihuti on märg teised pihustid pole. Mida kannatab sellega teha, et kas saab selle lekke likvideerida ise või peab uue pihusti ostma?

Re: E34 tds probleem

Postitatud: 13.04.2010 00:37 57
Postitas poss10
etz kirjutas:Selline küsimus siis veel et vaatasin et mootor nagu märg ja tuvastasin et anduriga pihuti on märg teised pihustid pole. Mida kannatab sellega teha, et kas saab selle lekke likvideerida ise või peab uue pihusti ostma?
Mõneks ajaks saab kindlasti selle lekke peatada. Paned silikooni vahele.

Re: E34 tds probleem

Postitatud: 13.04.2010 23:37 13
Postitas iaanek
etz kirjutas:Selline küsimus siis veel et vaatasin et mootor nagu märg ja tuvastasin et anduriga pihuti on märg teised pihustid pole. Mida kannatab sellega teha, et kas saab selle lekke likvideerida ise või peab uue pihusti ostma?
Voolikud võivad ka lekkida, enne teada ei saa, kui ära vahetad. Mõõt 3 mm, maksab mingi 50.-/meeter, kokku kulub ca 1,5m.