Kas pumbakaane viga? Kaante sobivus.
Kas pumbakaane viga? Kaante sobivus.
Eile õhtul soetasin endale suurest igavusest järjekortse 34 tds i. viga tal selline siis, et tõmmates läheb käima, käib üllatavalt ilusti aga nagu alla 900 või 1000 pöörde läheb sureb kolksti välja ja siis tahab jälle paarkümmend meetrit tõmmata. Eelmise omaniku jutt selline, et naine käis 6km kaugusel linnas kõik jummala ok järgmine hommik pani käima kõik ilus, jõi kohvi ära ja õueminnes auto seisis, pani uuesti läks siis hakkas haukuma nagu koer ja peale seda enam käima ei lähe, pika käiamise peale pidi ikka minema pots haaval aga mulhakkas ennem starterist kahju kui ta mineku märke näitama hakkas.
küte pidavat kaa suvine sees olema, selle tõmbasin välja,oli nagu toiduõli moodi löga ja kui kanistrisse lasin oli tume nagu ED.
Mõtteid.
küte pidavat kaa suvine sees olema, selle tõmbasin välja,oli nagu toiduõli moodi löga ja kui kanistrisse lasin oli tume nagu ED.
Mõtteid.
Viimati muutis allar1, 20.02.2010 20:33 08, muudetud 1 kord kokku.
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: Kas pumbakaane viga?
Tõmbereleel oli kaa ülemine juhe äiesti lahti ja tuli lendas, kas selline **** ühendus võis midagi kaa ära rikkuda? Tean,et tuttaval oli tõmberelee viga ja ei läinud kuidagi käima ringi kruvis ilusti aga potsugi ei teinud.
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: Kas pumbakaane viga?
Katsetasin kanistrist otse voolikud pumpa, kütte tõmbab üles ja jõuab ka pihustitesse aga ikka ei midagi
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
- volli777
- Huviline
- Postitusi: 424
- Liitunud: 01.12.2007 15:28 19
- Peamine sõiduk: E53 X5 3.0D
- Asukoht: tartu
Re: Kas pumbakaane viga?
kui nii üleöö siis võib jah pumbakaan jamada, aga kui pikemalt siis pump ise, tasub minna kuhugi diislimehe juurde kes sätib veide pumbakaant, arvatavasti rajad kulunud ja klemmid vajavad kõrvaleviimist.
BMW X5 E53 ja on BMW mootoriga Opel Omega
Re: Kas pumbakaane viga?
Tundub,et se üleööjutt on jama jutt kuna se loga paagis osutus diisliga vedeldatud trafoõliks ja ega teda muidu sinna ei valatud, kui sellepärast, et pumba pea sõre ja survet enam üles ei löönud .
Ja pumbakaas oli kaa viimasesse lõppu löödud, ei usu, et sellest asjast enam asja saab.
Nii ,et olen avatud pumba pakkumistele, kas siis terve pump või ainult pea ja kaan.
Ja pumbakaas oli kaa viimasesse lõppu löödud, ei usu, et sellest asjast enam asja saab.
Nii ,et olen avatud pumba pakkumistele, kas siis terve pump või ainult pea ja kaan.
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: Kas pumbakaane viga?
allar1 kirjutas:Tundub,et se üleööjutt on jama jutt kuna se loga paagis osutus diisliga vedeldatud trafoõliks ja ega teda muidu sinna ei valatud, kui sellepärast, et pumba pea sõre ja survet enam üles ei löönud .
Ja pumbakaas oli kaa viimasesse lõppu löödud, ei usu, et sellest asjast enam asja saab.
Nii ,et olen avatud pumba pakkumistele, kas siis terve pump või ainult pea ja kaan.
pumbakaan lõppu löödud?kummale poole kas salongi või siis mootori esiotsa poole?
E46 330D
Re: Kas pumbakaane viga?
Ikka salongi poole,et ägedam saaks.tehva17 kirjutas:allar1 kirjutas:Tundub,et se üleööjutt on jama jutt kuna se loga paagis osutus diisliga vedeldatud trafoõliks ja ega teda muidu sinna ei valatud, kui sellepärast, et pumba pea sõre ja survet enam üles ei löönud .
Ja pumbakaas oli kaa viimasesse lõppu löödud, ei usu, et sellest asjast enam asja saab.
Nii ,et olen avatud pumba pakkumistele, kas siis terve pump või ainult pea ja kaan.
pumbakaan lõppu löödud?kummale poole kas salongi või siis mootori esiotsa poole?
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: Kas pumbakaane viga?
allar1 kirjutas:Ikka salongi poole,et ägedam saaks.tehva17 kirjutas:allar1 kirjutas:Tundub,et se üleööjutt on jama jutt kuna se loga paagis osutus diisliga vedeldatud trafoõliks ja ega teda muidu sinna ei valatud, kui sellepärast, et pumba pea sõre ja survet enam üles ei löönud .
Ja pumbakaas oli kaa viimasesse lõppu löödud, ei usu, et sellest asjast enam asja saab.
Nii ,et olen avatud pumba pakkumistele, kas siis terve pump või ainult pea ja kaan.
pumbakaan lõppu löödud?kummale poole kas salongi või siis mootori esiotsa poole?
ok,aga samas huvitav et ta sul siis lõhkuma ei lähe,kas täitsa põhja oli löödud v.
E46 330D
Re: Kas pumbakaane viga?
Lõhkuma ta ei läinud ja pedaalile kaa ei allunud korralikult.
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: Kas pumbakaane viga?
mu on muidu 995 lõpuga pumbakaas olemas.või sa ei remondi enam seda autot.allar1 kirjutas:Lõhkuma ta ei läinud ja pedaalile kaa ei allunud korralikult.
E46 330D
Re: Kas pumbakaane viga?
995 kaanega ta käima vist ei hakka,tehva17 kirjutas:mu on muidu 995 lõpuga pumbakaas olemas.või sa ei remondi enam seda autot.allar1 kirjutas:Lõhkuma ta ei läinud ja pedaalile kaa ei allunud korralikult.
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: Kas pumbakaane viga? Kaante sobivus.
Aga mis vahe nendel pumpadel ja kaantel ikkagi on? Kui praegu on 993 pump ja kui panen sinna 994 või 995 lõpuga pumba mis siis saab, tean, et käima ta ei hakka aga MIKS? MIs seal auto elektri süsteemis erinevat on, et ei sobi või mida tuleb veel vahetada koos pumbaga kaanega, et käima hakkaks.
Tean, et osadel pumpadel on otsa flants väikesem/suurem, kas se mõõt oleneb sellest kas mootoril on pumba krontstein plokiga kokku valatud või eraldi poltidega?
Ja jaotur pead milline millisega sobib?
Tean, et osadel pumpadel on otsa flants väikesem/suurem, kas se mõõt oleneb sellest kas mootoril on pumba krontstein plokiga kokku valatud või eraldi poltidega?
Ja jaotur pead milline millisega sobib?
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: Kas pumbakaane viga? Kaante sobivus.
993 ja 995 kaaned peaks vahetatavad olema, sest elektroonika peaks töötama sama aju taga. 995 oli vist väikse flantsiga. 994 teise elektroonikaga.allar1 kirjutas:Aga mis vahe nendel pumpadel ja kaantel ikkagi on? Kui praegu on 993 pump ja kui panen sinna 994 või 995 lõpuga pumba mis siis saab, tean, et käima ta ei hakka aga MIKS? MIs seal auto elektri süsteemis erinevat on, et ei sobi või mida tuleb veel vahetada koos pumbaga kaanega, et käima hakkaks.
Tean, et osadel pumpadel on otsa flants väikesem/suurem, kas se mõõt oleneb sellest kas mootoril on pumba krontstein plokiga kokku valatud või eraldi poltidega?
Ja jaotur pead milline millisega sobib?
Parandage kui eksin.
Re: Kas pumbakaane viga? Kaante sobivus.
kui 993 kaanel on tagasivoolu stuts kaane peal siis peaks 995 kaanel kaa stuts seal peal olema ja 994 siis salongipoolsel otsal . Või pole selle asukoht määrav ja sellejärgi kaane elektroonikat ei tuvasta.RagnarO kirjutas:993 ja 995 kaaned peaks vahetatavad olema, sest elektroonika peaks töötama sama aju taga. 995 oli vist väikse flantsiga. 994 teise elektroonikaga.allar1 kirjutas:Aga mis vahe nendel pumpadel ja kaantel ikkagi on? Kui praegu on 993 pump ja kui panen sinna 994 või 995 lõpuga pumba mis siis saab, tean, et käima ta ei hakka aga MIKS? MIs seal auto elektri süsteemis erinevat on, et ei sobi või mida tuleb veel vahetada koos pumbaga kaanega, et käima hakkaks.
Tean, et osadel pumpadel on otsa flants väikesem/suurem, kas se mõõt oleneb sellest kas mootoril on pumba krontstein plokiga kokku valatud või eraldi poltidega?
Ja jaotur pead milline millisega sobib?
Parandage kui eksin.
Bmw 725 tds; pajero 2,8; Audi 2,5 TdI quattro; yamaha FZR 1000
Re: Kas pumbakaane viga? Kaante sobivus.
994 tuli juba uue aju softiga, niiet sellga kohe kindlasti käima ei hakka. Ülejäänutega on vahetatavad.
e32 750i & IX35 & A6 4F & Jeep GC